Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag25°12°

77 reviews over Hotel Belisaire in het Nederlands

goed

Van De Voorde Ronald
12-5-2015

Naar Tunesiche normem zeer goed maar harde ligzetels eenmatrasje zou zeker niet misstaan en de animatie?? Het eten was goed maar eentonig

Gereisd met partner in april 2015

Zeer goed hotel

Erik&Carine;
14-10-2014

Goeie prijs/kwaliteit verhouding. Over het algemeen genomen alles zeer correct.

Gereisd met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

perry
24-9-2013

Zeer verouderd en onvriendelijk. Het eten is elke dag hetzelfde en koud. Zeeeeeeeer slecht nooit meer

Gereisd met vrienden in september 2013

D-reizen

Iberostar was geen iberostar meer. Staat ook niet meer op de gevel van het hotel. Personeel ongeinterrreseerd en onvriendelijk. Zijn er ook in 2010 geweest. Toen was alles nog goed. Iberostar heeft op geen enkele klacht gereageerd. Strand paviljoen was kapot. Jong personeel de hele dag allemachtig prachtig. Dit is na 3 dagen niet leuk meer. Eten was wisselend. Discotheek de hele vakantie gesloten.Niks voor jongeren aanwezig alleen voor hele kleine kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Jun 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Iberostar Belisaire : een tegenvaller !

Myriam
15-7-2012

In veel resorts geweest en ik moet zeggen dat hotel Belisaire erg tegen valt wat het eten betreft (net terug). Elke dag hezelfde zowel 's morgens, 's 'middags en 's avonds, terwijl ik dit hotel (Iberostar keten) juist voor het eten uitgekozen had. 45 min. voor de sluiting vullen ze ook niets meer bij ! Misschien door de topdrukte in juli ! In mei 2006 in Iberostar Chich Khan gweest en dat hotel was gweldig. Ik vind het een 3 sterren waard als ik het met andere resorts vergelijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Belisaire blijft geweldig

Henk
7-7-2012

Wij waren voor de derde keer in Belisaire. Het blijft geweldig: het eten, de bediening, de animatie, de zwembaden. De avond-entertainment is wat oubollig...

Gereisd met partner in Sat May 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een keer volstaat

Bert
12-6-2012

Het hotel oogt mooi en is omgeven door een verzorgde tuin. Zoals bij vele hotels in Afrika is dat mooie en verzorgde vaak niet te vinden als je wat verder van de lokatie weggaat, stof, vuil .. Hammamet-Yasmine stelt als plaatsje ook weinig voor. Behalve een haventje, een pretpark en een paar winkels is er niet veel te beleven. Op de meeste punten is niets aan te merken. Grootste tegenvaller is het eten. Je lijdt er geen honger, maar afwisseling is ver te zoeken, zeker bij het ontbijt. Het eten bij het poolrestaurant, grotendeels warmgehouden au bain-marie, is vaak al bijna koud als je aan je tafel bent. De wijn die bij de all-in-formule wordt aangeboden,lokale wijn dus, is niet te pruimen, noch de witte nog de rode. Een pluim toch voor het personeel, in restaurant, bar, kamer en balie. In onze ogen was het erg behulpzaam en vriendelijk, al werd dat wel wat in de hand gewerkt door de fooi die we regelmatig gaven. Dit hotel was geen tegenvaller, maar geeft ook geen wow-gevoel

Gereisd met vrienden in mei 2012

je moet het een keer mee maken

Jan van Gerven
22-5-2012

prijs en kwaliteit zit je in dit hotel goed. het eten mag meer afwisselend zijn. intertaiment is zeer goed . bezienswaardigheden zijn beperkt. personeel is zeer vriendelijk .

Gereisd met vrienden in Sat May 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel goed hotel

sofie
14-5-2012

De kamers zijn ruim en proper. Het buffet was niet heel uitgebreid maar altijd lekker en dagelijks iets anders. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het was in mei nog niet zo druk en er was voldoende plaats aan het zwembad, ik weet niet of dit in het hoogseizoen ook zo zal zijn. Tof animatieteam met 's avonds vanalles leuk te doen. Yasmine zelf vond ik persoonlijk niet zo geweldig maar voor 7 dinar ben je in Hammamet waar een grote medina is.

Gereisd met vrienden in mei 2012

Leuk hotel voor een goede prijs.

Anastasia
28-11-2011

Eerste keer in Tunesie. We zijn wel in november geweest, wat voor mij wat aan de koude kant was. 's Ochtends is er zon en het het aangenaam, maar zodra er wolken komen, koelt het erg af. Ik vond Tunesie leuk, maar ga tijdens de warmere maanden terug. Personeel erg vriendelijk, animatie creatief en doen hun best om de mensen te vermaken. Die enge verhalen over dat mensen je hun winkels in trekken, is onzin. Ze roepen je wel, maar raken je heus niet aan. Qua eten prima, maar aangezien het geen hoogseizoen was, waren aantal bars gesloten. Golven bij de zee wat hoog, strand overigens mooi en je moet een straatje door, om er te komen. Er loopt wel een vervelende man met een kameel, die er alles aan doet om geld van je te krijgen. Qua excursies is quad rijden superleuk en berberdorpen zijn erg mooi, je ziet veel van het mooie Tunesische landschap.

Gereisd met vrienden in november 2011

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd, Zeewater zwembad

• Soort strandZand

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Post service, Stomerij, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Kleurentherapie sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Belisaire in Hammamet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Belisaire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.