Hotel TUI Magic Life Penelope Beach ****

9,1

88 reviews over Hotel TUI Magic Life Penelope Beach in het Nederlands

Grandioos!

Breur, 2-5-2016

Uitermate geschikt voor familievakantie, zeker geen 'adult-only'!

Super mooi hotel en omgeving

Melanie de groot , 27-7-2015

Samen met mijn partner geweest heel mooi allemaal

heerlijk gehad

Bosman, 8-4-2015

Wij, koppel dat veel reist en meestal in luxe hotels verblijfd, zijn in Maart naar Club magic Life geweest, het is geen luxe hotel, wel netjes en schoon, maar het eten is uitstekend en het entertainment is ook fantastisch, wij hebben er echt genoten. Iedereen is er erg vriendelijk en het ligt aan een heerlijk strand. Ideaal voor gezinnen met kinderen, alle watersport is gratis en er zijn 3 zwembadden waarvan 1 met glijbanen, maar ook voor de kleintje een leuke kidsclub met dit seizoen 2 nederlands talige mensen.

Reeds 5x in Djerba geweest, de eerste maal in Magic Life.

Magic life was het beste van allemaal.

Westerse keuken, vriendelijke personeel en allemaal zeer proper onderhouden.

Een paar kleine minpunten: Geen verwarmd buitenzwembad (winterseizoen), wifi alleen in de receptie en in de hoofdbar, wel van uitstekende kwaliteit.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Vele mogelijkheden. Gunstig geprijsd.

Raymond, 18-11-2013

+++ het is er overal zeer proper : kamers, hotel, restaurant, op het strand

++ goede animatie : een pluim voor het Braziliaans dans team dat zich inzet voor, met en onder de reizigers

++ catamaran, waterski, banana, windsurfen... all-in (incl. materiaal)

++ vele cocktails ea normaliter wat duurdere dranken ook inbegrepen

++ tennislessen (incl. materiaal) eveneens inbegrepen

+ het eten is niet van uitzonderlijk hoog niveau (ook niet in de specialiteiten restaurants) maar ruim voldoende voor een verblijf van 2 weken. Iedereen zal er zijn gading wel vinden.

+++ onklopbare prijs : 1000€ voor een verblijf van 2 weken all-in met dergelijke faciliteiten vindt je nergens anders.

+++ verblijf rond half november en toch nog meer dan 25 graden

-- voor een sauna dien je 10€ te betalen (uitbesteed...)

- de service in de restaurants zou vaak wat beter (vriendelijker en vooral efficiënter) mogen zijn en is zeker niet op hetzelfde niveau als bv in de Turkse MLs.

prima hotel

Hanneke, 14-11-2013

Afgelopen week in Magic life Penelope doorgebracht.

Prima hotel, eten zeer gevarieerd en erg goed. Personeel zeer vriendelijke en behulpzaam.

Als je alleen wil genieten van het weer is Djerba een goede keuze.

Buiten het resort is er weinig te doen.

Kamers worden dagelijks schoongemaakt. Sommige kamers zijn wat verouderd maar wel schoon.

All in voor iedere vakantie ganger

Jimster, 31-10-2013

Veelzijdig all in hotel. Hotel met een gouden formule, namelijk de sporten die (bijna) allemaal inbegrepen zijn.

Eten is goed, al valt er altijd wel wat te klagen, wij waren in ieder geval tevreden. Hotel is ideaal voor zowel gezinnen als koppels.

Genoeg zwembaden en aan het strand gelegen.

De zwembaden zijn niet verwarmd, ga je in het voorjaar is dat een nadeel.

een schot in de roos!

cor_inge, 31-10-2013

Een heel prettig hotel met zeer vriendelijk en servicegericht personeel, uitstekende maaltijden in een goed verzorgd restaurant (zowel binnen als buiten) een mooi zandstrand. De zwembaden hebben we niet bezocht vanwege de luidruchtige animatie-actititeiten. De kamers zijn wat verouderd en worden dagelijks schoongemaakt.

S-U-P-E-R vakantie gehad!

Fam. Van Gauwbergen, 23-8-2013

Wij hebben 1 week in dit hotel doorgebracht en het was enorm naar onze zin! We hadden een bungalow geboekt, we kregen direct bij aankomst (10.00u) een hele mooie en verzorgde familiekamer. Twee maal een aparte slaapkamer, 2x een salon, 2x een badkamer en 2x een terras. Onze kinderen vonden het een pure luxe om een eigen badkamer te hebben :)

Iedereen van het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam! Ze doen er echt alles aan om je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken! We hadden een lek aan de airco op de kamer, gemeld bij de receptie, werd dezelfde voormiddag nog hersteld.

De maaltijden waren ook zeer verzorgd!

Er zijn voldoende ligplaatsen aan de zwembaden en aan het strand. Heb je een voorkeur, dan moet je 's morgens wel je handdoek gaan leggen.

Voor ons was er één minpunt: veel lawaai op de gang, laat op de avond/ nacht.

Vorig jaar zijn we op vakantie geweest naar Club Magic Life Africana Manar Imperial (Hammamet Yasmine in Tunesië), beide hotels zijn een aanrader!!!

super hotel!!

vannieuwenhuyse, 3-8-2013

Zeer goed hotel met veel animatie, mooie ruime bungalow, lekker eten en drinken, personeel vriendelijk, veel bars dus nooit dorst zelfs een bar die 24/24 open is, mooie zwembaden en zeer netjes.......... er is veel volk maar nooit heb je het gevoel dat het er druk is. Alles wat je kan wensen op vakantie. In animatie is zelfs gratis kano varen en banaan boot op zee zoveel je wil.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel TUI Magic Life Penelope Beach in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel TUI Magic Life Penelope Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel TUI Magic Life Penelope Beach scoort een 9.06 uit 10 op basis van 95 reviews.