Gammarth

We hebben een aantal aanbieders voor Gammarth voor je op een rij gezet:

Reviews over Gammarth

• 8vojta29-06-2014

jj

mnoho skvělých a krásných míst

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 8nagi28-09-2009

Lukt wel

Het klopt dat er weinig te bezichtigen is in Gammarth, als Tunesier ben ik er ooit geweest. La Marsa die enkele km van Gammarth ligt, vind ik wel de moeite waard om eens te bezoeken. Het is in de zomer mooi verlicht en je kunt er brik a 'l euf en bambaloni eten ;) Sidi Bou Said is 's avond het mooist om te bezoeken. Met de gele taxi's kunt ge aan een aanvaardbare prijs de bloemetjes buiten zetten. Gammarth lukt wel :)

• 8Omgeving
    • 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2009

• 5Gaëlle14-09-2009

Sans plus....

Gammarth m'a un peu déçue j'ai preferée et de loin Hammamet!! Cette ville et les alentours ne sont pas vraiment touristique même Tunis, Sidi Bousaîd est très cher et attrape touriste. On y boit quand même un bon thé à la menthe à 1 dinar. Carthage est à voir au moins une fois mais sans plus également, rien n'est entretenu ni vraiment conservé aux niveau des ruines. La plupart sont exposées à cotées de décharges sauvages... Après petit sondage auprès de la clientèle de l'hôtel, les gens ne visitent pas et restent à l'hotel...

• 4Omgeving

Gereisd met vrienden in september 2009

• 6Martijn04-02-2009

je gaat voor je rust...

Gammarth zelf is absoluut geen vakantieoord, er is niks te doen, maar als je voor je rust wilt gaan is het een prima plek.. de hotels zijn prima vaak aan het strand of met mooi zwembad waar je lekker kunt liggen... de drukte valt over het algemeen ook wel mee, maar nogmaals wil je meer dan alleen rusten en relaxen kies dan voor een ander stadje.

• 3Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met partner in mei 2008

• 4CHRISTINE09-10-2008

inderdaad nooit meer

absoluut geen 4 sterren waard niet onderhouden hotel geen animatie gaan variatie in de maaltijden

• 2Omgeving
    • 5Cultuur
    • 2Stranden

Gereisd met partner in oktober 2008

• 3Moens Peter03-08-2008

Gammarth is doods.

-SIDI BOU SAID zéér mooi om te bezichtigen( doet me een beetje denken aan Santorini in Griekenland. Voor de rest een open stort en niets te beleven.

• 5Cultuur
    • 2Stranden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 4Walid01-09-2007

Omgeving is gewoonweg saai. het is 25 km van Tunis. Er is niet veel te doen, en ook qua stranden zijn de stranden in Sousse of Hammamet of Tabarka vele malen schoner en aangenamer dan de stranden in de omgeving van Tunis, zoals Gammarth. Kortom mocht je twijfelen dan adviseer ik andere plaatsen dan Gammarth.

• 4Omgeving

Gereisd in september 2007

• 4JANSSENS SONIA23-08-2007

IN Gammarth niets te zien en strand rond hotel was proper maar verder veel sluikstorten.

• 1Uitgaanslevenn

• 8Eline & Bert19-08-2007

Wij zijn net terug van Dar Naouar. Geweldige animatie, zeer mooi hotel, goede kamers en vriendelijk personeel. Alleen het eten viel een beetje tegen. Maar voor de rest hadden wij een super vakantie. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Omgeving
    • 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Stranden

• 5Govaert08-08-2007

Jammer dat er in de buurt zo weinig te beleven valt... In Gammarth zelf is er niks te doen, La Marsa is ook nogal doods (is wel spotgoedkoop met de bus!!!) Tunis is vrij opdringerig (maar wel eens de moeite om te zien! --> behalve de moskee aan de soeks --> 2TD/p.p. om gewoon de binnenplaats eens te bekijken ), maar Sidi Bou Saïd is echt zéér mooi! Zeer mooie panorama's, leuke winkeltjes waar de mensen zelf niet te opdringerig zijn (wat een verademing na de soeks van Tunis te hebben bezocht). Jammer dat de stranden zo vuil zijn (en echt niet enkel van de toeristen!)... Afval zwerft overal maar rond... Ook word je constant aangesproken door Tunesiërs die je vanalles proberen aan te smeren... Echt rustig lig je daar dus niet... Enfin, we hebben Tunesië nu eens gezien, weer een ervaring rijker, maar ik denk dat we volgend jaar andere oorden zullen verkennen...

• 3Cultuur

10 van de 23 reviews gezien