Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag36°23°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach in het Nederlands

Mooi hotel, maarrrrr......

Denjese
17-8-2014

Sentido Djerba beach, voorheen een Iberostar, is een mooi aan een schoon strand gelegen hotel. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn vrij ruim, alleen vond ik dat de bedden kei- en keihard waren. Het eten was goed (qua smaak en temperatuur), maar werd er niet veel in gevarieerd. Iedere dag lagen er wel kip drumsticks of rundvlees in saus. Echter werd er aan de grill wel redelijk afgewisseld. De sanitaire ruimtes van het hotel mogen van mij ook vaker worden schoon gemaakt. Zo ben ik vaker kakkerlakken tegengekomen op de toiletten en heb ik misschien één keer per dag iemand zien schoonmaken bij de toiletten van het zwembad.

LET OP: Bij ons vertrek (midden in de nacht) heeft de receptionist ons om €10 gevraagd, waarvoor?, voor hem. Trap hier dus niet in.

Gelukkig had mijn reisgezelschap contant geld bij zich, wij hebben namelijk op heel het eiland geen geld kunnen pinnen. Overal wordt VISA of Mastercard geaccepteerd, maar Meastro niet. Betalen kon gelukkig wel

Gereisd Anders in juli 2014
2007

Net terug van een weekje Iberostar djerba beach

marika
23-10-2007

Net terug van een weekje Iberostar djerba beach.Ik heb vele hotels al gehad op Djerba, maar dit is een geweldig hotel.Het hotel, het strand en het zwembad....alles is super schoon.Het eten is voortreffelijk er werd je in die week niet één keer het zelfde voor geschoteld.Het animatie team is erg goed,wil je er gebruik van maken goed, zoniet blijven ze even vriendelijk.Het personeel is erg vriendelijk en zeker naar kinderen toe.Voor het barpersoneel alle complimenten en je kan drinken wat je maar wil. De service is geweldig,ik graag een kamer aan het zwembad. Geen problem,werd geregeld. Echt een aanrader,zowel voor alleenstaande,als familie met kinderen. Ik ga zeker het komende jaar terug naar dit hotel.

Gereisd Anders in Tue Oct 23 2007 00:58:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn begin september in het hotel geweest en hebben er

Geert en Lian
26-9-2007

Wij zijn begin september in het hotel geweest en hebben ons zeer geamuseerd. Alles was zeer goed verzorgd. Het enige nadeel voor ons was dat er weinig nederlandstalige gasten waren. Ook de belgen die er waren spraken hoofdzakelijk frans. Het animatie team was vriendelijk en niet opdringerig. Het personeel was zeer aardig en niet op tips uit. Kortom voor herhaling vatbaar iets wat wij normaal niet zouden doen. Een echte aanrader!!

Gereisd Anders in september 2007

Een geweldig resort

Tilly en Willem
4-7-2007

Een geweldig resort. Wij zijn van 19-6 tot 3-7 geweest. Eten is echt heerlijk. Zeer schoon hotel en heel vriendelijk personeel. Drankjes in overvloed. Mooi strand en zee, jammer dat er de laatste dagen zulke hoge golven waren en veel wind. Zeer zeker gaan we terug. Alle negatieve berichten over verkopers vergeten. Op het strand mogen ze alleen langs de waterlijn lopen. Ga een keer met de taxi; ontzettend goedkoop. Heel leuk animatieteam. Leuke shows. Kortom een aanrader ook voor mensen zonder kleine kinderen. Vragen: mail gerust. p.s. Familie Mahler: alles goed met de kleine. Wij waren samen de enige Nederlanders in de week dat jullie er waren. 2e week waren we alleen, maar geen probleem. Vakantiegangers daar waren ook gezellig.

Gereisd Anders in Wed Jul 04 2007 12:01:57 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Van 19/6 tm 26/6 zijn wij verbleven op dit schitterende is

Mahler
1-7-2007

Van 19/6 tm 26/6 zijn wij verbleven op dit schitterende resort. Met name het zwembad is een plaatje. De temperatuur was helaas iets te hoog (ruim 40 graden), waardoor ons zoontje wat ziek was. Het kinderbad ligt naast het grote bad, waardoor je niet ergens achteraf hoeft te liggen met kinderen. De borg voor de handdoeken 20 euro. De voertaal is duits en frans. Alleen bij de receptie verstaan ze de engelse taal. Het animatieteam doet er alles aan om het je naar de zin te maken. Heb je daar geen zin in, dan laten ze je met rust. Het strand is schitterend en direct gelegen aan het resort. Het ontbijt, lunch diner en snacks zijn uitstekend. De drankjes ook. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd Anders in juli 2007

We zijn de laatste 14 dagen van mei (2007) geweest

Bjorn
7-6-2007

We zijn de laatste 14 dagen van mei (2007) geweest. De kamers zijn voortreffelijk en zeer ruim. Eten was schitterend en enorm veel keuze. Het animatieteam is niet groot (8 personen) maar kan je bezighouden indien je dit wenst (ze laten je met rust indien je niet wil meedoen). Niet nederlandstalig maar ze zorgen er wel voor dat ze je verstaan. Normaal pas airco vanaf 16/06 maar wegens warmer heeft het hotel beslist de airco vroeger (laatste week mei) aan te zetten. (waarborg voor handdoeken kon nu wel in euros betaald worden) Samengevat zeer goed hotel zeker!

Gereisd Anders in juni 2007

Wij zijn begin mei geweest en het was geweldig

Marianne
4-6-2007

Wij zijn begin mei geweest en het was geweldig. Het eten was heel goed vooral voor de kinderen die zelf hun pizza en pasta konden samenstellen. Enige nadeel dat je bij de handdoekenservice met tunesies geld moet betalen en wat je de laatste dag ook weer terug krijgt en vervolgens op de luchthaven pas kan inwisselen in euros.

Gereisd Anders in Mon Jun 04 2007 21:52:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

FANTASTISCH, superhotel, zeer vriendelijk personeel, eten;

Peter
30-5-2007

FANTASTISCH, superhotel, zeer vriendelijk personeel, uitstekend gevarieerd eten; echt voor ieder wat wils, aan zee met een mooi zwembad. Vooral met kinderen erg leuk. Er zaten de eerste dagen voornamelijk Duitsers, keurige correcte gemanierde en vriendelijke mensen. Later kwamen er Belgen en Fransen, die van onze oosterburen nog heel wat kunnen leren!

Gereisd Anders in mei 2007

prima hotel

Louis
29-5-2007

prima hotel . Eten zeer lekker, bediening uiterst vriendelijk . De kamers prima in orde . minpunten : wij gingen voor een rustvakantie en het hotel zat vol met mensen met kinderen tussen de 1 en 5 jaar en 70 % van de hotelbezetting waren Duitsers . Dat waren er 71 % te veel !

Gereisd Anders in mei 2007

Wij zijn net 1 dag terug(24-04) van een geweldige week

Peter en Lena
25-4-2007

Wij zijn net 1 dag terug(24-04) van een geweldige week. Transfer naar hotel was ongeveer 30 min. Badhanddoekenservice bij de balie. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Restaurant schoon en het eten was heerlijk, lekker veel vis!Kamer beg g, keurig schoon. Auto gehuurd en het eiland gezien, over de romeinse dam gereden, 4x aangehouden door politie, maar ook zij waren vriendelijk. Dit hotel is zeker aan te bevelen! Nog bedankt Peter, Silvia, Kirstin en Jorn voor alle info die wij hebben ontvangen!

Gereisd Anders in april 2007

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Djerba Beach in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Djerba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.