Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

259 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• 9Fam. Van der Veer -Schobbe04-05-2016

Mooie plek , heerlijk eten, vriendelijk personeel

Mooi hotel met veel faciliteiten. Mooi gelegen aan het strand, mooie schone kamers, heerlijk eten, 's morgens wordt een eitje voor je gemaakt zoals jij dat wil, goede all inclusive, personeel zeer vriendelijk. Veel animatie. Met verjaardagen wordt je extra in het zonnetje gezet. De ligging is minder maar de hele ambiance van het hotel maakt dat wel goed.

Rianne Kolthoff, Holiday concierge, 20-05-2016

Beste Fam van der Veer - Schobbe,

Het doet ons deugd uw review over ons hotel te lezen en willen u daarvoor dan ook hartelijk danken. Met veel trots heb ik uw lovende woorden over de kamers, het eten en de service van het personeel gelezen. Ik ga uw review dan ook zeker met het gehele team van Sentido Djerba Beach delen.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

• 10meneer Draaisma27-08-2014

mooi en schoon hotel, vriendelijk personeel

mooi en schoon hotel, zeer vriendelijk personeel, goede kamers, gevarieerd eten, prachtig zwembad, leuke activiteiten.

• 8Alexander01-08-2014

beste hotel op djerba, denk ik.

Wij waren er in juli 2014. Wij hadden de mazzel dat we een kamer kregen aan het zwembad. we boekten voordeelkamers, dus dat was helemaal top. er waren ook kamers met uitzicht op een kleine tuin, die waren minder.

• 9trixvanlaar02-07-2014

Fantastische 11-daagse vakantie!

SDB is een geweldig park, direct aan het strand. De ligging van het hotel is werkelijk geweldig. Alles is enorm praktisch aangelegd, en het is erg schoon en goed onderhouden. Hetzelfde geldt voor de zwembaden en de kamers. Dit is een groot contrast met de omgeving, wat overwegend erg vuil is (overal afval). Het eten - zeker de desserts - is zeer gevarieerd, goed van kwaliteit en vers. Het personeel - afgezonderd van een paar individuelen in de lobby bar - is behulpzaam, proactief en vriendelijk. De gasten op het park zijn overwegend Duits en Frans (wij waren zo'n beetje het enige Nederlandse gezin) dus het helpt om een beetje deze talen te kunnen spreken. Het animatie team gaat leuk met de mensen overweg (en laten je echt met rust als je niet mee wilt doen) maar de avondanimatie is duidelijk amateuristisch opgezet (al doen ze hun best), en het mocht wel wat langer zijn. Gelukkig hadden we het WK als vermaak. Al met al dus een zeer tevreden 11-daagse vakantie op dit prachtige park!

• 8redgy16-04-2013

voor herhaling vatbaar

wat afgelegen hotel maar je kan gebruik maken van een gratis schuttle busje om gedurende 2h30 Houmk Souk te bezoeken.ruime met alles erop en eraan kamers onlangs gerenoveerd +gevarieerde bufetten en ruime keuze dranken +goede animatie +Mooi strand met plaats genoeg en bij eventuele prombleemtje is er nog de holliday adviser . zeker 4 sterren waard dus goede prijs /kwaliteit

• 9Laura11-03-2012

sentido djerba beach

het was een prachtig hotel, super animatoren die telkens een prachtige show gaven. Het eten was telkens lekker en afwisselend.

het enige minpunt waren de bedden, veel te hard en afventoe de douche die van koud naar warm springt en omgekeerd maar dat neem je er bij. Het personeel is heel vriendelijk en zeker wanneer je ze een fooi geeft ;) Op het eiland zelf is er niet zoveel te beleven maar voor een zonnevakantie is het perfect, een heel mooi zwembad, direct aan het strand en je kan veel doen in het hotel.

1 tip (begin) maart is nog niet echt het ideale moment voor naar daar te reizen, wij hebben serieuze storm gehad en de luchthaven was zelf afgesloten dus moesten we naar de luchthaven 300KM verder.

Dit hotel is voor iedereen die van de zon, zee en strand houd ideaal en ook zeker met kinderen

• 8Annemarie Brilman-Visscher13-06-2011

Prima voor een weekje luieren.

Voor de derde keer in dit hotel geweest. Eten wat minder uitgebreid en matrassen nog altijd te hard. Verder een heerlijk plekje voor een weekje strand. Voor de rest is het eiland niet de moeite waard maar ons gaat het alleen maar om een weekje zon en rust. Van de politieke situatie niets gemerkt.

• 10Djerbagirl18-04-2011

Geweldig (als luiervakantie)

Dit hotel was werkelijk GEWELDIG ! Vlakbij het strand, lekker eten en ongeloofelijk vriendelijke mensen. Wanneer 'k enkele minpunten moet opnoemen : * té koud zwembad * het is écht een luiervakantie, want wanneer je als jong meisje buiten komt, kleden ze je met hun ogen uit... zodat het echt ongemakkelijk wordt. Verder is het DE perfecte plek om te zonnen en niets te doen. Buitenkomen is niet echt een optie, maar het is zeker het teruggaan waard!

• 8Karlijn12-05-2010

Prachtig, net hotel!

Zijn net terug van Djerba Beach (03-05 tm 10-05-2010). Super mooi hotel: prachtige ligging direct op het strand, hele nette kamers, super service, overal meteen hulp bij, mooi schoon zwembad, heel aardig personeel, goed eten zowel ontbijt, lunch en diner!...Animatie team was naar mijn idee nog aan het opstarten want die show's waren helemaal niks! Overdag doen ze hun best!

Wat gewoon jammer is, is dat er 's avonds niets te beleven valt...Zowel binnen (op shows na, maar dat mag dus veel beter!) als buiten het hotel niet. Er is geen leuke boulevard of wat winkeltjes! Midoun is ook niet echt gezellig, meer vies en vuil!

• 8Fam.Brilman11-05-2010

Een super locatie!

Voor de tweede keer een week in Djerba Beach doorgebracht. Het hotel is overgenomen door de keten Sentido. Hier is nog weinig van te merken maar dat zal gaandeweg het seizoen wel blijken. Lokatie is super, het hotel ligt op het strand. Het strand wordt goed schoongehouden, wat bij de omringende hotels niet zo is. Eten afwisselend en prima voor de prijs. Kamers netjes en schoon. Dagelijks schoongemaakt. Bedden ruim maar wel wat aan de harde kant. Enige minpuntje is dat de airco pas in juni aan gaat. Voor kinderen een heerlijke plek!

13 tips over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Fam Kevenaar, 14-11-2013

Geldautomaat (ATM) in hotel accepteert geen MaestroCard. Ook niet in nabijgelegen shopping centre. Wel aan de doorgaande weg naar Houmt Souk ( ca 500m) Neem taxi naar markten in Houmt Souk en naar Midoun.

• saskia en marcel, 29-04-2013

Bij de Sentido Holiday Concierge Samira kan je leuke informatie krijgen over uitstapjes ed .

• dominique, 11-04-2013

Vraag een kamer op 1ste verdiep met uitzicht op zwembad

11 vragen over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• WilkeDekker, 21-06-2015

Voeding

Deze zomer gaan wij op vakantie naar Sentido. Zelf heb ik een lactose en soja allergie en op de site kan ik niks vinden over het eten in het resort. Is er iemand die mij iets kan vertellen over het soort eten dat wordt bereid en of je eventueel allergieën door kunt geven.

Alvast bedankt.

• inkie, 26-01-2015

kinderbad

is er een kinderbad met eventuele iets van glijbaantjes?

Rochelle, 03-05-2015

Er zijn geen glijbanen, wel een kinderbad. Het animatieteam vermaakt de kinderen op heel veel momenten op de dag, er is een speciale kids club

• Janny, 08-11-2014

Voetbalveld

Is er een voetbalveld aanwezig?

Giovanni, 31-12-2014

Ik heb het tijdens mijn verblijf niet gezien. Misschien met wat improvisatie en overleg met de animatie is er het een en ander te regelen.

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht