Sorteren

vakanties Hammamet

Reviews over Hammamet

Ans
    11-8-2018

Het verblijf was erg goed, ruime kamer... prachtig mooi strand... het eten was smaakvol... alleen jammer dat je alleen bij de receptie WiFi had. Maar ook wel fijn zodat niet iedereen met de mobiel zat. We komen zeker terug.

Fantastisch!

Laura
    10-8-2018

Appartementen Diar Lemdina geweest en een fantastische vakantie gehad. We kregen een 6-kamerappartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers terwijl we met 2 personen waren. Ze willen het graag de Nederlanders naar hun zin maken. Met een fooitje krijg je "bijna" alles voor elkaar. Al met al reden genoeg om een keer terug te gaan.

Ik wil volgende keer naar Hammamet Yasmine

B. Deleersnyder
    8-7-2018

Ik vind Hammamet Yasmine netter en levendiger

zeer tevreden

j v meel
    23-5-2018

komen al meer dan 10 jaar in tunesie het is goed verblijven daar djerba madia hammamet port al katoeri sousse laatste keer in mei dit jaar altijd mooie vakanties gehad is er volgens mij altijd veilig geweest komen er zeker nog meer maar dan in okt prijs kwaliteit zeer goed

Gewoon relaxe gaaf voor herhaling vatbaar

Sonja
    28-2-2018

99% goed weer. Beetje vrouwonvriendelijk. Maar verder suoer. En goed te doen.

Hammamet scoort een 7 uit 10, op basis van 852 reviews