Hammamet

We hebben een aantal aanbieders voor Hammamet voor je op een rij gezet:

Reviews over Hammamet

Romeo S,
    27-12-2018

Het hotel is zeer groot en goed onderhouden. Dit hotel bezoek ik voor de derde keer, en heb altijd het gevoel zeer welkom te zijn. De medewerkers werken heel erg hard en niets is teveel moeite voor hun. Het is zeer schoon en de tuinen goed onderhouden. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het hotel ligt aan een heel mooi en schoon strand. Er zijn veel ligbedden en ook verschillende lounges waar men kan relaxen. Het eten is goed, overvloedig en er is voldoende keus. Dit hotel heeft een goede prijs/ kwaliteits verhouding. Er zijn een paar souvenirs winkels in de buurt en dicotheeks, maar de taxi naar de stad / medina is slechts 5/6 dinars. Ik vind Hammamet veilig en wil mensen aanraden om naar hotel Paradis Palace te gaan. Overdag zijn er diverse activieten en avonds is er amusement voor jong en oud, dit wordt allemaal verzorgt door een hardwerkende en fantastische animatieteam. Ik zal zeker terugkeren naar dit hotel.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Amazing!

Nadia,
    13-11-2018

Geweldig hotel, service staat hier voorop dat is duidelijk te merken. Kwaliteit van eten zeer goed met tal van mogelijkheden.

Daarnaast direct aan het strand dat is natuurlijk altijd prettig.

Het is vervelend dat door alle gebeurtenissen in Tunesië en in de buurt van Tunesië het toerisme is verminderd, want dit is echt een fijne plek om je vakantie door te brengen!

Gereisd met vrienden in mei 2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Rian Bolten,
    20-10-2018

Niks mis mee, je boekt 3 sterren in Noord Afrrika! Waarschijnlijk om de prijs. Dus heb geen hoge verwachtingen qua hygiëne maar het is heus niet vies. Eten valt ook wel mee, het is niet zoals thuis, haha. Let op wat je eet, dat is het. Personeel is zeer vriendelijk en animatie echt goed. Voor 3 sterren is het goed. Als je meer verwacht , moet je 4 of 5 sterren boeken maar dan moet je echt meer betalen en dat is het. Wij hebben iig een fijne vakantie gehad!!!! Tip; geef fooi en je krijgt alles gedaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Aanrader

Tonnie,
    19-10-2018

Als je voornemens bent naar Tunesie te gaan is een verblijf in hotel Steigenberger Marhaba Thalasso zeker een aanrader. Het hotel ligt aan een mooi strand. Het personeel is behulpzaam en zeer correct. De kamers zijn schoon en het eten lekker, iedere dag een ander menu. De all inn formule voldeed ruimschoots, koelkast op kamer voldoende gevuld evenals de drankjes bij het eten en in de avond.

Overdag zijn we met de trein naar Tunis en een dag naar Souse gegaan. Met de trein is dit goed te doen, wel een aanrader om eerste klas te boeken. We hebben geen last gehad van opdringerige verkopers op de marktjes, kortom een top vakantie.

Gereisd met vrienden in oktober 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Voor 4 sterren matig.

joop,
    15-10-2018

Het was vrij rustig in het hotel -Kamer goed alhoewel maar 1 stoel en een beetje hard bed -geen nederlands/belgie t.v.- restaurant zeer ruime keus maar soms aan de koude kant - hal en gang 2e et. kaal donker en ongezellig alleen kleur van een brandblusser - personeel uiterst vriendelijk en attent - badkamer met douche in bad goed - heel groot zwembad -strand een stukje lopen en rommelig -veel rieten zonneschermen stuk -veel ligstoelen met doorgezakte lig plaats - matrassen dun en stuk waarvan je er zeker 2 nodig hebt om redelijk te liggen - heel groot gedeelte van stoelen en matrassen al op een hoop gelegd voor de winter opberging - buiten hotel niets te beleven en 15 min. lopen wat winkels van hetzelfde en terrasjes bij de haven- barretje aan strand ontbrak voor drankje terug naar zwembad- het geheel voor 4sterren wat matig.Met taxi naar Hammamet 10 dinar.Vrij veel winkeltjes maar ook veel van hetzelfde en opletten voor de prijzen.

Gereisd met partner in oktober 2018
Hammamet scoort een 6,7 uit 10, op basis van 853 reviews