Sorteren

Reviews over Hammamet

zeer tevreden

j v meel
    23-5-2018
    komen al meer dan 10 jaar in tunesie het is goed verblijven daar djerba madia hammamet port al katoeri sousse laatste keer in mei dit jaar altijd mooie vakanties gehad is er volgens mij altijd veilig geweest komen er zeker nog meer maar dan in okt prijs kwaliteit zeer goed

Gewoon relaxe gaaf voor herhaling vatbaar

Sonja
    28-2-2018
    99% goed weer. Beetje vrouwonvriendelijk. Maar verder suoer. En goed te doen.

Carla
    10-2-2018
    Erg leuk en toeristisch. Voor jong en oud. Zeker niet duur.

Anneke
    18-5-2017

Alles was goed, alleen het weer niet zo maar daar kan niemand wat aan doen.

Ik kom al sinds 1997 in het hotel dus het is als thuiskomen.Doordat ik invalide ben stast mijn kamer klaar voor mij zoals ik het nodig heb.

Ben helaas niet meer geweest door de situatie in de wereld maar denk er toch sterk overna om dit jaar wel te gaan.

Fantastische Plek

GDE
    13-8-2015
    Zeker een aanrader ! Je word er goed verzorgt, en geen russen :)
Hammamet scoort een 7 uit 10, op basis van 848 reviews