Hotel TUI Magic Life Penelope Beach

Hotel TUI Magic Life Penelope Beach

6 tips over Hotel TUI Magic Life Penelope Beach

Mieke Smith, 24-8-2014
Altijd lekker weer (augustus) warme kleding overbodig!
Raymond, 18-11-2013

- opteer voor een bungalow superior : veel ruimere kamer (met 2 badkamertjes) en zijn bovendien wat rustiger gelegen

- massage ea behandelingen zijn gunstig geprijsd (en zijn kwalitatief OK)

Jimster, 31-10-2013

Als je wilt gaat fietsen (ATB) neem dan je eigen spd schoenen mee. Helm etc, kun je daar lenen.

Als je een rustige kamer wilt vraag dan om een kamer in het bij gebouw, dus niet in het hoofdgebouw. Hoofdgebouw ligt dichtbij de disco en het amfitheater waar iedere avond een luidruchtige show wordt opgevoerd.

Fam. Van Gauwbergen, 23-8-2013

Doe zo verder!

Wij hebben de georganiseerde "halve dag uitstap Djerba" gedaan. Het is altijd leuk om iets van dit mooie schiereiland te zien!

Lien, 25-10-2012
Wij zijn naar de markt van Midoun en Houmt Souk geweest. Erg vervelende verkopers, ze lopen je achterna, laten je soms zelfs niet verder stappen door voor je te gaan staan. Jammer, want zo kan je de tijd niet nemen om naar hun waren te kijken. Als je iets koopt, moet je zeker eerst eens gaan kijken in de fixed prices winkels. Hier ligt de prijs een stuk lager, dan wat de verkopers op de markt en winkeltjes vragen. Hierdoor weet je, dat je zeker 70% van de prijs moet afbieden.
Vanessa, 15-7-2012
De markt in djerba was niet zo interessant, waterskiën moet je betalen, is niet van magic life, ze zeggen dat je twee uren kan gaan jetskien en dolfijnen zien, maar laat je niet misleiden, er zijn geen! Vraag eerst aan je reisleider of het klopt wat ze zeggen! En de tocht naar de flamingo's, wel het is nu te warm en er zijn geen te zien!