Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

259 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• 5Ike02-11-2013

Geen hoogvlieger

Het hotel is aan vernieuwing toe, alles is zeer verouderd en afgeleefd. Kamers zijn zeer basic, maar proper. Eten is ondermaats: geen uitgebreide bufetten, niet veel variatie, presentatie laat te wensen over Zwembad is mooi. Qua netheid zou ik toch verwachten dat rondom het zwembad elke dag goed gepoetst zou worden, maar nee. Stoelen en grond rondom het zwembad was dus niet echt proper. Personeel was zeer vriendelijk, zowel animatie ald bediening. Ligging van het hotel tgo het strand is super, zowel van het restaurant als van het zwembad kijk je op zee en strand. Door de vele kamelen en paarden vond ik het strand echter niet zo proper tegen het einde van de dag om er dan met kinderen kastelen in te zitten maken. Kortom, we hebben er een leuke vakantie van gemaakt, maar gaan toch niet meer terug.

• 1PACO22-04-2012

Dit was de laatste keer

Verschil met april vorig jaar: op alles wordt er bespaard, het eten, de bar aan het strand sluit om 16u40, vorig jaar om 01u00, de poolbar was gesloten, vorig jaar open tot 18u00. Het ergst van al is het volgende: bij het ontwaken, de eerste dag, had ik jeuk onder mijn rechterknie. Bij het krabben begon mijn been onmiddellijk op te zwellen en zag ik enkele puntjes. Ik dacht aan vlooienbeten en lichte de receptie in. Er was onmiddellijk geveinsde paniek en wij dachten dat de kamer ging ontsmet worden terwijl wij gingen ontbijten maar het enige wat gedaan werd was het vervangen van de lakens en het matras. Hierdoor werden alle sporen gewist. Bij mijn thuiskomst had de dokter het vermoeden dat het steken waren van een schorpioen aangezien ik tot op heden niet gewoon kan lopen en dagelijks pillen moet nemen voor de pijn en de ontsteking. Had ons kleinkind in dat bed gelegen had de afloop waarschijnlijk veel erger geweest. Van touroperator heb ik nog geen nieuws ontvangen.

• 7Paco11-11-2011

Peil gaat naar beneden

Goed hotel maar aan de minpunten wordt niets gedaan. Na mijn klacht vorig jaar werd het binnenzwembad verwarmd. Nu wou men dit niet verwarmen, ook de airco in de kamers konden wij niet inschakelen. Toen ik om uitleg vroeg kreeg ik als antwoord: "Besparing". Van animatie aan het buitenzwembad was er nauwelijks sprake. Volgende herfstvakantie wordt het "Magic life". Hou je niet van zwemmen, een frisse kamer en animatie aan het zwembad dan is dit hotel een prima keuze.

• 0Christine16-06-2011

Superrr animatie !!!

We zijn terug van Sentido Djerba Beach en hebben allen een GEWELDIGE vakantie gehad. Onze twee kinderen (4 en 6) hebben echt een super week gehad. De animatrice Britt spreekt Nederlands en is echt super fanatiek met de kids. Hier is echt alles binnen handbereik en het personeel doet goed zijn best, je bent er echt welkom! We hadden zelf een kamer direct aan het zwembad met daarachter de zee, prachtig! Ook het eten is super, naast het bekende voedsel hebben ze ook verrukkelijke Tunesische gerechten, om je vingers erbij af te likken. Als klap op de vuurpijl 's avonds lekker ontspannen bij de shows van het animatieteam, super.

Kortom, zeer zeker voor herhaling vatbaar!

• 8familie Ooms20-11-2010

Prima hotel!

Gezelschap: baby 10 mnd, kind 2 jr, vrouw&man 32 jr, net terug uit Tunesie (1ste keer). Het Sentido hotel is een aanrader, alles schoon en netjes. Niet nieuw wel goed onderhouden (oa. buiten aan het schilderen) Dagelijks overal schoonmakers, tuinmannen, bediening en animatie medewerkers. Qua strandligging perfect, je stapt uit het hotel op het strand (onderdeel van het hotel, daardoor geen strandverkopers ed), straatzijde midden in een toeristisch gebied = hotels, supermarktjes en bouwkavels. Stelt niks voor. Veel Duitsers en Fransen, voornamelijk ouderen (90%) en gezinnen met kleine kinderen. Kinderclub met animatie, minizwembad en speeltuin: prima (laagseizoen). Eten is afwisselend en lekker. Vlees, vis, salades, etc. Verwarmd binnenbad, super! Kamer in 't bijgebouw gehad, voldoende ruimte, schoon en rustig gelegen. Vriendelijk personeel, servicegericht, niet opdringerig. Wij waren 1450 kwijt: all-incl / BRU-DJE. Internet beperkt tot lobby. Hotel - vliegveld: 20 min

• 8Paco07-11-2010

Werk de minpunten weg en het wordt een TOP-hotel

Nu het hotel overgenomen is zijn er 70% Duitsers aanwezig. De pluspunten sinds de naamwijziging zijn: de poolbar is open van 10 tot 18u; onder Iberostar was deze in april gesloten; de beach bar is nu open tot 01u, vanaf 24u moet er betaald worden, voorheen was deze bar gesloten om 16u. De minpunten zijn: het binnen zwembad was ijskoud, pas na onze klachten werd er wat aan gedaan maar het duurde dan wel drie dagen eer wij konden gebruik maken van het zwembad; de shampoo en douchezeepflesjes zijn afgeschaft, er hangt in de badkamer wel een zeepdispender maar na het zwemmen hadden wij daar niets aan omdat wij zoals alle toeristen gebruik maakten van de douches aan het zwembad; de annimatie is nog van weinig betekenis, het team is bijna volledig verandert; zoals de miniclub nu uitgebaat wordt kan men ze beter afschaffen; tot slot nog een opmerking over de frietjes, in de maand april waren deze de beste die wij in Djerba al gegeten hadden maar nu waren ze echt slecht.

• 8goossens23-04-2010

leuk en proper hotel

tof voor 1 week rustvakantie weinig te zien rondom het hotel maar dat weet je op voorhand.ontbijt mocht iets uitgebreider maar voor de rest lekker en gevarieerd eten.zou nog eens overdoen.prima weer eind maart bezocht

• 8Ria Fokker21-04-2010

Prima hotel

Van 13 t/m 20 april in Djerba Beach geweest Het hotel ligt aan zee Het is een schoon ,en prima hotel , personeel zeer vriendelijk en behulpzaam Eten was top , voldoende ligbedden bij zwembad een heerlijke vakantie gehad met aangename temperatuur

• 9Lola29-11-2009

Geweldig!!

Wij zijn in vele hotels geweest, maar deze is echt de beste.

Voordelen: Aan het strand, ruim opgezet, gemoedelijke sfeer, schone gezellige kamers (en geen lawaai), verwarmd binnenbad, vriendelijk personeel dat je niet ongevraagd lastig valt. Heerlijk, afwisselend eten. Groot opgezet buitenzwembad. Kindvriendelijk (aan strand, kindbad buiten, speeltuintje)

Nadelen: Sommige personeelsleden doen er alles aan om je af te zetten. Let dus op bij het wisselen van geld in hotel. Als je HP hebt en toch wil lunchen in hotel moet je niet afrekenen in restaurant bij medewerker met snor en bril, maar gewoon bij de receptie. En laat geen waardevolle spullen achter in de hotelkamer, bij ons was er gestollen (eigen schuld hadden we het maar me moeten nemen of in de kluis). Het is ver verwijderd van een grote stad. Is wel goed te doen met taxi. Maar alles bij elkaar genomen is het een geweldig hotel met heerlijk eten, leuke animatie, mooi strand en zwembaden. We gaan zeker nog een keer

• 10cindy05-10-2009

heel goed hotel

prima eten zowel s'middags als s'avonds ander vlees en groenten en heerlijke desserts,verse pizza's en pasta,frietjes.geweldig animatie team heel lief met kindjes.heel mooie kamers met mooie tuintjes tussen de gebouwen. ik zou direct terug willen.

13 tips over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Fam Kevenaar, 14-11-2013

Geldautomaat (ATM) in hotel accepteert geen MaestroCard. Ook niet in nabijgelegen shopping centre. Wel aan de doorgaande weg naar Houmt Souk ( ca 500m) Neem taxi naar markten in Houmt Souk en naar Midoun.

• saskia en marcel, 29-04-2013

Bij de Sentido Holiday Concierge Samira kan je leuke informatie krijgen over uitstapjes ed .

• dominique, 11-04-2013

Vraag een kamer op 1ste verdiep met uitzicht op zwembad

11 vragen over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• WilkeDekker, 21-06-2015

Voeding

Deze zomer gaan wij op vakantie naar Sentido. Zelf heb ik een lactose en soja allergie en op de site kan ik niks vinden over het eten in het resort. Is er iemand die mij iets kan vertellen over het soort eten dat wordt bereid en of je eventueel allergieën door kunt geven.

Alvast bedankt.

• inkie, 26-01-2015

kinderbad

is er een kinderbad met eventuele iets van glijbaantjes?

Rochelle, 03-05-2015

Er zijn geen glijbanen, wel een kinderbad. Het animatieteam vermaakt de kinderen op heel veel momenten op de dag, er is een speciale kids club

• Janny, 08-11-2014

Voetbalveld

Is er een voetbalveld aanwezig?

Giovanni, 31-12-2014

Ik heb het tijdens mijn verblijf niet gezien. Misschien met wat improvisatie en overleg met de animatie is er het een en ander te regelen.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht