Hotel Chich Khan

• Sauna
Meer hotelinfo

225 reviews over Hotel Chich Khan

• 2theofia13-11-2014

Tamelijk Hotel wij gaan hier niet meer terug

Hotel Chich Kahn is een zeer verouderd hotel wij waren van 1-11 tot 12-11-2014 in dit hotel het was wel allemaal goed schoon maar de kamers en het hele hotel was aan renovatie toe alles zeer verouderd op de foto's ziet het er allemaal beter uit als dat het is het eten was goed ook veel keuze maar wij gaan dit hotel nooit meer boeken als het niet op geknapt is personeel wel zeer vriendelijk.

• 8ROBERT06-10-2014

Correct

Niet de grote luxe, wel heel correct; Het complex is heel centraal gelegen zodat je nooit meer dan 2 à300 moet te lopen om in het toeristisch (kunstmatig)centrum te komen, Het overgrote deel van het personeel is vriendelijk en met een kleine tip, zelfs heel vriendelijk en behulpzaam (ook zonder tip); Het eten in buffetvorm en een grill is goed; Indien men niet alle dagen alles op één bord legt kan je alle dagen iets anders eten; De 2-persoonskamers met balkon, zijn correct en alle dagen schoongemaakt; Wat ons betreft is de prijs/ kwaliteitverhouding , zoals reeds in de titel gezegd, heel correct

• 5miimayo23-07-2014

Matige vakantie

Het jaar hiervoor naar Utopia World Alanya geweest, mijn god wat heb ik die locatie gemist tijdens mijn verblijf. Eten was eentonig, veel vet, niet lekker. (en ik ben een persoon die echt vrijwel alles wil proberen in vreemde landen!) Kamers gehorig, wel redelijk schoon. Zwembad wel goed en het klimaat ook, maar als je achter het zwembad een paadje in loopt zie je de armoede in het land heel duidelijk. Buiten het hotel weinig te doen, enkel kamelentrip en bazaar, deze laatste zwaar opdringerig echt tot vervelend aan toen. Leuke vakantie als je alleen lui wilt zonnen dus. Pluspunt aan Iberostar is het uit eten bij andere Iberostar hotels, erg leuk!

• 7Sarah Grauwet24-09-2013

Aangenaam hotel

Aangenaam hotel. Hier en daar wel wat renovatiewerk die zou mogen gebeuren. Maar wel heel gezellig ingericht. Leuke ligging, zo dicht bij de zee en medina (aanrader trouwes om eens te bezoeken). Lekker eten - veel stoofpotjes, fastfood (verse pizza, frietjes, pasta).

Vriendelijk personeel. (vergeet hen niet af en toe es een tip te geven) Lekker drankjes.

Jammergenoeg niet zo warm meer mid-September. (redelijk bewolkt)

• 8Hannelotte10-09-2013

Prima hotel!

Over het algemeen hebben wij een super vakantie gehad ondanks dat wij Tunesië helemaal niets vonden met de opdringerige en liegende mensen. Vluchten naar het hotel was de oplossing want daar was het personeel erg prettig en hebben wij heerlijk aan het zwembad kunnen vertoeven die schoon was en een fijne temperatuur had! Wij hadden een prima kamer maar toen wij de laatste dag op een andere kamer gingen douchen schrokken wij wel van de stank, overlopende douche en lekkages. Echt te vies voor woorden.. Een lucky shot voor de kamer die wij hadden dus (kamer 1110 mocht je dit willen vastleggen:-p). Veel aanbod aan eten, hele dag door, niet onze smaak maar dat lag niet aan het eten. Het personeel is trouwens wel erg zoekend naar fooien, ze doen alles voor een fooi maar als je het niet geeft merk je dit ook; minder vriendelijk of soms zelfs boos.

• 7mevrouw Bronkhorst22-08-2013

Groot hotel, maar al we wat verouderd

Er zijn nu nieuwe kamers aangebouwd die erg mooi zijn en van deze tijd. Wij hadden een oude kamer waarbij van alles stuk of niet in orde was. Dit gaf veel irritatie en wij waren bekenden bij de receptie en zijn van nature geen klagers! Daarnaast was de hygiene ook niet in orde in het hotel waardoor er een explosie was van zieken!

• 7raam08-11-2012

Mooi hotel alleen erg gehorog

Mooi hotel in de wijk hammamet Yasmine goed eten, vriendelijk personeel en winkels op loop afstand.Alleen jammer dat de kamers zo gehorig zijn na een verblijf van 8 dagen weten we nog steeds niet waar het piepende geluid vandaan kwam het leek of er de hele nacht iemand een piepende deur open deed. de animatie doet zijn best alleen voor nuchtere hollanders een beetje overdreven, maar de engelsen houden daarvan.We hadden een kamer met balkon alleen het uitzicht is niet echt mooi je kijkt op een koepel van de keuken.Maar aangezien je weinig op je kamer verblijft hadden wij daar geen probleem mee.Er is wifi in de lobby en dat is gratis dus ook een voordeel.Het eten is perfect met iedere dag een ruime keuze en zeer gevarieerdEr waren niet veel nederlanders in dit hotel , misschien ligt dit aan de periode dat wij er waren.De kamers worden iedere dag gedaan en als je een fooi achter laat maken de schoonmakers een waar kunstwerk van je bed en badkamer met mooie bloemen.

• 10Mark Laros12-10-2012

Super!!

Wij hebben pas 11 dagen verbleven in Hotel Chich Khan. Het was super leuk. Zeker voor herhaling vatbaar. Kamermeisjes deden regelmatig mooie "Kunstwerken" van de handdoeken maken. Eten is goed en gevarieerd. Genoeg ligbedjes aan het zwembad, en de badmeester hield wel in de gaten of de bedjes bezet werden gehouden. Hij was niet moeilijk, zocht je een bedje en er was niks, pakte die gewoon een "bezet" gehouden bedje voor je. Het entertainment is ook erg leuk! Wat maken die lui lange dagen! Om het je naar de zin te maken. Service was top! De directeur kwam regelmatig persoonlijk aan je vragen of alles naar wens was.

• 8Wim en Lia11-10-2012

Voor herhaling vatbaar

Geweldige vakantie gehad. Goed hotel en zulke vriendelijke mensen! Gaan nog een x terug!

• 9Paul en Yvonne09-10-2012

We gaan er zeker nog een keer naar toe.......

Kamers: Bij aankomst ( 11.00 uur 's avonds) bleek dat we geen kamer met balkon hadden. De volgende dag om 10.00 uur mochten we kiezen uit diverse soorten kamers en hebben we er een grote met balkon uitgekozen. Perfect opgelost. Zeer tevreden over schoonmaak en inrichting

Eten: Enige variatie zou mogen worden aangebracht. Wel werden de bakken regelmatig bijgevuld en was de temperatuur van het eten goed.

Ligging / strand: We hadden bewust gekozen voor een hotel, niet direct aan het strand. De loopafstand was heel goed te doen. Kwaliteit stoelen was aan de mindere kant. Het strand kon beter worden schoongehouden. Katten werden door andere toeristen aangetrokken door het geven van eten.

Service: Gewoonweg GOED !!!!!

12 tips over Hotel Chich Khan

• Cara, 13-04-2012

Kamelentochtje aangeboden in hotel is leuk voor kids! Ook een bezoekje aan Yasmin (moderne Medina) en het piratenschip in de Marina.

• Valerie, 23-07-2013

Zorg dat je Visa of MasterCard hebt. Heb je dat niet, neem dan voldoende cash geld mee. Je kan NERGENS met gewone bankkaart betalen

• Hannelotte, 10-09-2013

Geef niet elk voor elk mini trucje, soms niet eens benoemenswaardig, een fooi! Je merkt dat de mensen hebberiger en hebberiger worden omdat er een stel is geweest wat met fooi is gaan strooien! Hou het op max een euro, die mensen op straat verdienen zat en hoeven echt niet te leven van de fooi! Mensen in het hotel daarentegen werken zich werkelijk waar helemaal kapot (!!!) en die heb ik heel graag wat extra's gegeven!!!

9 vragen over Hotel Chich Khan

• 1831958, 09-09-2012

sigaretten

Hallo ,mijn zoon gaat morgen naar iberostar chich khan. Weet iemand van jullie wat de sigaretten daar kosten en waar hij ze het beste kan kopen.bv marlborro light of palmall.Alvast bedankt.

Mark Laros, 12-10-2012

De sigaretten zijn overal wel te koop. Alleen opletten dat je ze in een winkel koopt en niet op straat! Die zijn niet te roken. (in de haven en op strand lopen ze veel) Wij hebben ze in een fixed price zaakje gekocht en 40dinar (20euro) voor een slof betaald. Prijzen zijn niet overal het zelfde.

• Thomas, 22-08-2012

regen in september

Hallo,weet er iemand of er veel regen is in de maand september en of het koel is in de avond?wij gaan van 12tot22september naar chich khan.En valt er buiten het hotel iets te doen? mvg

thomas, 10-09-2012

Dag Hans bedankt voor je reactie,dat treintje stopt dat aan het hotel?Of hoe gaat dit?groeten

THOMAS, 22-08-2012

De Medina is dit ver van het hotel?

Ellen Donners, 22-08-2012

Volgens mij weinig regen. Buiten het hotel kun je naar de nieuwe Medina, veel leuke winkeltjes en pret/water parken. Daarnaast kun je gezellig langs de boulevard en de haven lopen. Uitgaan vrij weinig.

Hans, 04-09-2012

Hoi Thomas, september is een hele goede maand om naar Chich Khan te gaan. Weinig regen, maar 'savonds koelt het wel af. Wij komen hier al voor de tiende keer, wat dus genoeg zegt. Wat echt een must is, is de twee daagse saharatocht. Je ziet dan heel veel van Tunesie. Echt super. Taxi kost bijna niks, maar het is ook leuk om met het treintje of openbare bus naar de stad Hammamet te gaan. Zeker de moeite waard is ook de warenmarkt in Hammamet. Fijne vakantie en doe Denise, hostess Neckermann, de groeten van Hans en Hennie.

• Myrthe, 27-06-2012

Geld wisselen / pinnen

Hallo! Is er een mogelijkheid om in het hotel te pinnen? En kunnen ze in het hotel euro's omwisselen? Groetjes!

Hans, 28-06-2012

Je kunt niet in het hotel pinnen. Er zijn wel banken enz. in de buurt. Euro's kun je gewoon in het hotel omwisselen. De koers is overal gelijk. Tip: Als je op het vliegveld door de douane komt, is rechts een wisselkantoor. Wissel hier bv. 50 euro en vraag er dab losse dinars bij, altijd makkelijk. Fijne vakantie

chris, 01-07-2012

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats