Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°19°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach in het Nederlands

Doe iets aan het eten en het is een Topper!

JAN EYCKMANS
13-4-2015

qua ligging (pal op het strand),hygiene (constant overal poetsers in de weer),gezelligheid,vriendelijkheid,allemaal toppy !! Make no mistake about it : ik en mijn vrouw hadden een zalige vakantie,maar het eten (buffet) was toch wel wat ondermaats,zelfs naar tunesische normen gemeten !!Wie dus het succes van zijn vakantie afmeet aan de gastronomische capaciteiten van de chef-kok kiest beter een ander hotel !! Voor de rest niets dan lof en een aanrader voor rustzoekende zonnekloppers zoals wij !!

Gereisd Met partner in maart 2015

Oase van rust

Giovanni
31-12-2014

Voor een echte rustvakantie is dit resort een aanrader. De gemiddelde leeftijd ligt hier ouder evenals de prijs ter vergelijking met andere resorts in Tunesië. Het is een heel degelijk, mooi resort zonder veel poes pas.

Het eten is verreweg het beste dat ik ooit in een resort heb genoten. Heerlijk verse gamba's, spruiten, kip etc. etc. je kan het zo gek niet bedenken het is er. Met een tennis- en volleybalveldje op het complex kan je er ook aan de nodige beweging doen. Het strand is mooi, schoon en wit. Verkopers worden door bewaking aan de randen van het strand geweerd. Hotelkamer is schoon. Televisie op de kamer niet bijzonder en wifi is er gratis bij de receptie.

Gereisd Met partner in april 2013

voor de 3e keer

pcd1956
1-10-2014

Hotel Sentido voor de 3e keer bezocht.Kwamen nu toch wel enkele aandachtspunten. Toilet zwembad was gewoon vies zelfs de bril was niet meer aanwezig.In de Beachbar was overdag tekort plastic dus moest je je drankje uit een papieren koffiebekertje drinken.Limonade geen probleem maar een " borrel" is not done.Sommige personeels leden mochten ook wel wat vriendelijker worden. Men liet ook personeel extra diensten draaien zonder extra salaris wat het humeur niet ten goede kwam. Personeel (enkeling) begint ook wat meer te bedelen.Op eigen strand met regelmaat gasten van andere resorts die ligbedden innamen.Omgeving Hotel was, zoals wij ook al zagen met brengen, vervuild. Het vuilnis en stank hoopte zich op in hebt openbare leven.Door staking luchthaven moesten wij 9 uur in een bus zitten om naar ander vliegveld te komen. Al met al een wat minder verblijf dit jaar.Weten zo nog niet of wij überhaupt volgen jaar nog naar Tunesie gaan.De politiek rommelt.

Gereisd Met partner in september 2014

Preisdaler

mooi en schoon hotel, vriendelijk personeel

meneer Draaisma
27-8-2014

mooi en schoon hotel, zeer vriendelijk personeel, goede kamers, gevarieerd eten, prachtig zwembad, leuke activiteiten.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Mooi hotel, maarrrrr......

Denjese
17-8-2014

Sentido Djerba beach, voorheen een Iberostar, is een mooi aan een schoon strand gelegen hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn vrij ruim, alleen vond ik dat de bedden kei- en keihard waren. Het eten was goed (qua smaak en temperatuur), maar werd er niet veel in gevarieerd. Iedere dag lagen er wel kip drumsticks of rundvlees in saus. Echter werd er aan de grill wel redelijk afgewisseld. De sanitaire ruimtes van het hotel mogen van mij ook vaker worden schoon gemaakt. Zo ben ik vaker kakkerlakken tegengekomen op de toiletten en heb ik misschien één keer per dag iemand zien schoonmaken bij de toiletten van het zwembad.

LET OP: Bij ons vertrek (midden in de nacht) heeft de receptionist ons om €10 gevraagd, waarvoor?, voor hem. Trap hier dus niet in.

Gelukkig had mijn reisgezelschap contant geld bij zich, wij hebben namelijk op heel het eiland geen geld kunnen pinnen. Overal wordt VISA of Mastercard geaccepteerd, maar Meastro niet. Betalen kon gelukkig wel

Gereisd Anders in juli 2014

beste hotel op djerba, denk ik.

Alexander
1-8-2014

Wij waren er in juli 2014. Wij hadden de mazzel dat we een kamer kregen aan het zwembad. we boekten voordeelkamers, dus dat was helemaal top. er waren ook kamers met uitzicht op een kleine tuin, die waren minder.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Proper, mooi hotel en zeer vriendelijk personeel.

Betty Janssens
19-7-2014

Het eten in het hotel was zeer goed, lekker en afwisselend. Niemand van ons heeft buikpijn gehad, wat soms in Tunesië wel kan voorkomen. Ook de cocktails waren zeer lekker. De kamers werden prachtig versierd met bloemblaadjes en handdoeken of dekens werden in hartjesvormen geplooid en op het bed gelegd. Er werd elke dag gedweild. De ganse dag door kon je eten en drinken . Het animatieteam was zeer vriendelijk maar niet te opdringerig. Het strand was vlakbij. Enig minpuntje was misschien dat je er 's avonds niet meer buiten kon eten omdat er nogal veel wind was. 's Morgens en 's middags was dit geen probleem. De tuin rond het hotel is zeer mooi onderhouden. Ze doen er alles aan om de toeristen te behagen zodat je er zeker eens zou terug komen.

Gereisd Met partner in juli 2014

Fantastische 11-daagse vakantie!

trixvanlaar
2-7-2014

SDB is een geweldig park, direct aan het strand. De ligging van het hotel is werkelijk geweldig. Alles is enorm praktisch aangelegd, en het is erg schoon en goed onderhouden. Hetzelfde geldt voor de zwembaden en de kamers. Dit is een groot contrast met de omgeving, wat overwegend erg vuil is (overal afval). Het eten - zeker de desserts - is zeer gevarieerd, goed van kwaliteit en vers. Het personeel - afgezonderd van een paar individuelen in de lobby bar - is behulpzaam, proactief en vriendelijk. De gasten op het park zijn overwegend Duits en Frans (wij waren zo'n beetje het enige Nederlandse gezin) dus het helpt om een beetje deze talen te kunnen spreken. Het animatie team gaat leuk met de mensen overweg (en laten je echt met rust als je niet mee wilt doen) maar de avondanimatie is duidelijk amateuristisch opgezet (al doen ze hun best), en het mocht wel wat langer zijn. Gelukkig hadden we het WK als vermaak. Al met al dus een zeer tevreden 11-daagse vakantie op dit prachtige park!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2014

Is ernstig aan renovatie toe.

M.A. Drost
25-11-2013

Een kleine, sterk verouderde badkamer, een sobere, maar ruime hotelkamer. Het gehele hotel is doordrongen van de stank van een inpandige shishabar. Overal in het hotel wordt door de gasten gerookt. Veel meubilair is volledig versleten. De sportruimte heeft totaal opgebruikte, sterk verouderde fitnessapparatuur. Positief is de gastvrijheid en service van het personeel, dat er met beperkte middelen toch wat van maakt. Het animatieteam is jong, spontaan en uitermate correct. Ze proberen op een uiterst positieve manier de hotelgasten aan te zetten tot het meedoen met de vele activiteiten. De kwaliteit van de keuken is ruim voldoende. De ligging van het hotel is verreweg het sterkste punt: direkt op een mooi strand.

Gereisd Met partner in november 2013

Prima hotel!!

Tilly
22-11-2013

Mooi gelegen hotel met kamers rondom het zwembad. Kamers niet echt luxe maar wel functioneel en het werd allemaal goed schoon gemaakt. Als je niet aan het zwembad wilt liggen is er hoger gelegen een "brug" waarop je in de zon kunt liggen en je uitzicht hebt over de zee en aan de andere kant op het zwembad kunt kijken. Er is buiten het hotel weinig te beleven. Paarden en dromedaris (ze noemen het kamelen) langs het strand maar tussen de middag komen ze niet. Je moet echt naar hen toe gaan, ze mogen niet naar jou komen. Dat is heel prettig. Personeel is attent en vriendelijk. Fitnessruimte is voorzien van oude apparatuur en je mag er tijdens je verblijf maar een paar keer gratis in. Eten is goed maar na een week heb je het wel gezien. Animatieteam is heel leuk. Begin van de avond zijn de heren van animatieteam verplicht om met de dames te dansen. Jammer dat er weinig in de omgeving is te doen. Als je alleen zon wilt is het prima.

Gereisd Met partner in januari 2013

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Djerba Beach in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Djerba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.