Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

259 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• 2018
    8fam .uit wetteren08-09-2018

goed voor 1 x

goede ligging .eten was zeer lekker , kamer proper (frigo was wel aan vervanging toe ) toch alles een update nodig .hygiene kon wel veel beter , zwembad is in 11 dagen zelfs gekuist , drank dikwijls te warm en fruit stond niet fris .toffe obers en animatie .als je aan een luie zonnige vakantie toe bent is dit hotel wel ok

• 2017
    9adidasfan25-07-2017

Buitengewoon goed.

Zeer vriendelijk personeel, goed en uitgebreid buffet en liggen direct aan het water. Omgeving is niet zo interessant.

• Oude reviews

9Rochelle03-05-2015

Wow!

Wat een fantastische week hebben wij gehad in Sentido. Het is een heel mooi hotel. Superschoon. Het eten is heerlijk. Keus genoeg en met zorg bereid. Personeel heel erg vriendelijk en een leuk animatieteam, je hoeft je echt niet te vervelen! Wij gaan absoluut nog eens terug!

• 9Jan Reparon17-04-2013

Prima hotel

Dit hotel overtrof onze verwachting, gehele accommodatie ziet er schoon en goed onderhouden bij.De omgeving stelt niet veel voor, daarom is 8 dagen lang genoeg.Het uitzicht is mooi vanaf het terras aan de zeezijde. Accommodatie is gelegen aan een lange straat met meerdere hotels, paar winkels stelt niet veel voor.

• 8dominique11-04-2013

mooi en rustig aan het strand

Derde verblijf in dit hotel,toch enkele zaken minder goed.De ligging aan het strand is nog steeds schitterend natuurlijk, restaurant en terras bar met uitzicht op de zee, ...kan niet beter! Onderhoud kamer, resto, zwembad: in orde! Service : zwembadbar: kan beter, dikwijls nieuwe, onwetende barmannen. hoofdbar: in orde, vooral de jonge garcons rennen heen en weer om je te bedienen, zeker als je regelmatig een fooi geeft...bij aperitief voor dinner altijd popcorn, olijven, nootjes: top! Oudere generatie barmannen kijken toe...En dan de minpunten: grote zaal was gesloten! Gevolg: animatie gebeurde in hoofdbar: regelmatig geen plaats om te zitten om toch iets te kunnen zien, en als je liever rustig zat was het helemaal een probleem! Tip: doe aub de zaal open! Ook al is het hotel niet volzet! Vorige keren konden we genieten van die rust 's avonds, gezellig praten bij een glaasje...ging nu totaal niet! Ook het eten is achteruit gegaan! Ontbijt nog prima, lunch en diner minder dan vroeger!

• 10Julienne Dols03-08-2012

Fantastische plek

Super plek voor een heerlijke vakantie! Zeer vriendelijk personeel en ook animatie team niet opdringerig! Eten was heerlijken veel keuze. Kom zeker nog eens terug

• 10nathalia.vos29-07-2012

fantastisch hotel

op en top geweldig hotel personeel vriendelijk en het eten super.

• 9Paulien5527-06-2012

Djerba beach = top!

Voor het eerst naar dit hotel geweest en het is een echte aanrader! De kamers worden goed onderhouden, elke dag worden de bedjes mooi opgemaakt. Wij hadden uitzicht op het zwembad en op de zee. Super! In de avond waren er leuke shows, veel animatie gedurende de dag!

• 9Lida van Rij31-05-2010

Perfect hotel

Een weekje in dit hotel was een feest. Perfect gelegen aan het prive strand, 3x per dag fantastisch en gevarieerd eten, vriendelijk personeel en zeer schoon. Jammer dat er buiten het hotel niet veel te doen is, maar gelukkig is het hotel zo goed dat je het eigenlijk niet mist. Excursie met Landrovers niet boeken via de touroperator. De Landrovers zijn geschikt voor 4 Europeanen maar ze stoppen er 6 man in. Trip is aardig maar je zit te lang in de Landrover opgevouwen. Je kunt net zo goed bij mousie in het zwembad boeken want, reisleidster Sara van de touroperator zegt dat ze niets kan doen met deze klacht en verwijst naar degene die de tour doet. Wij houden totaal niet van all-inclusive hotels maar hier hebben we een fantastische vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar.

• 9Liesbeth en Rita09-03-2010

Heerlijke plek voor een weekje rust

Hotel Djerba Beach is heerlijk om een weekje vakantie door te brengen, buitenzwembad was erg koud, maar het binnen zwembad was heerlijk. Eten was prima, en heerlijk rustig buiten het hotel was er niks te doen, dat was jammer.

13 tips over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Fam Kevenaar, 14-11-2013

Geldautomaat (ATM) in hotel accepteert geen MaestroCard. Ook niet in nabijgelegen shopping centre. Wel aan de doorgaande weg naar Houmt Souk ( ca 500m) Neem taxi naar markten in Houmt Souk en naar Midoun.

• saskia en marcel, 29-04-2013

Bij de Sentido Holiday Concierge Samira kan je leuke informatie krijgen over uitstapjes ed .

• dominique, 11-04-2013

Vraag een kamer op 1ste verdiep met uitzicht op zwembad

11 vragen over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• WilkeDekker, 21-06-2015

Voeding

Deze zomer gaan wij op vakantie naar Sentido. Zelf heb ik een lactose en soja allergie en op de site kan ik niks vinden over het eten in het resort. Is er iemand die mij iets kan vertellen over het soort eten dat wordt bereid en of je eventueel allergieën door kunt geven.

Alvast bedankt.

• inkie, 26-01-2015

kinderbad

is er een kinderbad met eventuele iets van glijbaantjes?

Rochelle, 03-05-2015

Er zijn geen glijbanen, wel een kinderbad. Het animatieteam vermaakt de kinderen op heel veel momenten op de dag, er is een speciale kids club

• Janny, 08-11-2014

Voetbalveld

Is er een voetbalveld aanwezig?

Giovanni, 31-12-2014

Ik heb het tijdens mijn verblijf niet gezien. Misschien met wat improvisatie en overleg met de animatie is er het een en ander te regelen.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht