Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag27°23°
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach in het Nederlands

2008

Geweldig hotel met uitstekende ligging

stephanie lavrijssen
13-11-2008

Zijn een weekje in herfstvakantie geweest. Heerlijk weer, lekker ontbijten aan het strand. De kamers werden goed verzorgd. Het eten was uitstekend. Voor de kleine kinderen is het zwembad ideaal, het loop langzaam af naar diepe. Een aanrader!

Gereisd Familie in november 2008

aanrader!

Dodo
1-10-2008

aanrader als je zon/strandvakantie zoekt. Wil je een boulevard, dan zeker niet naar Djerba gaan. service hotel perfect. vriendelijk personeel. kamer ok en goed gepoetst. eten gevarieerd, ook gedurende de dag. mooi strand. leuke bar en lounge.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 18:53:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader

stephan
31-8-2008

zonet één week verbleven in dit super hotel.Wie zich hier niet thuisvoelt moet wel zéér veeleisend zijn. Eten lekker en gevarieerd, bedienening vlot een vriendelijk, animatie zeer goed. Klein minpuntje : de avondanimatie was binnen, waarom niet op het toch wel zeer ruime terras aan de beach bar.

Fantastische vakantie gehad

Caerels -Denolf
13-8-2008

Een zeer leuk en prachtig net hotel. Iedere dag andere verrassing op bed met de handdoekjes. Eten viel prima mee. Animatieteam zeer verrassend en aangenaam. Een aanrader. Voor ons krijgt het 10/10

Prachthotel

Gerard
7-8-2008

Alles is eigenlijk al eerder gezegd. Zijn eerder op Djerba geweest (Fiesta Beach), maar dit is echt een zeer goed hotel, wat alles betreft (kamers, ligging,zwembadcomplex etc.) Het hotel ligt echt direct aan zee. Uit je kamer kun je of gelijk naar het zwembad of gelijk naar het strnd. Alles handel je af bij de receptie (geld wisselen, badhanddoeken etc.) Alleen de animatie was wat ongeintereseerd en vonden wij beter in Fiesta Beach. Voor koffiedrinkers: neem zelf melk of melkpoeder mee, want dat komt uit de automaat. Verder was het eten zeer gevarieerd, vers, pizza's worden op bestelling gebakken net zoals de pastasoorten (je kunt zelf kiezen, wat je erop wilt.) Dit hotel staat beslist niet voor niets op nummer 1.

superhotel!

Lucy Arnaert
22-7-2008

Supervakantie gehad met de kinderen. Animatie continu en zeer vriendelijke mensen. Kamers uiterst net en ruim. Eten zalig gevarieerd en lekker vers. Kortom, een vakantie om nog lang van na te genieten en hopelijk eens over te doen.

Gereisd Familie in juli 2008

Vorig jaar naar magic-life geweest dit jaar dacht ik laat

jean
6-7-2008

Vorig jaar naar magic-life geweest dit jaar dacht ik laat mij hier eens kijken want het staat nr 1.Wat een tegenvaller dit hotel kan niet tipptn aan magic-life.Het staat nr 1 omdat het veel goedkoper is en er dus meer mensen naartoe gaan.Het eten vond ik niet lekker en heb zeker geen friet met mosselen gezien!Ook de animatie stelde weinig voor en s'avonds is er niks te beleven.Ga zeker niet meer terug!

Gereisd Familie in juli 2008

We hebben een heerlijke huwelijksreis gehad

Fam. van Zijderveld
21-5-2008

We hebben een heerlijke huwelijksreis gehad. Ons doel was om 12 dagen te relaxen en te genieten van de luxe en het heerlijke eten. Dat is helemaal gelukt met het werkelijk schitterende zwembad, de zeer grote familiekamer en de afwisselende buffetten ! Helaas zijn er alleen wat winkeltjes in de buurt en is er in de buurt van het hotel niet zo veel te beleven. Het avond entertainment voor zowel kinderen als later op de avond voor volwassenen is heel erg leuk en erg afwisselend. Wij hebben echt genoten van het hotel en pal erachter liggende schitterende strand ! Als je er geen bezwaar tegen hebt om met een taxi te reizen is er een boel te zien. Het reizen met taxi's gaat volgens een meter en is voor zover wij weten laag geprijsd en niet onderhandelbaar. Wij hebben daar zeer goede ervaringen mee. Het enige wat wij een nadeel vonden is dat je voor 8 uur een bedje bij het zwembad moest reserveren (meivakantie) om en plaatsje uit de wind te hebben. Opmerkelijk voor zo'n lux hotel.

Gereisd Familie in mei 2007

Het hotel zelf was echt super! Ruime kamer (familiekamer),

Angelique
15-5-2008

Het hotel zelf was echt super! Ruime kamer (familiekamer), goed eten, leuke animatie en zeer vriendelijk personeel. Jammer alleen dat er buiten het hotel niets te doen is. Wij misten een beetje de levendigheid van leuke winkeltjes en terrasjes. Maar voor een strandvakantie is het een perfect hotel! (dat handoekje leggen bij het zwembad is inderdaad zeer irritant!)

Gereisd Familie in mei 2008

Fantastisch in een woord

Familie ter Hoek.
14-5-2008

Fantastisch in een woord. 10 dagen geweest en niet 1 dag hetzelfde eten, veel variatie, voor iedereen wat wils. Alles wordt perfect schoongehouden en steeds was het weer een verassing hoe onze handdoeken nu weer gevouwen waren, in een hart vorm of als 2 zwanen. Alleen harde bedden, voor de rest is het hotel een aanrader, animatie erg goed,vooral de ierse show.

Gereisd Familie in mei 2008

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenArabisch, Fast food, Internationaal, Oosters, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Djerba Beach in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Djerba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.