Hotel SENTIDO Djerba Beach

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

259 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• 9Kees, Breda13-06-2012

Geweldig hotel op perfecte plek

Voor ons was dit hotel een prima accomodatie. Het biedt comfort, vriendelijkheid en geweldige service. De directe ligging aan het strand maakt het extra aantrekkelijk. Zeer actieve animatie, uitgebreide keuze bij de maaltijden en smakelijk gegeten. Wij raden het iedereen aan.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Eliseej22-04-2012

Super hotel

Super mooi, knus en klein hotel. Goede service en een mooie liggen. Echt een relax vakantie!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 1PACO22-04-2012

Dit was de laatste keer

Verschil met april vorig jaar: op alles wordt er bespaard, het eten, de bar aan het strand sluit om 16u40, vorig jaar om 01u00, de poolbar was gesloten, vorig jaar open tot 18u00. Het ergst van al is het volgende: bij het ontwaken, de eerste dag, had ik jeuk onder mijn rechterknie. Bij het krabben begon mijn been onmiddellijk op te zwellen en zag ik enkele puntjes. Ik dacht aan vlooienbeten en lichte de receptie in. Er was onmiddellijk geveinsde paniek en wij dachten dat de kamer ging ontsmet worden terwijl wij gingen ontbijten maar het enige wat gedaan werd was het vervangen van de lakens en het matras. Hierdoor werden alle sporen gewist. Bij mijn thuiskomst had de dokter het vermoeden dat het steken waren van een schorpioen aangezien ik tot op heden niet gewoon kan lopen en dagelijks pillen moet nemen voor de pijn en de ontsteking. Had ons kleinkind in dat bed gelegen had de afloop waarschijnlijk veel erger geweest. Van touroperator heb ik nog geen nieuws ontvangen.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 9Hilde Anckaert20-04-2012

Aanrader voor voorjaarsvakantie

We waren de vierde keer op Djerba, vinden Sentido één van de betere hotels, kozen telkens voor een ander hotel.De ligging is midden in de' zone touristique' ,met de taxi kan je overal goedkoop naar toe (Midoun 2 dinar,Houmt Tsouk 7dinar...)ook grotere uitstappen zijn betaalbaar.We hebben er ook gefietst maar ver kom je niet gezien de trieste staat van de huurfietsen!Je vindt er huurfietsen dicht bij het hotel. Het hotel is zeer proper, van kamers, lobby, eetzaal, bars, strand, tot zwembad:alles wordt er op en tiptop onderhouden. Het personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig, het strand wordt bewaakt zodat verkopers je niet komen vervelen en op afstand blijven. Het animatieteam doet z'n best en zijn niet opdringerig! Het eten is zeer lekker en gevarieerd, voor ieder wat wils:uitgebreide bufetten van ontbijt tot diner:zeer verzorgd. Je kan er van 's morgens reeds buiten eten, mooi terras op het strand,ook 's middags mogelijk, deze periode van het jaar was het nog te fris 's avonds.

Gereisd met partner in april 2012

• 8dj18-04-2012

top

aankomst hartelijk ontvangen. Kamer proper en eten op de kamer door late aankomst. Kamers aan het zwembad hebben ook zicht op zee! Zee is zeer proper en wordt constant bewaakd. Je hebt wel mensen die kamelen- en paardenritten proberen te verkopen, soms wel irritant.

Verder het eten zeer lekker, elke dag was er wel iets nieuws. Animatie met pasen was er zeker al maar nog niet druk, dus ook niet superveel deelnemers.

De miniclub is heel erg goed, kinderen amuseren zich rot!

's Avonds show, waarvan enkele hele mooie!

Kortom, een zalige rustvakantie gehad!

1 klein minpunt: het zwembad is heel erg koud.

Gereisd met partner in april 2012

• 9Laura11-03-2012

sentido djerba beach

het was een prachtig hotel, super animatoren die telkens een prachtige show gaven. Het eten was telkens lekker en afwisselend.

het enige minpunt waren de bedden, veel te hard en afventoe de douche die van koud naar warm springt en omgekeerd maar dat neem je er bij. Het personeel is heel vriendelijk en zeker wanneer je ze een fooi geeft ;) Op het eiland zelf is er niet zoveel te beleven maar voor een zonnevakantie is het perfect, een heel mooi zwembad, direct aan het strand en je kan veel doen in het hotel.

