Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°21°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach in het Nederlands

Ik weet niet of ik terug ga.

Rob van der Togt
3-7-2018

Ik was hier 3 jaar geleden,mei 2015, en was volop lof over deze bestemming( zie zoover) Nu vertrek 26 juni 2018 voor 1 week. De service, eten/ drinken, ligging, schoonmaken kamers is zeer goed. Alleen komen er nu o.a.veel Russen,Polen( oostbloklanden) die geen manieren hebben. Schreeuwen naar elkaar , zeer hard praten, komen o.a. met een sportshort en t-shirt zonder mouwen (maat xxxl), teenslipers aan diner in een 4 sterren hotel. Kwaliteit hotel goed , kwaliteit gasten zeer laag. Ik weet niet of ik nog eens terug ga als dit niet veranderd.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastiche ligging

Rob van der Togt
18-5-2015

Een zeer gastvrij hotel met zeer vriendelijk personeel , mooie kamers, gevarieerd eten en drinken en een hele mooie ligging aan het strand.Een hotel waar je geen last hebt van discogangers maar waar je echt tot rust komt. Ik zie dat er veel mensen klagen over het eten maar je zit niet in Belgie maar in Tunesie. Het eten is zeer goed en gevarieerd met allemaal verse producten.Een zeer uitgebreid ontbijt met kaas ,eieren ( gekookt,gebakken ), zoet, vleeswaren, koekjes , allerlei soorten brood ,koff ie, thee en verse sinasappelsap enz. Lunch en dinner is zeer uitgebreid met vers gebakken vlees en vis en allerlei salade`s , verse groenten , verschillende soorten gebakken aardappelen enz. De nagerechten zijn zoveel dat je gewoon niet weet wat je moet pakken.

Gereisd Alleenreizend in Fri May 08 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig hotel , een aanrader

freddy geluck
23-1-2013

Het hotel bied bij aankomst een indrukwekkend beeld mede door zijn mooie tuin, en verzorging en netheid., en is slechts een 25'rijden van de luchthaven, gelegen niet ver van spupermarkten met vaste prijzen.Het onthaal en de receptie is heel vriendelijk en behulpzaam.Bij aankomst bv stond met ons op te wachten met verfrissende doekjes.Het hotel is zeker zijn prijs waard, gezien de klant gerichtheid en verzorging.Het restaurant is ruim en het personeel heel attent en vriendelijk.Het eten is gevarieerd en hygienisch en naar ieders smaak. De kamers zijn erg ruim, en worden prima onderhouden.Op simpel verzoek krijgt men verse lakens , In de periode van kerstmis keren we een gala diner met bediening aan tafel, van 5 gangen, met orkest en dans gelegenheid, in een islamitisch land !!!Aan de receptie is een geldautomaat.De hostess van touroperator is zeer vriendelijk en behulpzaam en bekwaam Ik heb er mooie dagen gehad , en zou er terugkeren

Gereisd Alleenreizend in december 2012

Preisdaler

Sober maar goed voor de prijs

freddy
7-2-2010

Dat ik als rasechte overwinteraar voor de 4de keer koos voor Djerba Beach zegt voldoende.Topligging,rustige sfeer,gezellige bar,vriendelijk personeel,buffet sober maar OK voor zijn prijs. Dit jaar had ik de indruk dat de maaltijden iets minder waren dan de vorige jaren.Vermoedelijk omdat dit hotel per 1 mei 2010 wordt overgenomen door andere touroperator m.a.w. Iberostar is aan het uitbollen. Naast de pluspunten volgende minpunten : - zeer sober en ongevarieeerd ontbijtbuffet - verwacht geen mooie presentatie van het buffet - beperkte drankenkeuze in all in formule. - Dranken in all in formule gratis tot 23.59 uur - Wifi betalend en niet goedkoop.(7,5 dinar/uur) Bovendien zeer traag en onstabiel - Avondanimatie Inzake Wifi vernam ik dat vanaf 1/5/2010 wanneer touroperator het hotel overneemt dit volledig gratis zal zijn. Tot en met 1 mei is het zelfs goedkoper om met taxi naar hotel Les Sirenes te rijden waar niet residenten voor 10 euro per week onbeperk Wifi krijgen

Gereisd Alleenreizend in januari 2010

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Djerba Beach in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Djerba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.