Hotel Chich Khan

Onvoldoende

9 reacties Hotel Chich Khan

sigaretten

1831958, 9-9-2012
Hallo ,mijn zoon gaat morgen naar iberostar chich khan. Weet iemand van jullie wat de sigaretten daar kosten en waar hij ze het beste kan kopen.bv marlborro light of palmall.Alvast bedankt.

regen in september

Thomas, 22-8-2012

Hallo,weet er iemand of er veel regen is in de maand september en of het koel is in de avond?wij gaan van 12tot22september naar chich khan.En valt er buiten het hotel iets te doen?

mvg

4 reacties

Geld wisselen / pinnen

Myrthe, 27-6-2012
Hallo! Is er een mogelijkheid om in het hotel te pinnen? En kunnen ze in het hotel euro's omwisselen? Groetjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Chich Khan voor je op een rij gezet:

reistijd vliegveld naar hotel

lansink, 15-5-2012
wat is de reistijd vanaf vliegveld hammamet naar hotel

cocktails

esther, 13-9-2011

hallo,

wij gaan van 9 tot 16 oktober 2011 naar dit hotel.

zijn de cocktails ook all-inclusive, of moeten we die apart betalen?

en als ik een cocktail bestel, schenken ze die dan zo uit een kant en klare kan, of maken ze een ''verse''??

thnxx alvast..

5 reacties

Wie heeft tips?

T.K., 13-9-2011

Wie weet leuke excursies in de buurt van dit hotel? En aan wat voor bedragen moet ik dan denken?

Is er voldoende te doen in de buurt van het hotel, 's avonds?

En het afpingelen.. tot hoelaag kun je gaan?

Halal?

Dunya, 23-8-2011
Tunesië is een islamitisch land...kan je er dan ook vanuit gaan dat er bij restaurants en hotel hala eten word opgediend?

kamelentrip

Tonnie, 20-8-2011

Wij willen een kamelentrip maken. Weet iemand hoeveel het kost ( hele dag met eten of halve dag), ver rijden vanuit hotel.

Gr.

vrgaen over kleding o.a.

Tonnie, 30-7-2011
Bij de avondmaaltijden moeten de mannen langebroek dragen? Er is ook een handdoekservice? Wij gaan in oktober 2011 naar Chich Khan, even jullie tips? groetjes
9 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Chich Khan voor je op een rij gezet: