Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

259 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• 0Christine16-06-2011

Superrr animatie !!!

We zijn terug van Sentido Djerba Beach en hebben allen een GEWELDIGE vakantie gehad. Onze twee kinderen (4 en 6) hebben echt een super week gehad. De animatrice Britt spreekt Nederlands en is echt super fanatiek met de kids. Hier is echt alles binnen handbereik en het personeel doet goed zijn best, je bent er echt welkom! We hadden zelf een kamer direct aan het zwembad met daarachter de zee, prachtig! Ook het eten is super, naast het bekende voedsel hebben ze ook verrukkelijke Tunesische gerechten, om je vingers erbij af te likken. Als klap op de vuurpijl 's avonds lekker ontspannen bij de shows van het animatieteam, super.

Kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Annemarie Brilman-Visscher13-06-2011

Prima voor een weekje luieren.

Voor de derde keer in dit hotel geweest. Eten wat minder uitgebreid en matrassen nog altijd te hard. Verder een heerlijk plekje voor een weekje strand. Voor de rest is het eiland niet de moeite waard maar ons gaat het alleen maar om een weekje zon en rust. Van de politieke situatie niets gemerkt.

Met oudere kinderen

• 9Glen Belgie11-06-2011

Prachtig hotel

Wij hadden dit hotel uitgekozen uit de brochure gezien de advertentie over ‘aangenaam rustig en een fraaie zwembad’ sprak. We zijn met een heel goed gevoel teruggekeerd. Onze hoge verwachtingen werden helemaal ingelost! Eten was erg lekker, nooit hetzelfde gegeten, all in formule goed, nette kamers, vriendelijke bediening, noem maar op. Dé troef van het hotel was voor ons de zwembadzone. Prachtig onderhouden landschapszwembad waar je in alle rust kan genieten van de zon. Het hotel ligt ook onmiddellijk aan het strand en springt duidelijk uit het oog wanneer je een strandwandeling maakt langs de andere hotels. Het animatieteam was super. Ze bieden ‘light’ animatie aan wat we goed vonden. Ze dringen zich niet op en storen met hun programma (aquagym, beach volley, apero games, …) zeker niet diegenen die willen rusten en maken het leuk voor de meer dynamische toeristen, toffe bende! Ze komen ook elke morgen iedereen begroeten en een praatje slaan. Elke avond geven ze ook ee

• 8Bloempje27-04-2011

Leuk hotel

Ideaal hotel voor een rustvakantie. De kamers zijn ok en worden netjes onderhouden. Ijlenlange bufetten moet je hier niet verwachten, maar wat je voorgeschoteld krijgt, is zeker lekker. Heerlijk genieten van het zonnetje kan je aan het mooie grote zwembad, op het hoger gelegen terras of aan het strand (waar je bovendien ook kan genieten van een lange strandwandeling langsheen de andere hotels). Buiten het hotel is er niet veel te waarnemen, een trip naar Houmet Souk en Midoun is bijgevolg een absolute aanrader voor wie graag eens de plaatselijke cultuur wenst op te snuiven. Voor een weekje zon, zee en strand aan een goede prijs-kwaliteitsverhouding is dit zonder twijfel een voltreffer.

• 9dominique18-04-2011

Nog altijd even goed!

Voor de 2de keer daar geweest.2 jaar geleden nog Iberostar, nu Sentido maar nog zelfde personeel.Meer Duitse en Vlaamse toeristen als toen. Heel goede service, tot aan het zwembad!En altijd even vriendelijk. Nog nergens anders gezien. Bij aperitief nootjes,olijven,popcorn,...We vroegen een kamer met zwembadzicht en die zijn heel goed gelegen. Heel rustige sfeer tijdens de eerste week(was niet volgeboekt)op het einde werd het drukker. Animatie: ze doen hun best, niet te opdringerig, Vlaamse voor de kinderanimatie,shows nogal flauw. Ligging: prima aan strand. Rustig wandelen langs de straatkant bestaat er niet: wij storen ons enorm aan het feit dat je niet buiten het hotel kan komen zonder verkopers aan je lijf te krijgen..Rustig iets kiezen in een winkel kennen ze ook niet. Eten iets minder uitgebreid als vorige keer, wel nog even lekker. Vroeger zouden we nooit 2 keer naar een zelfde hotel gaan, maar we zijn blij dat we het toch deden. Willen zeker nog eens terug

• 10Djerbagirl18-04-2011

Geweldig (als luiervakantie)

Dit hotel was werkelijk GEWELDIG ! Vlakbij het strand, lekker eten en ongeloofelijk vriendelijke mensen. Wanneer 'k enkele minpunten moet opnoemen : * té koud zwembad * het is écht een luiervakantie, want wanneer je als jong meisje buiten komt, kleden ze je met hun ogen uit... zodat het echt ongemakkelijk wordt. Verder is het DE perfecte plek om te zonnen en niets te doen. Buitenkomen is niet echt een optie, maar het is zeker het teruggaan waard!

Met oudere kinderen

• 8familie Ooms20-11-2010

Prima hotel!

Gezelschap: baby 10 mnd, kind 2 jr, vrouw&man 32 jr, net terug uit Tunesie (1ste keer). Het Sentido hotel is een aanrader, alles schoon en netjes. Niet nieuw wel goed onderhouden (oa. buiten aan het schilderen) Dagelijks overal schoonmakers, tuinmannen, bediening en animatie medewerkers. Qua strandligging perfect, je stapt uit het hotel op het strand (onderdeel van het hotel, daardoor geen strandverkopers ed), straatzijde midden in een toeristisch gebied = hotels, supermarktjes en bouwkavels. Stelt niks voor. Veel Duitsers en Fransen, voornamelijk ouderen (90%) en gezinnen met kleine kinderen. Kinderclub met animatie, minizwembad en speeltuin: prima (laagseizoen). Eten is afwisselend en lekker. Vlees, vis, salades, etc. Verwarmd binnenbad, super! Kamer in 't bijgebouw gehad, voldoende ruimte, schoon en rustig gelegen. Vriendelijk personeel, servicegericht, niet opdringerig. Wij waren 1450 kwijt: all-incl / BRU-DJE. Internet beperkt tot lobby. Hotel - vliegveld: 20 min

• 9marc.caluwaerts09-11-2010

een echte Iberostar !

alles OK - ligging enkel wat minder het is een zeer leuk hotel met lekker eten en een goede service

• 8Paco07-11-2010

Werk de minpunten weg en het wordt een TOP-hotel

Nu het hotel overgenomen is zijn er 70% Duitsers aanwezig. De pluspunten sinds de naamwijziging zijn: de poolbar is open van 10 tot 18u; onder Iberostar was deze in april gesloten; de beach bar is nu open tot 01u, vanaf 24u moet er betaald worden, voorheen was deze bar gesloten om 16u. De minpunten zijn: het binnen zwembad was ijskoud, pas na onze klachten werd er wat aan gedaan maar het duurde dan wel drie dagen eer wij konden gebruik maken van het zwembad; de shampoo en douchezeepflesjes zijn afgeschaft, er hangt in de badkamer wel een zeepdispender maar na het zwemmen hadden wij daar niets aan omdat wij zoals alle toeristen gebruik maakten van de douches aan het zwembad; de annimatie is nog van weinig betekenis, het team is bijna volledig verandert; zoals de miniclub nu uitgebaat wordt kan men ze beter afschaffen; tot slot nog een opmerking over de frietjes, in de maand april waren deze de beste die wij in Djerba al gegeten hadden maar nu waren ze echt slecht.

• 10Peter en Ellen Santbergen02-10-2010

Superrrr hotel.

Zeer schoon, verzorgd hotel, klasse! Alle dagen is eten er n feest met zeer veel keus. Tijdens onze vakantie werd t tapijt vervangen van zand naar bordeauxrood en ook de spreien en kussen in die kleuren, maakt t nog sjieker. Absoluut voor iedereen geschikt hotel, dus ook voor gezinnetjes. je waant je er als prins en prinses, zo verwend wordt je er en toch kun je zo lekker jezelf zijn. We hadden n grote kamer met zeezicht. Onze huwelijksreis is n droom die uitkwam daar... Toppie en we gaan zeker terug, want 15 dagen was tekort en volgend jaar nog veel wat we wilen gaan zien. n Aanrader!!! Sentido maakt waar wat ze aanbieden.

13 tips over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Fam Kevenaar, 14-11-2013

Geldautomaat (ATM) in hotel accepteert geen MaestroCard. Ook niet in nabijgelegen shopping centre. Wel aan de doorgaande weg naar Houmt Souk ( ca 500m) Neem taxi naar markten in Houmt Souk en naar Midoun.

• saskia en marcel, 29-04-2013

Bij de Sentido Holiday Concierge Samira kan je leuke informatie krijgen over uitstapjes ed .

• dominique, 11-04-2013

Vraag een kamer op 1ste verdiep met uitzicht op zwembad

11 vragen over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• WilkeDekker, 21-06-2015

Voeding

Deze zomer gaan wij op vakantie naar Sentido. Zelf heb ik een lactose en soja allergie en op de site kan ik niks vinden over het eten in het resort. Is er iemand die mij iets kan vertellen over het soort eten dat wordt bereid en of je eventueel allergieën door kunt geven.

Alvast bedankt.

• inkie, 26-01-2015

kinderbad

is er een kinderbad met eventuele iets van glijbaantjes?

Rochelle, 03-05-2015

Er zijn geen glijbanen, wel een kinderbad. Het animatieteam vermaakt de kinderen op heel veel momenten op de dag, er is een speciale kids club

• Janny, 08-11-2014

Voetbalveld

Is er een voetbalveld aanwezig?

Giovanni, 31-12-2014

Ik heb het tijdens mijn verblijf niet gezien. Misschien met wat improvisatie en overleg met de animatie is er het een en ander te regelen.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht