Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°22°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach in het Nederlands

Goede Service, Duitse degelijkheid

Fam Kevenaar
14-11-2013

Goed hotel, rustig gelegen. Sentido is een Duits concept en dit is in alles te merken. Personeel spreekt goed Duits. Speciale desk om gasten in alles naar het zin te maken ("Holyday Concierge"). Eigen strand. Smakelijk eten in restaurant. Buffetvorm en vers bereid onder eigen ogen (show cooking) Vers geperst sap bij ontbijt is inclusive. Grote theaterzaal voor avondentertainment. Minder geschikt voor (jonge) kinderen, veel oudere (55+) gasten .

Gereisd Met partner in mei 2013

Geen hoogvlieger

Ike
2-11-2013

Het hotel is aan vernieuwing toe, alles is zeer verouderd en afgeleefd. Kamers zijn zeer basic, maar proper. Eten is ondermaats: geen uitgebreide bufetten, niet veel variatie, presentatie laat te wensen over Zwembad is mooi. Qua netheid zou ik toch verwachten dat rondom het zwembad elke dag goed gepoetst zou worden, maar nee. Stoelen en grond rondom het zwembad was dus niet echt proper. Personeel was zeer vriendelijk, zowel animatie ald bediening. Ligging van het hotel tgo het strand is super, zowel van het restaurant als van het zwembad kijk je op zee en strand. Door de vele kamelen en paarden vond ik het strand echter niet zo proper tegen het einde van de dag om er dan met kinderen kastelen in te zitten maken. Kortom, we hebben er een leuke vakantie van gemaakt, maar gaan toch niet meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in november 2013

Goed hotel Vooren weekje zon en strand

mevrouw Marcus
26-7-2013

Relaxed vriendelijk hotel. Alleen jammer dat veel binnen is georganiseerd. Met mooi weer wil je buiten zijn.

Gereisd Met partner in Tue Jun 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

Servicegericht, vriendelijk, schoon, goed hotel

zuidema26
10-6-2013

Er was in de laatste week een zandstorm. Men heeft er alles aan gedaan in korte tijd op te ruimen. Één minpunt veel te harde bedden. Opgelost door sprei en 3 dekbedden, dubbel, op de matras te leggen. Eten prima, veel keus, iedere dag diverse soorten kip, rund, vis en vegetarisch. Veel wordt klaargemaakt waar je bij staat. Bediening attent. Geef eens een fooitje! Er is een wijnkaart met heerlijke Tunesisiche wijn. Probeer eens een fles, voor €5 - € 10.-goed te doen. Strand breed en lang, veel te doen en te zien. Verkopers blijven langs zeezijde Taxi naar Houmt Soek 7 dinar = € 3.50. Mooie oude soukh. Naar Midoen 4 dinar = € 2.00. Krokodillenfarm 400 stuks! museum met Tun. dorpje. Personeel, tuinlui, portier, schoonmakers bij zwembad zijn blij met overtollige kleding Een reep Ned chocolade doet wonderen evenals goede ballpoints. .

Gereisd Met partner in Sat Apr 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een aangename verassing

Samira
3-6-2013

Dit is een goed hotel. Het eten is niet zoals in Turkije en Egypte gigantisch veel maar wel erg lekker vers en warm. de ligging is direct aan het strand, de kamers zijn simpel maar netjes en schoon. het hele complex is super schoon. Het hotel zat vol maar daar had je geen last van er is altijd wel een plek aan het strand en in het restaurant Het hotel is erg populair bij de Duitsers en de Fransen. er waren maar een handje vol Nederlanders en Engelsen Voor sommige misschien een pluspunt geen rus gezien hier. wij vonden de prijskwaliteitsverhouding super als je nog geen 1000 euro voor 2 personen voor een week all in betaald. het enige minpuntje dat wij kunnen verzinnen was dat de matrassen erg hard zijn.. kortom voor een weekje lekker luieren en van de zon genieten is dit een heel goed hotel.

Gereisd Met partner in Sat May 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heel degelijk hotel

karimenkatrien
1-6-2013

Wij waren reeds 7x in djerba en dit is duidelijk het beste hotel die we ooit hadden. Zeer vriendelijk en attent personeel. Eten inderdaad met minder afwisseling , maar de kwaliteit was zeer goed. Lekkere coctails. Wijn vonden we zeer matig. De animatie was niet opdringerig en nodigde gewoon de gasten uit. Het zwembad ligt beschut tegen de wind .

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Was leuk voor een keer

Hans vanHattem
29-5-2013

Groot complex,aardig personeel (wel veel tip geven) Kamers mogen wel opgeknapt worden erg standaard en achterstallig onderhoud,rioollucht in kamer,airco werkt niet. Let op niet rokers er word binnen in de lobby en wandelgangen volop gerookt en stinkt behoorlijk. Eten is goed en voldoende. Stoelen aan zwembad word al om 5:30 handdoeken opgelegd Veel kamelen ,verkopers en paarden voor je neus op het strand Als je via internet boekt krijg je de goedkope kamers aan de achterzijde zonder uitzicht,Wii hebben €140 bijbetaald voor betere

Gereisd Met partner in mei 2013

Even (zeer sterk) relativeren ...

Borremans Dirk
12-5-2013

Wij kozen voor dit hotel op basis van de gelezen Zoover waarderingen. De verwachtingen werden slechts ten dele ingelost. De hotelinfrastructuur is ietwat gedateerd als concept maar onderhouden als dusdanig, zij het dat veel personeelsleden er doelloos rondlopen. Airco pas na 15/05 !!! De keuken scoort matig: er is weinig afwisseling inzake de koude voorgerechten (steeds kalkoensalami), het eten zit in "bakken" wat maakt dat de presentatie tegenvalt, het restaurant is een refter waar sommige gasten het zelfs nodig vonden aan tafel te zingen, avondmaal wordt in short genuttigd (zonder ingrijpen van het aanwezige restaurantmanagement), de tafels staan op elkaar geduwd zonder privacy. Het strand is ongeïnspireerd, nooit mooi gelijnde ligbedden (deze rond het zwembad roepen om vervanging -idem kussens) maar schots en scheef , nooit mooi aangeharkt ondanks de aanwezigheid van strandpersoneel. Het terras is flets; enige beplanting en een bloemetje links en rechts zouden wonderen doen.

Gereisd Met partner in april 2013

Ontspannen in een heerlijk hotel

saskia en marcel
29-4-2013

Mooi hotel, direkt aan het strand gelegen. Bij de receptie staan ze echt klaar voor je. Mensen werken hard om het de gasten naar de zin te maken. De kamer is niks bijzonders maar gewoon netjes en schoon, Het eten is prima, voldoende keus, goede kwaliteit. Een zeer goede all in formule! Overdag doet het animatie team zijn best om mensen bij de verschillende spelletjes en activiteiten te betrekken maar als je aangeeft daar geen zin in te hebben wordt je verder gewoon met rust gelaten. Binnen voldoende lekkere bankjes en stoelen om lekker te gaan lezen als het je te warm wordt buiten of als het regent. Wij hebben ons echt thuis gevoeld in dit hotel en hadden al snel leuk contact met verschillende personeelsleden. Kortom: Een heerlijke plek om eens te ontspannen. Wij komen graag nog eens terug!

Gereisd Met partner in april 2013

Prima hotel

Jan Reparon
17-4-2013

Dit hotel overtrof onze verwachting, gehele accommodatie ziet er schoon en goed onderhouden bij.De omgeving stelt niet veel voor, daarom is 8 dagen lang genoeg.Het uitzicht is mooi vanaf het terras aan de zeezijde. Accommodatie is gelegen aan een lange straat met meerdere hotels, paar winkels stelt niet veel voor.

Gereisd Met vrienden in april 2013

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Djerba Beach in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Djerba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.