12 tips over Hotel Chich Khan

• Cara, 13-04-2012

Kamelentochtje aangeboden in hotel is leuk voor kids! Ook een bezoekje aan Yasmin (moderne Medina) en het piratenschip in de Marina.

• Valerie, 23-07-2013

Zorg dat je Visa of MasterCard hebt. Heb je dat niet, neem dan voldoende cash geld mee. Je kan NERGENS met gewone bankkaart betalen

• Hannelotte, 10-09-2013

Geef niet elk voor elk mini trucje, soms niet eens benoemenswaardig, een fooi! Je merkt dat de mensen hebberiger en hebberiger worden omdat er een stel is geweest wat met fooi is gaan strooien! Hou het op max een euro, die mensen op straat verdienen zat en hoeven echt niet te leven van de fooi! Mensen in het hotel daarentegen werken zich werkelijk waar helemaal kapot (!!!) en die heb ik heel graag wat extra's gegeven!!!

• Manda, 04-09-2012

Carthagoland een atraktiepark en er is ook nog een soort speeltuin.Verder kun je nog tripjes maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Chich Khan voor je op een rij gezet:

• Paul en Yvonne, 09-10-2012

Vanuit het hotel een (goede) auto kunnen huren en zelf 2 keer een dag op pad gegaan. Aan de hand van een wegenkaart (kost € 0,75) een rondrit richting Monastir gemaakt en één richting Cap Bon. Leuk om te doen met benzineprijs van slechts € 0,74 per liter !!!!!!!

• Patrick, 15-08-2012

Het piratenschip heeft de meeste indruk gemaakt. Als je niet van afdingen houdt en net als wij ons ergeren aan heel opdringerige verkopers, kies dan voor supermarkten met fixed prices. Je betaalt niet veel meer.

• ann janssens, 24-07-2012

jasmin is een klein badplaats en je bent er snel rond met de taxi voor weinig geld naar het haventje

• Fam van Dinther, 26-07-2012

Ga niet shoppen bij de Medina's als je een hekel hebt aan opdringende verkopers.Zeker bij de oude Medina is het een grote ramp. Ik was er na 11 dagen helemaal klaar mee. Wat een vervelend volk. Ga liever naar de supermarkten met vaste prijzen, daar kan je rustig shoppen en zijn de prijzen ook heel laag.

• raam, 08-11-2012

Een aanrader is de 2 daagse woestijn trip die je kunt boeken.Ook is er een mogelijkheid met de witte taxi een excursie te maken en dan heb je de hele dag een prive gids bij je.Het is niet duur en zeker een aanrader

• Jacobs JM, 07-05-2012

Als je een degelijk strand wenst te zien is het aangeraden er zich te begeven vanaf de maand mei. Dan beginnen ze het strand op te kuisen. Eerder in het seizoen laten ze het verkrotten. Echt walgelijk.

• Samantha, 13-06-2012

Neem badhanddoeken en washandjes mee.

• patricia, 17-04-2012

Boek geen excursies via het reisbureau/hostess maar ga eens in de omgeving rond vragen, wij hadden een hele dag een prive chauffeur die ons overal heeft gebracht voor nog geen 50 euro. Verder is het nabij gelegen carthage land een aanrader, leuk parkje voor niet te veel geld