Hotel Chich Khan

208 reviews over Hotel Chich Khan in het Nederlands

onbetrouwbaar met afspraken

Jose
5-9-2015

14 dagen in duigen gevallen doordat ik geen gehandicaptenkamer had gekregen zoals beloofd. Waterafvoer in de douche ( eerste kamer) was kapot..hierdoor gevallen...er was ook geen balkon zoals beloofd. Vervolgens een kamer gekregen met ligbad waar ik moeilijk in en uit kon en ook nog heel moeilijk op de derde verdieping..Dagelijks hulp moeten vragen aan mijn vriendin om in het bad te komen( zeer gênant) Door de val erg geblesseerd, dus geen excursies meer kunnen maken en genieten. Hotel en All tours weigeren iets te doen omdat ik het ter plekke niet schriftelijk heb vastgelegd.

De eerste week geen fasciliteiten op strand zoals eten en drinken ... dit was wel beloofd. Verder op de begane grond bij de kamers was een penetrante kattengeur die afschuwelijk was. (zwerfkatten) Na 10 dagen hebben ze de tapijten verwijderd, maar onze tijd was toen ver voorbij.

Tamelijk Hotel wij gaan hier niet meer terug

theofia
13-11-2014

Hotel Chich Kahn is een zeer verouderd hotel wij waren van 1-11 tot 12-11-2014 in dit hotel het was wel allemaal goed schoon maar de kamers en het hele hotel was aan renovatie toe alles zeer verouderd op de foto's ziet het er allemaal beter uit als dat het is het eten was goed ook veel keuze maar wij gaan dit hotel nooit meer boeken als het niet op geknapt is personeel wel zeer vriendelijk.

Goed en rustig

Magda en Bertrand
25-10-2014

Hotel Chickkhan in Hammamet is goed,veroudert,maar als je aan het personeel vriendelijk iets vraagt proberen zij in de mate van het mogelijke dit te verwezenlijken.Een kleine fooi doet wonderen. Bediening restaurant was goed,zeer vriendelijk.het grote nadeel is dat je reeds om 06 uur je handdoek moet plaatsen aan het zwembad ,wil je plaats hebben in een ligstoel met kussen,ondanks dat het uitdrukkelijk verboden is volgens hen laten ze het toch toe,dat schaadt aan het naleven van de algemene regels van het hotel.Verder prijs/ kwaliteit zeer goed.Als je niet tevreden bent over de toegewezen kamer,vraag dan vriendelijk een andere kamer en zij proberen aan je wens te voldoen.Kamers worden dagelijks goed onderhouden en iedere dag worden handdoeken en badmatje vernieuwd als je dit wil.Wij hebben een mooie reis gehad.

Correct

ROBERT
6-10-2014

Niet de grote luxe, wel heel correct; Het complex is heel centraal gelegen zodat je nooit meer dan 2 à300 moet te lopen om in het toeristisch (kunstmatig)centrum te komen, Het overgrote deel van het personeel is vriendelijk en met een kleine tip, zelfs heel vriendelijk en behulpzaam (ook zonder tip); Het eten in buffetvorm en een grill is goed; Indien men niet alle dagen alles op één bord legt kan je alle dagen iets anders eten;

De 2-persoonskamers met balkon, zijn correct en alle dagen schoongemaakt; Wat ons betreft is de prijs/ kwaliteitverhouding , zoals reeds in de titel gezegd, heel correct

Goede lokatie

dineke heijnen
30-7-2014

Perfect en zeer gezellig hotel.

Hoofdzakelijk hotels en winkeltjes in directe omgeving.

Strand en medina op loopafstand.

Zee behulpzaam en enthousiast personeel.

Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed.

Kamers goed en dagelijkse verschoning ban handdoeken en bedlinnen.

Matige vakantie

miimayo
23-7-2014

Het jaar hiervoor naar Utopia World Alanya geweest, mijn god wat heb ik die locatie gemist tijdens mijn verblijf. Eten was eentonig, veel vet, niet lekker. (en ik ben een persoon die echt vrijwel alles wil proberen in vreemde landen!) Kamers gehorig, wel redelijk schoon. Zwembad wel goed en het klimaat ook, maar als je achter het zwembad een paadje in loopt zie je de armoede in het land heel duidelijk. Buiten het hotel weinig te doen, enkel kamelentrip en bazaar, deze laatste zwaar opdringerig echt tot vervelend aan toen. Leuke vakantie als je alleen lui wilt zonnen dus. Pluspunt aan Iberostar is het uit eten bij andere Iberostar hotels, erg leuk!

Aangenaam hotel

Sarah Grauwet
24-9-2013

Aangenaam hotel. Hier en daar wel wat renovatiewerk die zou mogen gebeuren. Maar wel heel gezellig ingericht. Leuke ligging, zo dicht bij de zee en medina (aanrader trouwes om eens te bezoeken). Lekker eten - veel stoofpotjes, fastfood (verse pizza, frietjes, pasta).

Vriendelijk personeel. (vergeet hen niet af en toe es een tip te geven)

Lekker drankjes.

Jammergenoeg niet zo warm meer mid-September. (redelijk bewolkt)

Prima hotel!

Hannelotte
10-9-2013

Over het algemeen hebben wij een super vakantie gehad ondanks dat wij Tunesië helemaal niets vonden met de opdringerige en liegende mensen. Vluchten naar het hotel was de oplossing want daar was het personeel erg prettig en hebben wij heerlijk aan het zwembad kunnen vertoeven die schoon was en een fijne temperatuur had! Wij hadden een prima kamer maar toen wij de laatste dag op een andere kamer gingen douchen schrokken wij wel van de stank, overlopende douche en lekkages. Echt te vies voor woorden.. Een lucky shot voor de kamer die wij hadden dus (kamer 1110 mocht je dit willen vastleggen:-p). Veel aanbod aan eten, hele dag door, niet onze smaak maar dat lag niet aan het eten. Het personeel is trouwens wel erg zoekend naar fooien, ze doen alles voor een fooi maar als je het niet geeft merk je dit ook; minder vriendelijk of soms zelfs boos.

Groot hotel, maar al we wat verouderd

mevrouw Bronkhorst
22-8-2013

Er zijn nu nieuwe kamers aangebouwd die erg mooi zijn en van deze tijd. Wij hadden een oude kamer waarbij van alles stuk of niet in orde was. Dit gaf veel irritatie en wij waren bekenden bij de receptie en zijn van nature geen klagers! Daarnaast was de hygiene ook niet in orde in het hotel waardoor er een explosie was van zieken!

Dit nooit meer

Valerie
23-7-2013

Voor ons was dit allesbehalve een leuke vakantie. Kraan van lavabo hing los, douchen was niet ontspannend, warm water en dan plots koud water. Personeel was niet altijd vriendelijk ( wel naar Engelsen toe, was immers 80% van de toeristen in dat hotel). Handdoek verloren , de badmeester zei dat in naar receptie moest en receptie zei dat ik naar badmeester moest. Geen handdoek gevonden dus. Drie dagen achtereen hetzelfde eten. 's Avonds kikkers in zwembad. 's Morgens moet je al minimum om 7 uur opstaan om een plekje te hebben aan zwembad. Bovendien werd mijn bankkaart ingeslikt omdat deze maar een klein beetje uit de automaat kwam en in ik die niet goed kon uithalen. Eerste keer dat het zo slecht is meegevallen. Voor mij, echt nooit meer

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chich Khan in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chich Khan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.