1 tip (begin) maart is nog niet echt het ideale moment voor naar daar te reizen, wij hebben serieuze storm gehad en de luchthaven was zelf afgesloten dus moesten we naar de luchthaven 300KM verder.

Dit hotel is voor iedereen die van de zon, zee en strand houd ideaal en ook zeker met kinderen

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

• 6Leen22-11-2011

1keer maar geen 2 keer

zijn zeer teleurgesteld in dit hotel we gaan een drie tal keer per jaar op reis maar dit is toch 1 van de slechtste hotels die wij in 20 jaar hebben gedaan. Zeer slecht eten weinig keus maar wat wil je voor 1200€ voor 12 dagen all in begrijp de mensen niet die dit een topper vinden en zo hoog punten geven. Maar dit is ieder zijn keuze daarin maar voor ons NOOIT MEER

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Ron13-11-2011

Top hotel

Een top hotel, dichtbij het strand, eten keus genoeg, kamers uitstekend, goed onderhouden, personeel uitermate vriendelijk, helaas op het weer geen invloed, maar een top hotel om een week te ontstressen, veel mensen gerpoken die hier al voor de vierde, vijfde maal en meer terugkwamen, daar sluiten wij ons zeker bij aan.

Gereisd met partner in november 2011

• 7Paco11-11-2011

Peil gaat naar beneden

Goed hotel maar aan de minpunten wordt niets gedaan. Na mijn klacht vorig jaar werd het binnenzwembad verwarmd. Nu wou men dit niet verwarmen, ook de airco in de kamers konden wij niet inschakelen. Toen ik om uitleg vroeg kreeg ik als antwoord: "Besparing". Van animatie aan het buitenzwembad was er nauwelijks sprake. Volgende herfstvakantie wordt het "Magic life". Hou je niet van zwemmen, een frisse kamer en animatie aan het zwembad dan is dit hotel een prima keuze.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 9Elke17-08-2011

Mooi wit strand met helderblauw water

Wij zijn 9 dagen naar hotel sentido djerba beach geweest. Het was één van de beste hotels die we al gehad hebben. Uitstekende service, mooi strand (net zoals in de boekjes), héél proper, lekker eten,... De animatie zou iets beter kunnen. Buiten het hotel is er niet veel te bezichtigen, veel dorre landschappen met hier en daar een palmboom. Het stadje is vrij groot, maar de mensen zijn er nogal lastig. Ze doen alles om je in hun winkel te krijgen. Kortom, dit hotel is een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in augustus 2011

13 tips over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Fam Kevenaar, 14-11-2013

Geldautomaat (ATM) in hotel accepteert geen MaestroCard. Ook niet in nabijgelegen shopping centre. Wel aan de doorgaande weg naar Houmt Souk ( ca 500m) Neem taxi naar markten in Houmt Souk en naar Midoun.

• saskia en marcel, 29-04-2013

Bij de Sentido Holiday Concierge Samira kan je leuke informatie krijgen over uitstapjes ed .

• dominique, 11-04-2013

Vraag een kamer op 1ste verdiep met uitzicht op zwembad

11 vragen over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• WilkeDekker, 21-06-2015

Voeding

Deze zomer gaan wij op vakantie naar Sentido. Zelf heb ik een lactose en soja allergie en op de site kan ik niks vinden over het eten in het resort. Is er iemand die mij iets kan vertellen over het soort eten dat wordt bereid en of je eventueel allergieën door kunt geven.

Alvast bedankt.

• inkie, 26-01-2015

kinderbad

is er een kinderbad met eventuele iets van glijbaantjes?

Rochelle, 03-05-2015

Er zijn geen glijbanen, wel een kinderbad. Het animatieteam vermaakt de kinderen op heel veel momenten op de dag, er is een speciale kids club

• Janny, 08-11-2014

Voetbalveld

Is er een voetbalveld aanwezig?

Giovanni, 31-12-2014

Ik heb het tijdens mijn verblijf niet gezien. Misschien met wat improvisatie en overleg met de animatie is er het een en ander te regelen.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht