13 tips over Hotel SENTIDO Djerba Beach

• Fam Kevenaar, 14-11-2013

Geldautomaat (ATM) in hotel accepteert geen MaestroCard. Ook niet in nabijgelegen shopping centre. Wel aan de doorgaande weg naar Houmt Souk ( ca 500m) Neem taxi naar markten in Houmt Souk en naar Midoun.

• saskia en marcel, 29-04-2013

Bij de Sentido Holiday Concierge Samira kan je leuke informatie krijgen over uitstapjes ed .

• dominique, 11-04-2013

Vraag een kamer op 1ste verdiep met uitzicht op zwembad

• freddy geluck, 23-01-2013

Let op in de steden voor personen die zich uitgeven als personeel van het hotel, ze herkennen u aan het polsbandje van het hotel en vragen geld .

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

• trixvanlaar, 02-07-2014

Buggy rijden kost 80 euro per buggy, maar is een super ervaring. Met hoge snelheid over zandvlaktes en nauwe steegjes en straatjes van Djerba. Wij bevelen deze aan i.p.v. de quads.

Sigaren waren bijna niet te krijgen op dit eiland, dus zorg voor voldoende voorraad.

De desserts zijn uitzonderlijk goed van kwaliteit. Vaak bij andere parken smaakt het kunstmatig maar hier hebben we echt gesmuld.

De cocktails. uitgezonderd Cuba Libre, vonden wij niet lekker. Dit is natuurlijk subjectief.

• DANNYDHONDT, 20-01-2013

Gratis Wifi in 2011 (Djerba Beach), en dus wellicht nu nog. Zeker genieten van de goedkope massages!

• Joyce, 10-10-2012

Een paar tips: - Sta een keer vroeg op en bewonder zonsopkomst aan het strand, schitterend gezicht -Eet lekker buiten bij het kleine terrasje van het hotel aan zee -Vergeet de a la carte optie; eten in het buffet restaurant was vele malen beter.

• Jan Reparon, 17-04-2013

Het personeel verdiend een pluim ,zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, entertainment is prima voor alle leeftijden is er wat te doen.

• Freddy, 07-02-2010

Zolang Wifi in hotel Djerba Beach betalend is ( 7,5 dinar per uur) ga je beter naar het internetcafé in Midoen ( 1,5 dinar per uur) ofwel per taxi naar het nabijgelegen Hotel Les Sirenes waar ook niet residenten voor 20 dinar per week onbeperkt gebruik mogen maken van de Wifi diensten.

• nathalia.vos, 29-07-2012

buiten het hotel niet veel te zien maar de strandwandelingen zijn prachtig

• Eliseej, 22-04-2012

Een Quadtocht is aan te raden!

• dj, 18-04-2012

Bezoek zeker eens Tatatouine en berberdorpen. Zo weet je welke cultuur zich afspeelt buiten het hotel.

Afbieden is een must, in alle steden zoals houmt souk, midoun,...

• Betty Janssens, 19-07-2014

Op Djerba is zeer weinig te zien. Djerba explorer ( krokodilleneiland is wel de moeite). Betaal ook bij de reisleiders in dinars, dat is voordeliger dan met euro's te betalen. Bij het onthaal van het hotel kan je geld wisselen.