Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

259 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• 8redgy16-04-2013

voor herhaling vatbaar

wat afgelegen hotel maar je kan gebruik maken van een gratis schuttle busje om gedurende 2h30 Houmk Souk te bezoeken.ruime met alles erop en eraan kamers onlangs gerenoveerd +gevarieerde bufetten en ruime keuze dranken +goede animatie +Mooi strand met plaats genoeg en bij eventuele prombleemtje is er nog de holliday adviser . zeker 4 sterren waard dus goede prijs /kwaliteit

Met oudere kinderen

• 8dominique11-04-2013

mooi en rustig aan het strand

Derde verblijf in dit hotel,toch enkele zaken minder goed.De ligging aan het strand is nog steeds schitterend natuurlijk, restaurant en terras bar met uitzicht op de zee, ...kan niet beter! Onderhoud kamer, resto, zwembad: in orde! Service : zwembadbar: kan beter, dikwijls nieuwe, onwetende barmannen. hoofdbar: in orde, vooral de jonge garcons rennen heen en weer om je te bedienen, zeker als je regelmatig een fooi geeft...bij aperitief voor dinner altijd popcorn, olijven, nootjes: top! Oudere generatie barmannen kijken toe...En dan de minpunten: grote zaal was gesloten! Gevolg: animatie gebeurde in hoofdbar: regelmatig geen plaats om te zitten om toch iets te kunnen zien, en als je liever rustig zat was het helemaal een probleem! Tip: doe aub de zaal open! Ook al is het hotel niet volzet! Vorige keren konden we genieten van die rust 's avonds, gezellig praten bij een glaasje...ging nu totaal niet! Ook het eten is achteruit gegaan! Ontbijt nog prima, lunch en diner minder dan vroeger!

• 10freddy geluck23-01-2013

Prachtig hotel , een aanrader

Het hotel bied bij aankomst een indrukwekkend beeld mede door zijn mooie tuin, en verzorging en netheid., en is slechts een 25'rijden van de luchthaven, gelegen niet ver van spupermarkten met vaste prijzen.Het onthaal en de receptie is heel vriendelijk en behulpzaam.Bij aankomst bv stond met ons op te wachten met verfrissende doekjes.Het hotel is zeker zijn prijs waard, gezien de klant gerichtheid en verzorging.Het restaurant is ruim en het personeel heel attent en vriendelijk.Het eten is gevarieerd en hygienisch en naar ieders smaak. De kamers zijn erg ruim, en worden prima onderhouden.Op simpel verzoek krijgt men verse lakens , In de periode van kerstmis keren we een gala diner met bediening aan tafel, van 5 gangen, met orkest en dans gelegenheid, in een islamitisch land !!!Aan de receptie is een geldautomaat.De hostess van touroperator is zeer vriendelijk en behulpzaam en bekwaam Ik heb er mooie dagen gehad , en zou er terugkeren

Alleenreizend

• 10Ann Deliën03-01-2013

Fantastisch hotel! Aanrader!

Geweldige vakantie gehad, niets op aan te merken. Kamers waren mooi en elke dag netjes gepoetst, eten was afwisselend en lekker, goede service in het restaurant, hotel was verzorgd, ... Dit hotel is een absolute aanrader!! (Let wel: dit was rond de kerstperiode, dus het was rustig in het hotel, waardoor de service (restaurant/poetsen) waarschijnlijk wel beter was dan in de zomer - kerstdiner gehad met live muziek en zeer lekker 5-gangen-menu)

• 9Joyce10-10-2012

Heerlijke plek voor zonvakantie

Verwacht niet te veel dingen te doen als je op Djerba aankomt. Maar mocht je voor een weekje zon komen dan is Sentido Djerba Beach een heerlijke uitvalsbasis. Een fijn groot zwembad, heerlijk eten, goede service maken het niet heel erg moeilijk om volledig te ontspannen. Dit kan je ook nog een handje helpen in de Spa van het hotel, goede masseuses daar. Betaal alleen wel met Dinars want in Euro's betaal je meer. De kamers zijn heel erg netjes maar de bedden zijn keihard wat behoorlijk wennen is de eerste dagen. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

• 10Julienne Dols03-08-2012

Fantastische plek

Super plek voor een heerlijke vakantie! Zeer vriendelijk personeel en ook animatie team niet opdringerig! Eten was heerlijken veel keuze. Kom zeker nog eens terug

• 10nathalia.vos29-07-2012

fantastisch hotel

op en top geweldig hotel personeel vriendelijk en het eten super.

• 9Christian & Christiane05-07-2012

Hotel zoals in de boekjes ! Een echte aanrader...

Een van de betere hotels op Djerba, bij late aankomst om 23,30 u. hebben we nog kunnen eten in de resto... kamers goed onderhouden met uitzicht op zwembad en zee, het eten is lekker ( al gebruiken ze wel veel olie ) men kan voor het ontbijt en lunch terecht op het terras aan zee...alsook voor de snacks... goede animatie voor jong en oud, twee spreken zelfs Nederlands ( Britt en Firas ) All-in formule is dik in orde ( ook de cocktails in bar en theater zijn all-in ) 2 x per week live muziek en 1 x folklore... toffe vakantie gehad... een echte aanrader...

• 9Judith04-07-2012

Fantastisch hotel, zeer schoon

Fantastisch hotel voor een week relaxvakantie, direct aan het strand, mooi zwembad, niet massaal. Het hotel is zeer netjes en schoon, zowel de kamers als het zwembad en de tuin, zelfs het strand wordt elke ochtend geharkt.Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (regelmatig een fooitje doet wonderen) Eten is gevarieerd en goed verzorgd met volop keus. Kortom: echt een aanrader!

• 9Paulien5527-06-2012

Djerba beach = top!

Voor het eerst naar dit hotel geweest en het is een echte aanrader! De kamers worden goed onderhouden, elke dag worden de bedjes mooi opgemaakt. Wij hadden uitzicht op het zwembad en op de zee. Super! In de avond waren er leuke shows, veel animatie gedurende de dag!

13 tips over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Fam Kevenaar, 14-11-2013

Geldautomaat (ATM) in hotel accepteert geen MaestroCard. Ook niet in nabijgelegen shopping centre. Wel aan de doorgaande weg naar Houmt Souk ( ca 500m) Neem taxi naar markten in Houmt Souk en naar Midoun.

• saskia en marcel, 29-04-2013

Bij de Sentido Holiday Concierge Samira kan je leuke informatie krijgen over uitstapjes ed .

• dominique, 11-04-2013

Vraag een kamer op 1ste verdiep met uitzicht op zwembad

11 vragen over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• WilkeDekker, 21-06-2015

Voeding

Deze zomer gaan wij op vakantie naar Sentido. Zelf heb ik een lactose en soja allergie en op de site kan ik niks vinden over het eten in het resort. Is er iemand die mij iets kan vertellen over het soort eten dat wordt bereid en of je eventueel allergieën door kunt geven.

Alvast bedankt.

• inkie, 26-01-2015

kinderbad

is er een kinderbad met eventuele iets van glijbaantjes?

Rochelle, 03-05-2015

Er zijn geen glijbanen, wel een kinderbad. Het animatieteam vermaakt de kinderen op heel veel momenten op de dag, er is een speciale kids club

• Janny, 08-11-2014

Voetbalveld

Is er een voetbalveld aanwezig?

Giovanni, 31-12-2014

Ik heb het tijdens mijn verblijf niet gezien. Misschien met wat improvisatie en overleg met de animatie is er het een en ander te regelen.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht