Hotel Chich Khan

Onvoldoende

Terug naar overzicht

regen in september

Thomas, 22-8-2012

Hallo,weet er iemand of er veel regen is in de maand september en of het koel is in de avond?wij gaan van 12tot22september naar chich khan.En valt er buiten het hotel iets te doen?

mvg

4 reacties regen in september

thomas, 10-9-2012

Dag Hans bedankt voor je reactie,dat treintje stopt dat aan het hotel?Of hoe gaat dit?groeten

Hans, 4-9-2012

Hoi Thomas,

september is een hele goede maand om naar Chich Khan te gaan. Weinig regen, maar 'savonds

koelt het wel af. Wij komen hier al voor de tiende keer, wat dus genoeg zegt. Wat echt een must is, is de twee daagse saharatocht. Je ziet dan heel veel van Tunesie. Echt super. Taxi kost bijna niks, maar het is ook leuk om met het treintje of openbare bus naar de stad Hammamet te gaan. Zeker de moeite waard is ook de warenmarkt in Hammamet. Fijne vakantie en doe Denise, hostess Neckermann, de groeten van Hans en Hennie.

THOMAS, 22-8-2012

De Medina is dit ver van het hotel?

Ellen Donners, 22-8-2012
Volgens mij weinig regen. Buiten het hotel kun je naar de nieuwe Medina, veel leuke winkeltjes en pret/water parken. Daarnaast kun je gezellig langs de boulevard en de haven lopen. Uitgaan vrij weinig.