Hotel SENTIDO Palm Azur

Hotel SENTIDO Palm Azur

8.2Fantastisch

Tunesië, Tunesië, Djerba

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Palm Azur voor je op een rij gezet:

• Aan zee

299 reviews over Hotel SENTIDO Palm Azur

• 2019
    7Christophe24-08-2019

Veel te druk

Het hotel is volledig vol en dat merk je. In het restaurant is heel druk. Zowel aan het zwembad als op het strand zijn er geen bedjes vrij. Wil je een bedje moet je om 6u30 handdoek leggen, anders geen plaats. Gewoon te weinig bedjes voor het aantal gasten. Personeel is wel heel vriendelijk. Rond De middag wel veel te luide en vervelende muziek van de aquagym. Onze kamer lag vlak bij de avond animatie dus voor 23u30 doe je geen oog dicht. Eten in het restaurant is prima. Dus op enkele puntjes na goede vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Van den ende Diane28-07-2019

Top vakantie. Geen minpunten . Kamer groot en proper met veel bergruimte. Vriendelijk personeel overal.animatieteam super. Ontbijt, lunch en diner lekker en zeer warm. Dit is het eerste hotel in heel tunesie waar het eten goed warm is., en variatie genoeg. Gaan zeker terug. Aanrader Op het strand wel zeewier,maar wordt s morgens opgekuist. Zwembad proper en voor de peuters een mooi plonsbad met speeltuin en zeezand met ligzetels voor de ouders.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10sonja17-06-2019

Zalig verblijf

Heerlijk verblijf in Sentido Palm Azur. Ik was er meer dan 10 jaar geleden en het is nog steeds super. Alle personeel is super vriendelijk, prachtige kamers die zeer netjes gepoetst worden. Leuke sfeer onder alle toeristen. Heerlijk eten met dagelijks mogelijkheid tot een Tunesisch gerecht. Fijn animatieteam.

Samira Mokhles, Holiday Concierge, 09-07-2019

Dear Sonya, thank you very much for your comment. We are very happy to know that you had a pleasant stay with us and we hope to see you again for your next vacation. Your Holiday Concierge Samira MOKHLES SENTIDO Palm Azur

Alleen gereisd in mei 2019

• 6Koen26-05-2019

Geen sentido hotel waardig

Geen sentido hotel waardig! Minibar leeg ,restaurant uren beperkt dus druk,poolbar al om 17u gesloten??? Eten restaurant s'avonds geen hoogvlieger Eten koud of lauw en zeer weinig keuze zowel hoofdmaaltijd als dessert ,probleem.om meerdere drankjes te bestellen ,blijkbaar heerst hier een betalings voordeel om iets te krijgen Viriendelijkheid op een laag pitje We zijn al eerder in sentido hotels geweest dit hotel voldoet niet aan die norm ,waar.zijn ze mee bezig om de naam sentido onderuit te halen ?

Samira Mokhles, Holiday Concierge, 28-05-2019

Dear Mister Kaekelbergh, Thank you for coming to see me yesterday, two days after your arrival at the SENTIDO Palm Azur and to inform me of your dissatisfaction. I hope I have given you all the necessary explanations and answered on your various questions. As I often say, we all have a different opinion of a hotel, country or place where we visit. We hope you enjoy this beautiful weather that we actually have and please do not hesitate to come to see me when needed, I will always listen to you. Thanks for your understood Your Holiday Concierge Samira MOKHLES SENTIDO Palm Azur

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Van De Voorde01-05-2019

goed maar kan beter

Een goed hotel voor Tunesie Mooie grote kamer maar mieren Groot en mooi zwembad Eten op 1 week 3 maal niertjes 2 maal lever voor de rest kip de bereiding was wel goed Steeds goede en verse vis Animatie overdag goed niet opdringerig 's avonds voor de jeugd steeds hetzelfde liedje la Luna Bij terug vlucht werden om 05h15 opgehaald niets te drinken of te eten Ja nog iets bij het ontbijt wel vers fruitsap

Samira MOKHLES, Holiday Concierge, 01-05-2019

Cher/e Madame / Monsieur Van De Voorde, Nous vous remercions d'avoir choisi le SENTIDO Palm Azur pour votre séjour et nous sommes trs heureux de savoir qu vous avez passé un agréable séjour parmi nous. Nous avons aussi pris note de vos petites suggestions que nous allons prendre en concidérations. Votre Holiday Concierge Samira MOKHLES SENTIDO Palm Azur

Gereisd met partner in april 2019

• 9Fam Volckaert29-04-2019

Great Holiday , ga terug naar Palm Azur Sentido

Verblijf van 19/04 tem 28/04 , zeer goed hotel , vanaf 01/04 een Sentido en dat merk je zeker . Holiday manager Samira vervult al je mogelijke wensen en voor iedereen . Zeer goed hotel , proper , mooie tuin , zeer goede keuken met Franse hoofdkok , zeer vriendelijk personeel , veel mogelijkheden qua sport , rust en excursies . Hotelpersoneel doet echt zijn uiterste best om de Palm Azur een uitstraling te geven van vriendelijkheid , en een zeer goede vakantie aan de klanten te kunnen geven . Ook het animatieteam doet zijn uiterste best .Dit is allemaal zeer positief geschreven , maar dit is ook gewoon de waarheid . Mocht het anders zijn dan schreef ik het ook .

Samira MOKHLES, Holiday Concierge, 01-05-2019

Chère Famille Volckaert, nous sommes très contentS de lire votre commentaire et nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis.Nous avons informé nos collègues de votre satisfaction, ils seront très ravis que leur travail vous a satisfait. Votre Holiday Concierge SENTIDO Palm Azur

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    2Karel25-09-2018

Noooit meeeer

Dit was onze eerste keer en de laatste keer

Gereisd met partner in september 2018

• 3Bogaert Brecht10-08-2018

NOOIT MEER!!

Als ik de beoordelingen op de site bekijk dan lijkt het wel of wij in een ander hotel logeerden. positief: groot zwembad, glijbanen, ruime kamer (oppervlakkig proper) negatief: onvriendelijk personeel (werkt pas wanneer je hen betaalt!!), vuile tapijten in de gang, schimmel in de badkamer, vlekken van * op de muur naast het toilet, veel schimmel in de randen van het zwembad, losse tegels en voegen waaraan je je kan kwetsen, koffie en gebak stelt niets voor (enkel cake en pannenkoeken), ramen van onze kamer sloten niet (en dat op gelijkvloers), drankautomaten werken gebrekkig of helemaal niet, eten elke dag hetzelfde, vaak ook veel te pikant zodat kinderen niet kunnen eten, in het restaurant vaak moeten wachten op glazen en bestek dat niet meer voorradig was, reservatie van stoelen mag niet volgens regels van hotel maar hier is geen controle op, geen controle op personen met half pension: zij konden van all in service genieten zonder dat iemand er iets van zei, veel russen, strand heel vuil, veel nachtlawaai De foto's op de website kloppen helemaal niet met de realiteit. Die werden wss genomen in de tijd dat Palm Azur nog een RIU hotel was, maar dat is het ondertussen al lang niet meer. Wat je nu krijgt is een hotel dat men laat verloederen. Vreemd dat de touroperator dit als* quoteert. Ze zien ons daar nooit meer terug!!!!

Samira MOKHLES, Holiday Concierge, 01-05-2019

Cher Monsieur Brecht, nous sommes vraiment désolée d'apprendre que vous n'avez pas été satisfait lors de votre dernier séjour au Palm Azur. Depuis le 01 Avril , l'hôtel fait partis de la marque SENTIDO, nous vous invitons à suivre les commentaires des clients car il y a eu un grand chagement. merci pour votre comprehension. Votre Holiday Concierge

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9jean claude vancayseele08-03-2018

zeer goed, waren er voor de 4de keer

-zeer vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat

-net als in 2015 liepen er 20 katten ook in de bar op de zetels en tafels,heb klacht ingediend bij de receptie want ik vind dat Vies en Niet Kunnen. -uitkijken wanneer het vakantie is in Libie want dan komen ze met zwermen aan met gezinnen met 4à5 en meer ongemanierde kinderen die alles mogen,en overal aanzitten en Hopen eten en drinken verkwisten (echt schandalig)

-op deze 2 punten na, niets dan positief

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

10wij samen18-08-2017

fantastische vakantie

we hebben echt een super vakantie gehad. eten, drinken, kamer (uitzicht op zee),personeel, zwembad, animatieteam (mamadou is de beste), enz enz. alles was top. Volgend jaar gaan we zeker weer naar dit ideale hotel voor jong en oud.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Soort gerechtenArabisch, Aziatisch, Europees-Aziatisch, Internationaal, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk