Hotel El Mouradi Douz

9 reviews over Hotel El Mouradi Douz in het Nederlands

Geweldig hotel

Jose
22-9-2017

Goed en goedkoop prachtig gelegen aan rand sahara

nagyon szép szàlloda a sivatag szélén

stefànné polyák krisztina
6-9-2014

A Nagyon szép kényelmes tiszta szàlloda .a személyzet segítőkész profi csapat.A medence tiszta gyönyörű. Az ételek finomak.

Nocleg w trakcie wycieczki po Saharze

Janusz
2-9-2014

W trakcie dwudniowej wycieczki po Saharze i południowej Tunezji zatrzymaliśmy się na nocleg w tym hotelu. Sam obiekt położony jest w cichej i spokojnej okolicy, na samym skraju pustyni. Hotel jest bardzo duży, czysty i zadbany (może z wyjątkiem chwiejącej się kładki na basenie). Pokoje są duże (w moim zmieściłaby się czteroosobowa rodzina bez dostawek). Wyposażenie i umeblowanie typowe, nie najnowsze, ale ja osobiście spędziłem noc bardzo wygodnie. Pokój oczywiście jest z klimatyzacją indywidualnie sterowaną, a ja miałem z okna widok na pustynię. W hotelu jest basen, po zakwaterowaniu w pokojach można się spokojnie zrelaksować. Obsługa recepcji jest w pełni profesjonalna. Po przyjeździe na miejsce zostaliśmy bardzo szybko zameldowani i rozlokowani w pokojach, co jest niezwykle ważne.

W tym miejscu zjedliśmy tylko dwa posiłki, obiadokolację i śniadanie. Kuchnia tradycyjna, jedzenie średniej jakości, ale każdy raczej znajdzie coś dla siebie.

Prima voor 1 nacht

Wesley
8-6-2011

De 2 daagse sahara excursie naar het zuiden van Tunesië is echt een aanrader, en voor het verblijf van 1 nacht in El Mouradi Douz hoef je het niet te laten. Ik moet er niet aan denken om er een hele week te zitten, maar voor 1 nacht is het echt prima. Het avondeten en ontbijt is ongelooflijk goed klaargemaakt en ook voor de vegetariërs onder ons is er genoeg keuze. Het hotel zelf is groot en mooi, de massale receptiehal is superluxe, en de service was wel redelijk. Gordijnen lichtdicht en kamers niet gehorig. Minpunten waren de prijzen van drinken (3 dinar voor een fles water, elders 1 dinar), het zwembad dat vol zand lag (logisch aan de voet van de Sahara maar uitnodigend is het niet), de badkamer die niet op slot wou, de hor die geen insecten tegenhoudt, het roken dat overal is toegestaan behalve in de eetzaal, en het is gewoon echt geen 4 sterrenkamer maar een lichtelijk ouderwetse en niet echt ruime 3 sterren kamer.

aan rand van Sahara

luc
22-3-2011

Tijdens een rondreis in 't zuiden van Tunesië zijn we daar één nacht verbleven. Eigenlijk ongelooflijk dat je daar aan de rand van de desolate woestijn kunt zwemmen in een groot zwembad. Dit water komt wellicht van het zoutmeer dat tussen Douz en Tozeur ligt. Het water van de douche heeft een zilte smaak.

We vonden het avonddiner en het ontbijt prima voor Afrikaanse normen.

De ontvangst hal is ruim en mooi. Het moet een ongelooflijk karwei zijn geweest om al dat marmer en bouwmaterialen aldaaar te brengen.

In de buurt van het hotel kan je een kamelentocht in de Sahara maken. Ik had er niet veel van verwacht, maar we vonden het geluid van de kamelen (soort van burlen of gorgelen) lachwekkend. De mooie zonsondergang met hier en daar palmbomen was een aangename belevenis.

Kamer was voldoende ruim en proper maar er hing een vreemde muffe geur. Onze reisgezellen hadden dit gelukkig niet in hun kamers. Voor één nacht maakten we hier geen probleem van.

luxe bij de poort naar de Sahara

Marianne en Alex
1-6-2009

Goed hotel (behoort tot een hotelketen) airco, goede badkamer, goed zwembad, mooie ontvangsthal, redelijk goed eten, aardig personeel. Eigenlijk hebben wij niet het gevoel dat je aan de rand van de Sahara zaten. Eigenlijk best wel jammer.

Onze Vlaamse buurvrouw had bezoek van een grote kakkerlak. Maar ja een oase trek altijd ongedierte aan. Peroide mei 2009 temperatuur 40-45gr.

(prijs voor twee dagen excursie tunesia incl. hotel halfpension, met bus, jeep en Dromedaris, paard en koets totaal p/pers 170 dinar (90,-- euro) Fantastische ervaring, maar wel vermoeiend.

Wij hebben één nacht in dit hotel verbleven (tijdens een tweedaagse rondreis). Het is een zeer mooi hotel en een ideale locatie om van hieruit een tocht door de woestijn te maken. Het hotel heeft een vrij groot zwembad op de binnenplaats (met beachbar). De kamers zijn ruim met aparte toiletruimte en badkamer. Wij verbleven op een kamer met uitzicht op de Sahara, erg de moeite dus. Het eten was niet echt speciaal maar viel best mee. Zeker een aanrader dus.

2008

Fantastisch mooi hotel

John en Francien
18-7-2008

Fantastisch mooi hotel. Goede service en vriendelijk personeel. Schone en zuivere kamers.lekker eten en goed verzorgd. Zodra je uit het raam kijkt zie je het schip van de woestijn voorbij komen..tientallen dromedarissen en hun begeleider. Maak een tocht en laat je overweldigen door de zons op en ondergang.Gewoon krtj doen..

zeker aan te raden

Sophie Vande Walle
12-7-2008

prachtig hotel met zeer veel mogelijkheden, waaronder het prachtige zwembad

kamers zijn ook in orde

de inkomhal is indrukwekkend

We hebben een aantal aanbieders voor El Mouradi Douz voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Mouradi Douz in Douz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Mouradi Douz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Mouradi Douz scoort een 8.72 uit 10 op basis van 9 reviews.