Hotel Bravo Garden

• Sauna

61 reviews over Hotel Bravo Garden

• 10julie14-05-2015

Geweldige week

Bravo garden was een rustig hotel toen ik ging samen met me familie , maar dat moet de pret niet bedreven , we hebben een hele leuke band gehad met de animation! Het eten was lekker , maar niet heel erg warm. De kamers waren mooi en goed schoon. Elke ochtend zag je de achoonmakers het zwembad en de omgewfing schoon maken. Ik heb een hele geweldige week gehad en wil zeker nog een keer terug

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 8tamara09-09-2013

iets minder dan vorig jaar

tegenover vorig jaar toen we ook verbleven in sandra club is het eten er op achteruit gegaan weinig variatie maar wel lekker alleen dit jaar liepen tegen het probleem dat steeds de borden en bestek op waren en we somsbijna een kwartier moesten wachten voor het eindelijk hadden en dan je eten alweer koud is maar volgens onze lieve ober lag dat aan het feit dat er bezuinigd word en er minder personeel in de keuken meer werkt dit is wel jammer en niet zo klantvriendelijk........het animatieteam en al het personeel waren weer top en doen echt alles voor je en hebben ons weer een geweldige vakantie bezorgt.......

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Perry11-08-2013

Heerlijke vakantie (15 dagen)

Hotel is niet perfect maar dat mag je ook niet verwachten voor deze prijs. Schoonmaak is uitstekend! Mankementen worden direct verholpen. Het ontbijt is slecht doordat er bijna geen keus was (wel heerlijke choco croisantjes). Lunch en diner was ok (wel regelmatig dezelfde gerechten). Personeel is helemaal geweldig! Altijd vriendelijk en behulpzaam en hebben ons zelfs een paar keer begeleid tijdens het winkelen zodat we niet werden lastiggevallen door opdringerige verkopers. Onze vaste ober mr. Moez had altijd een tafeltje voor ons klaar staan en een paar keer leuk versierd met bloemen e.d. Animatie team zet zich heel de dag in met activiteiten maar als je er geen behoefte aan hebt laten ze je gewoon met rust. Voor ons maakte dit de vakantie juist extra leuk met name dankzij Adrianna Rucińska (beter bekend als Ada), Dudu en Ben. Strand is ongeveer 500m lopen dus is goed te doen. Is niet altijd even schoon dankzij andere toeristen die geen respect hebben voor de omgeving.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Janneke09-11-2012

3 weken genoten

Prima, maar eenvoudig hotel. Goede service, leuk en vriendelijk en attent personeel. Goede animatie. Schone en nette kamers. Hotel ligt vlakbij de medina, boulevard en talrijke winkeltjes. Tegenover het hotel is een pretpark. Het eten in het hotel is aan de koude kant. Dat is hun cultuur, maar ze moeten het van onze cultuur hebben. Wat er was, was goed. Alhoewel de kip niet altijd even gaar, iets wat vaker voorkomt in het buitenland. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. Zeer kindvriendelijk hotel. Liften aanwezig in de bijgebouwen. Een hotel om weer naar toe te gaan!!!

Gereisd met partner in september 2012

• 5belinda_18_1818-10-2012

de slechtste vakantie tot nu (54 jaar)

Wij zijn beslist geen moeilijke mensen, maar dit eten was niet wat het wezen moest. Wij zijn uiteindelijk vegetarische gaan eten daar het vlees, wat voornamelijk uit kip en kalkoen bestond, vaak niet gaar was. Er zijn tijdens onze vakantie (15 dagen) meerdere stellen naar een ander hotel gebracht omdat ze behoorlijk ziek waren geworden. Oven schotels komen lauw tot koud uit de keuken met daarover heen soms rauwe eieren. Internet viel regelmatig uit omdat ze de stekkers eruit haalden. De kamers waren schoon op de kit randen na daar hebben ze geen kaas van gegeten. Er waren hele aardige mensen in de bediening maar ook personeel die je het liefst over de bar zou willen trekken die hielpen gewoon eerst mensen die uit Tunesie zelf kwamen terwijl de andere mensen netjes in de rij stonden voor de drankjes. Van de airco moet je ook niet teveel verwachten dat was een centraal systeem en die stond op warm. Al met al geen aanrader.

Gereisd met partner in september 2012

• 9rianne ter linde02-08-2012

zeer goed bevallen

Zeer kindvriendelijk hotel met hele goede animatie Behalve de polen maar het personeel is gek hollanders en de kamers zijn schoon. het eten kan er mee door en prijs kwaliteit is heel goed. de ligging is zeer goed er zijn veel winkeltjes met een aqualand en attractiepark we hebben ons heer prima vermaakt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8betty schuiten-van der wal11-07-2012

Goed gastvriendelijhk hotel

Mooie kamers, goede bedden, schoon. Vriendelijk, gastvrij personeel en leiding. 250 mtr. vanaf prive-strand, 100 mtr. vanaf Medina en waterpark. Animatie van 10.00 uur tot 23.00 uur. Eten eerste 2 weken van juni slecht(niet warm/eentonig). Na komst nwe. chef kok is het eten UITSTEKEND en warm. Nadeel was (voor ons en de leiding/personeel) dat er in mei en tot medio juni veel Polen te gast waren. Wat een onbeschofte mensen, uitzonderingen daar gelaten. Toch is dit hotel een AANRADER. Ligging goed. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9P. Mols15-10-2010

heerlijke vakantie genoten met veel hartelijkheid

Een gezellig, actief hotel waar ik samen met 2 zussen een heerlijke 12 dagen heb genoten. Gelukkig niet zo'n groot hotel. Erg hartelijk, behulpzaam en vriendelijk personeel en aller-charmantst (soms te). Wat uitdagingen op de kamer werden direct ter harte genomen en opgelost; super. Heerlijke bedden; ruime kamer, wel wat verouderd, maar zeker gezellig en erg schoon. All-In, voor elk wat wils en de bar open tot 24.00 uur. 3 x Per dag volop keuze aan eten en je kunt immers niet de gehele dag eten..prima zo! Heerlijke cappucino. Helaas was de rode wijn soms wat minder maar dan neem je toch wat anders...ook flessen water all-in. Supergezellig animatie-team en een toffe hostess Yvonne! Chapeaux! Het hotel ligt gunstig; ook t.o.v. het strand, waar het goed toeven is.
    Lieve mensen van Sandra Club: dank-jullie-wel; mede door jullie hebben wij een heerlijke zusjes-tijd gehad!

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8Kelly22-08-2010

Een geweldige vakantie

We zijn gisteren weer gekomen van een 2 weekse vakantie in Tunesië. (Sandra Club) Dit was de 2e keer dat we er kwamen en ten opzichte van vorig jaar zijn er veel dingen positief veranderd. Zoals een mooi theater waar je 's avonds naar shows kunt kijken en waar de mini disco plaats vindt. Het eten was goed, genoeg keuze maar was niet altijd even warm helaas. Wij vinden ook dat het animatieteam een dikke 10 verdient (zeker beter dan vorig jaar!), Ze doen namelijk echt hun best om iedereen te vermaken, zijn kindvriendelijk maar niet te opdringerig. Dus bedankt voor deze geweldige vakantie Mido, Momo (Sissy Boy), Aymen, Daly, Zikou, Pepito, Tito, Emely, Pipo, Djambo && Omar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8post17-08-2010

kon zeker beter

wij zijn 8 dagen in dit hotel geweest. bediendes kunnen slecht engels maar wel vriendelijk. eten vaak hetzelfde, vettig en koud, maar na 30 sec. in de magnetron wel binnen te houden. de kamers verouderd maar zeker wel schoon. alleen werkte onze airco niet. ook na 4 x monteur niet. de bedden zijn hard. zwembad mooi en goed schoon. wij hebben met ligbedden geen problemen gehad. all in kon veel beter. maar zoals eerder gezegd word tot 23 uur??? ik kreeg om 23.45 binnen aan de bar gewoon drinken. s'middags ron 16 uur wel dringen voor een hapje pizza dat hoefde voor mij niet. het annimatieteam krijgt van ons een dikke 10. wat zijn ze vriendelijk en komen echt bij iedereen langs om goede morgen te zeggen. hun shows iedere avond waren ook erg goed. de muziek af en toe wel wat hard. dicht bij is een haven, die zeker een bekijkje waard is. in het hotel zit een winkeltje, ga daar niet heen , hij is een oplichter. om de hoek de zelfde spullen veel goedkoper.

Gereisd met partner in augustus 2010

Hotel Bravo Garden info