Hotel Vincci Helios Beach

Hotel Vincci Helios Beachsterstersterster

9.7Fenomenaal

Tunesië, Tunesië, Djerba

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Vincci Helios Beach voor je op een rij gezet:

• Aan zee

28 reviews over Hotel Vincci Helios Beach

• 2018
    10Cathy22-04-2018

Nooit meer

Onvriendelijk, all-in, maar niets is open. Poolbar gesloten, premiumbar (waarvoor je bijbetaald bij reserveren) gesloten. Alles vervallen, eten is koud en geen variatie, maar vooral Vrouwonvriendelijk personeel

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

7christophe30-08-2013

mooi hotel ,aanrader voor familie met kinders

Wij hadden normaal een familiekamer met toeslag aangezien we deze actie kregen als vroeg boeken bij touroperator. Maar we kregen een gewone standaardkamer zonder toeslag. Ondanks alles wat we zeiden tegen de persoon aan de receptie kregen we niet onze kamer waar we uiteindelijk recht op hadden!Zelf de plaatselijke hostes van touroperator heeft ons daarbij niet echt kunnen helpen, wat we wel jammer vonden.Uiteindelijk moesten we die kamer wel nemen want er was niks anders beschikbaar.Dus de kamer viel wat tegen omdat we met vier waren en was wel krap!Ook de minibar was warm, helemaal niet fris!En het vierde bed was een veldbed!De kamer op zich was wel proper en de airco was ok. Ook de badkamer was deftig. Het hotel zelf ligt op een mooie ligging, vlakbij een mooi strand. Wel vroeg opstaan om handdoek te leggen anders geen plaats! Het zeewater is echt aangenaam, strand was netjes. Ook mooi zwembad,animatie aan het zwembad soms beetje te opdringerig! Het eten valt mee.,wel zeer eentonig.

Gereisd in augustus 2013

• 7anchi08-05-2013

Vincci stelt nooit teleur!

Het hotel is gelegen op het einde van de zone touristique, dus geen souks of winkels maar veel natuur wandelen mogelijk. Een taxi rijd je voor 3 dinar naar Midoun! De kamers in het hoofdgebouw zijn volledig gerenoveerd, mooi verzorgd en ruim; ze waren ook de menzels aan het opknappen! De service in het hotel is goed en het eten uitstekend! Wie anders zegt snappen wij niet! Iedere dag keuze à volonté! Wie kiest voor een rustvakantie controleert best vooraf de vakantieperiodes in Frankrijk. Het hotel stelt nl 250 van de 450 kamers ter beschikking aan Franse organisatie en promoten de kinderanimatie. Wij waren er buiten het Belgische schoolverlof maar wisten niet dat 2 Franse regios verlof hadden, dus heel veel kinderen, wat geen probleem is maar de animatie was af en toe TE luidruchtig. Ook hadden we last van spelende pubers in de gangen 's avonds laat! Anders PRIMA hotel, dicht bij de lagune om rustig te wandelen en te genieten!

Gereisd met partner in april 2013

• 9lavrijsen22-01-2013

gewoon genieten,,,,,niet zagen

Als je turkije gewoon bent....niet vergelijken,ander volk andere gewoontes

Gereisd met partner in september 2012

• 6Bren & Carin27-09-2012

Goed voor één keer.

Hadden geboekt type24=superieure suite in Bungalo mét zee zicht maar bij aankomst(1u45 wachten)kamer was nog niet klaar..kregen we niet de kamer die we hadden geboekt,na nog eeens 1u30 wachten nadat we hadden klacht neergelegd kregen we de juiste kamer en het gekende donkerbruine bandje om.De kamer op zich was mooi maar de vensters en badkamer was zeer vuil.Onze bar die zou dagelijks gevuld worden maar ook dat was niet het geval Personeel deed zijn best als je geld gaf.het eten was meer aan de lauwe kant en té weinig glazen aanwezig.de ligzetels aan het grote zwembad waren erg doorgelegen.BBq hebben we ook niet gehad,stond nochtans in brochure.Vroeg ontbijt was enkel koffie geen eitjes ofzo te zien!Bij aankomst krijg je weinig of geen uitleg over de uren van de restaurant of animatie je moet dat allemaal zelf maar uitzoeken.geef ons dan maar de vriendlijkheid van Turkye.Nooit meer!

