Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag16°11°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vincci Helios Beach voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Vincci Helios Beach in het Nederlands

Nooit meer

Cathy,
22-4-2018

Onvriendelijk, all-in, maar niets is open. Poolbar gesloten, premiumbar (waarvoor je bijbetaald bij reserveren) gesloten. Alles vervallen, eten is koud en geen variatie, maar vooral Vrouwonvriendelijk personeel

Gereisd met partner in april 2018

mooi hotel ,aanrader voor familie met kinders

christophe
30-8-2013

Wij hadden normaal een familiekamer met toeslag aangezien we deze actie kregen als vroeg boeken bij touroperator. Maar we kregen een gewone standaardkamer zonder toeslag. Ondanks alles wat we zeiden tegen de persoon aan de receptie kregen we niet onze kamer waar we uiteindelijk recht op hadden!Zelf de plaatselijke hostes van touroperator heeft ons daarbij niet echt kunnen helpen, wat we wel jammer vonden.Uiteindelijk moesten we die kamer wel nemen want er was niks anders beschikbaar.Dus de kamer viel wat tegen omdat we met vier waren en was wel krap!Ook de minibar was warm, helemaal niet fris!En het vierde bed was een veldbed!De kamer op zich was wel proper en de airco was ok. Ook de badkamer was deftig. Het hotel zelf ligt op een mooie ligging, vlakbij een mooi strand. Wel vroeg opstaan om handdoek te leggen anders geen plaats! Het zeewater is echt aangenaam, strand was netjes. Ook mooi zwembad,animatie aan het zwembad soms beetje te opdringerig!

Het eten valt mee.,wel zeer eentonig.

Gereisd anders in augustus 2013

Vincci stelt nooit teleur!

anchi
8-5-2013

Het hotel is gelegen op het einde van de zone touristique, dus geen souks of winkels maar veel natuur wandelen mogelijk.

Een taxi rijd je voor 3 dinar naar Midoun!

De kamers in het hoofdgebouw zijn volledig gerenoveerd, mooi verzorgd en ruim; ze waren ook de menzels aan het opknappen!

De service in het hotel is goed en het eten uitstekend! Wie anders zegt snappen wij niet! Iedere dag keuze à volonté!

Wie kiest voor een rustvakantie controleert best vooraf de vakantieperiodes in Frankrijk. Het hotel stelt nl 250 van de 450 kamers ter beschikking aan Franse organisatie en promoten de kinderanimatie. Wij waren er buiten het Belgische schoolverlof maar wisten niet dat 2 Franse regios verlof hadden, dus heel veel kinderen, wat geen probleem is maar de animatie was af en toe TE luidruchtig. Ook hadden we last van spelende pubers in de gangen 's avonds laat!

Anders PRIMA hotel, dicht bij de lagune om rustig te wandelen en te genieten!

Gereisd met partner in april 2013

gewoon genieten,,,,,niet zagen

lavrijsen
22-1-2013

Als je turkije gewoon bent....niet vergelijken,ander volk andere gewoontes

Gereisd met partner in september 2012

Goed voor één keer.

Bren & Carin
27-9-2012

Hadden geboekt type24=superieure suite in Bungalo mét zee zicht maar bij aankomst(1u45 wachten)kamer was nog niet klaar..kregen we niet de kamer die we hadden geboekt,na nog eeens 1u30 wachten nadat we hadden klacht neergelegd kregen we de juiste kamer en het gekende donkerbruine bandje om.De kamer op zich was mooi maar de vensters en badkamer was zeer vuil.Onze bar die zou dagelijks gevuld worden maar ook dat was niet het geval Personeel deed zijn best als je geld gaf.het eten was meer aan de lauwe kant en té weinig glazen aanwezig.de ligzetels aan het grote zwembad waren erg doorgelegen.BBq hebben we ook niet gehad,stond nochtans in brochure.Vroeg ontbijt was enkel koffie geen eitjes ofzo te zien!Bij aankomst krijg je weinig of geen uitleg over de uren van de restaurant of animatie je moet dat allemaal zelf maar uitzoeken.geef ons dan maar de vriendlijkheid van Turkye.Nooit meer!

Gereisd met partner in september 2012

kakkerlakken en schimmel

asseloos didier
27-7-2012

aangekomen in hotel 14-07-2012 met 3 personen.hadden familiekamer geboekt(type 27)maar kregen standaardkamer(type 23)na klacht en 3 uren wachten kregen wij een andere kamer,nr.405,deze kamer zat letterlijk vol met kakkerlakken (nest)en 1 grote schimmel aan de muur(paddestoelgeur)terug klacht ingediend maar weigerde ons diezelfde dag te verplaatsen naar een andere kamer. ik heb dan gedreigd met alle fotos die ik heb genomen direkt op internet te plaatsen en plotseling hadden ze de juiste kamer gevonden maar die was maar s anderendaags vrij. in het restaurant waren er gewoon te weinig borden en glazen. ontploffing gebeurd in restaurant en vrouw werd zwaar verbrand !! strandstoelen waren volledig doorligt en je lag eigenlijk volledig op de construktie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Leuke warme vakantie

Marvin
23-5-2012

Bij aankomst in het hotel kregen we een alcoholvrije cocktail aangeboden. Het is een mooi en onderhouden hotel.

De kamers zijn modern ingericht en proper. Eveneens goede airco, die de kamers op een goede temperatuur houdt.

Onze kamer was gelegen aan het rustige zwembad, wat zeer handig was. Eveneens het strand was om nog geen 50m wandelen. En net zoals elke vakantie, mensen die al vanaf 6-8u hun ligstoel reserveren.

Het eten was goed. Voor iemand dat alles lust, geen enkel probleem. Voor de viesneus, minder. Tenslotte zit je in een ander land en proef je van hun gerechten, wat meestal een meevaller is. Het dessertbuffet is zeer ruim, eveneens veel fruit.

Animatie is niet opdringerig in dit hotel en zorgen voor heel wat plezier 's avonds.

Welness is hier ook super, een goede massage is hier verzekerd.

Kortom een goede zon, zee, strandvakantie. Voor trips is het meestal een eindje rijden, maar dat kan je verwachten in Tunesië.

Voor de kinderen wordt ook goed gezorgd.

Gereisd met partner in september 2011

rustgevend

Nicolas Leuven
1-12-2011

Van 12/11 tot en met 26/11/2011

Wij bezochten het hotel met een groep (28pers)na een rondreis door een veilige Tunisie.De kamers in de paviljoenen waren modern,proper en goed onderhouden.De keuken was van een uitstekende kwaliteit,steeds afwisselend,warm en voldoende.Aangenaam en mooi onderhouden zandstrand.Het hotel ligt buiten de toeristische drukte maar de taxi's zijn er spotgoedkoop.

Gereisd met vrienden in november 2011

Kamers zijn erg gehorig!

Maarten Kroot
29-3-2011

Als we seks hadden, kon heel het hotel meegenieten

Gereisd met partner in januari 2011

Nooit meer

Jolanta Glaudemans
25-12-2010

nooit meer. Service slecht en onvriendelijk..

Slechte eten, slechte prijs kwaliteit.Er zijn betere hotels op Djerba

Gereisd alleenreizend in december 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vincci Helios Beach in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vincci Helios Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.