Douz

We hebben een aantal aanbieders voor Douz voor je op een rij gezet:

Reviews over Douz

• 10ali12-08-2018

fantastic

I love désert Sahara festival tradition culture many places to visite cool and amazing weather happy people original life

• 8Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 5Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 10stefànné polyák krisztina06-09-2014

nagyon szép hely

Tökéletes hely àtutazóknak is a világ legcsendesebb helye.

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met partner in januari 2014

• 9Janusz03-09-2014

Wrota pustyni

W tym miejscu zatrzymuje się każda wycieczka mająca w swoim programie Saharę (Douz nazywane jest wrotami pustyni). Tutaj każdy zalicza obowiązkową przejażdżkę na wielbłądzie w karawanie po pustyni.

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Łukasz04-05-2012

Wrota Sahary

Miasteczko w południowej Tunezji. Można stąd wybrać się na kilkugodzinną przejażdżkę wielbłądami po pustyni. Z Douz organizowane są też kilkudniowe wycieczki na Saharę z noclegiem pod namiotami. W samym mieście znajduje się muzeum poświęcone historii tego ciekawego regionu.

• 6Cultuur

Gereisd met partner in juli 2007

• 10Gisbert Bölling05-03-2012

La Porte du Sahara

Si vous êtes attiré par le désert, Douz est un passage obligatoire. L'aéroport le plus proche est Tozeur, Djerba est un peu plus loin, mais on peu rejoindre Douz en visitant Matmata au passage. Depuis le Printemps arabe, le tourisme a beaucoup baissé, et la population est d'autant plus attentionnée si vous l'honorez de votre visite. La photo montre le campement de l'Hôtel du 20 Mars de Douz.

• 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 7Rinus15-04-2011

Poort van de woestijn

Douz word met recht de "Poort van de Woestijn" genoemd, de woestijn is er opgerukt tot aan de rand van de stad, we aanschouwen hier een prachtig landschap van zandduinen en palmen, men kan hier een rit met een kameel door de woestijn maken en ook kan men er per quad de woestijn intrekken, een wandeling over de nabij gelegen zandduien is echter ook al heet leuk.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2009

• 7fr_woning14-01-2011

Rondreis Tunesië , van Sousse naar Douz

Vandaag richting het zuiden van Tunesië . Onderweg nog een stop , we namen een kijkje bij enkele holwoningen die in de bergwand waren uitgegraven. Verder naar Douz , daar een ritje met een kameel of een koets de woestijn in , na een uurtje reden we met de bus naar hotel Toureg . Bij de kamerindeling kregen wij en de andere gasten , een bed met een betonnen onderstel met daarop een matras ( we maakten een luxe rondreis ) . Vanavond het diner en dat was het dan . Over de bus die ons vervoerden waren we niet zo tevreden , geen bar aan boord om iets te drinken , tevens was er geen toilet aanwezig , terwijl we toch aardige afstanden moesten afleggen en onderweg waren er ook geen bosjes in de woestijn waar je je achter kon verschuilen . We waren wel wat gewend , maar dit . . . .

• 7Omgeving
    • 7Cultuur

Gereisd met partner in december 2008

• 0G. Telkamp11-07-2009

De poort naar de woestijn

Douz ligt aan het begin van de woestijn. Overal is het fijne woestijnzand terug te vinden! Op straat en ook in je hotel! Het fijne zand komt overal langs! Een leuke plaats (heeeel klein) maar goed uitgangspunt om een kamelentocht in de woestijn te maken.

Gereisd met partner in maart 2008

• 9Hans Schoones18-11-2008

Prachtig nieuw hotel bij Saharatour

Een splinternieuw hotel wat 8 weken open is en gebruikt wordt als overnachtingshotel tijdens de 2-daagse Saharatour. Het eten was uitstekend, de slaapkamers en badkamers eveneens. Een prachtig groot zwembad in de tuin. Op de punten "n.v.t." kan ik geen oordeel geven daar we 's-avonds aankwamen en alweer vroeg weg waren.

• 9Omgeving
    • 9Cultuur