Gereisd met partner in september 2012

• 6asseloos didier27-07-2012

kakkerlakken en schimmel

aangekomen in hotel 14-07-2012 met 3 personen.hadden familiekamer geboekt(type 27)maar kregen standaardkamer(type 23)na klacht en 3 uren wachten kregen wij een andere kamer,nr.405,deze kamer zat letterlijk vol met kakkerlakken (nest)en 1 grote schimmel aan de muur(paddestoelgeur)terug klacht ingediend maar weigerde ons diezelfde dag te verplaatsen naar een andere kamer. ik heb dan gedreigd met alle fotos die ik heb genomen direkt op internet te plaatsen en plotseling hadden ze de juiste kamer gevonden maar die was maar s anderendaags vrij. in het restaurant waren er gewoon te weinig borden en glazen. ontploffing gebeurd in restaurant en vrouw werd zwaar verbrand !! strandstoelen waren volledig doorligt en je lag eigenlijk volledig op de construktie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Marvin23-05-2012

Leuke warme vakantie

Bij aankomst in het hotel kregen we een alcoholvrije cocktail aangeboden. Het is een mooi en onderhouden hotel.

De kamers zijn modern ingericht en proper. Eveneens goede airco, die de kamers op een goede temperatuur houdt.

Onze kamer was gelegen aan het rustige zwembad, wat zeer handig was. Eveneens het strand was om nog geen 50m wandelen. En net zoals elke vakantie, mensen die al vanaf 6-8u hun ligstoel reserveren.

Het eten was goed. Voor iemand dat alles lust, geen enkel probleem. Voor de viesneus, minder. Tenslotte zit je in een ander land en proef je van hun gerechten, wat meestal een meevaller is. Het dessertbuffet is zeer ruim, eveneens veel fruit.

Animatie is niet opdringerig in dit hotel en zorgen voor heel wat plezier 's avonds.

Welness is hier ook super, een goede massage is hier verzekerd.

Kortom een goede zon, zee, strandvakantie. Voor trips is het meestal een eindje rijden, maar dat kan je verwachten in Tunesië.

Voor de kinderen wordt ook goed gezorgd.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Nicolas Leuven01-12-2011

rustgevend

Van 12/11 tot en met 26/11/2011 Wij bezochten het hotel met een groep (28pers)na een rondreis door een veilige Tunisie.De kamers in de paviljoenen waren modern,proper en goed onderhouden.De keuken was van een uitstekende kwaliteit,steeds afwisselend,warm en voldoende.Aangenaam en mooi onderhouden zandstrand.Het hotel ligt buiten de toeristische drukte maar de taxi's zijn er spotgoedkoop.

Gereisd met vrienden in november 2011

• 8Maarten Kroot29-03-2011

Kamers zijn erg gehorig!

Als we seks hadden, kon heel het hotel meegenieten

Gereisd met partner in januari 2011

• 1Jolanta Glaudemans25-12-2010

Nooit meer

nooit meer. Service slecht en onvriendelijk.. Slechte eten, slechte prijs kwaliteit.Er zijn betere hotels op Djerba

Alleen gereisd in december 2010

5 tips over Hotel Vincci Helios Beach

• christophe, 30-08-2013

aanrader is de tocht met de dromedaris en de catamaran

• riawimhoog, 22-10-2010

Door de controle op het vliegveld met een vol flesje water is niet toegestaan. Neem leeg waterflesje mee en vult dit na controle op schiphol met leidingwater. Dit kunt u zonder contorle gewoon meenemen in het vliegtuig. U betaald in het vliegtuig al gauw 2,50 euro per flesje.

• anchi, 08-05-2013

Er zijn 2 grote zwembaden. De relax pool is enkel toegankelijk voor VIP personen, (het is er rustig, geen kinderen, geen animatie)wij waren niet ingelicht... mss eerst navragen in het reisbureau bij boeking. Mits een fooi mochten we er toch zitten! Nog een tip... mei schijnt een kwakkelmaand te zijn qua weer, warm maar vaak bewolkt, regen, wind, zelfs storm. Tunisiens beweren dat dit de jaarlijkse overgang lente-zomer is! Dus mss beter de maand eervoor of erna kiezen!

1 vraag over Hotel Vincci Helios Beach

• De Pauw, 04-08-2010

wifi

ik wil graag weten ,of je gratis wifi kan gebruiken in het hotel , liefst op de kamers. bedankt

riawimhoog, 20-10-2010

Dit is maar tendele de waarheid. In de hal van het hotel is wifi geheel gratis. Op hun terminal betaal je inderdaad 5 dinar, ongeveer 2,50 euro per half uur. Wat is dat nu voor een bedrag ten opzichte van U gehele vacantie uitgave ?

Ramakers D., 03-10-2010

Neen, geen wifi beschikbaar en al zeker niet gratis!

Voor een half uur op hun terminal betaal je 5 dinar (dit ding is zo immens traag dat je dat half uur zeker nodig hebt!)

Hotel Vincci Helios Beach info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats