Hotel SENTIDO Djerba Beach

Hotel SENTIDO Djerba Beach
9,1

13 tips over Hotel SENTIDO Djerba Beach

Betty Janssens, 19-7-2014
Op Djerba is zeer weinig te zien. Djerba explorer ( krokodilleneiland is wel de moeite). Betaal ook bij de reisleiders in dinars, dat is voordeliger dan met euro's te betalen. Bij het onthaal van het hotel kan je geld wisselen.
trixvanlaar, 2-7-2014

Buggy rijden kost 80 euro per buggy, maar is een super ervaring. Met hoge snelheid over zandvlaktes en nauwe steegjes en straatjes van Djerba. Wij bevelen deze aan i.p.v. de quads.

Sigaren waren bijna niet te krijgen op dit eiland, dus zorg voor voldoende voorraad.

De desserts zijn uitzonderlijk goed van kwaliteit. Vaak bij andere parken smaakt het kunstmatig maar hier hebben we echt gesmuld.

De cocktails. uitgezonderd Cuba Libre, vonden wij niet lekker. Dit is natuurlijk subjectief.

Fam Kevenaar, 14-11-2013

Geldautomaat (ATM) in hotel accepteert geen MaestroCard. Ook niet in nabijgelegen shopping centre. Wel aan de doorgaande weg naar Houmt Souk ( ca 500m)

Neem taxi naar markten in Houmt Souk en naar Midoun.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

saskia en marcel, 29-4-2013
Bij de Sentido Holiday Concierge Samira kan je leuke informatie krijgen over uitstapjes ed .
Jan Reparon, 17-4-2013
Het personeel verdiend een pluim ,zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, entertainment is prima voor alle leeftijden is er wat te doen.
dominique, 11-4-2013
Vraag een kamer op 1ste verdiep met uitzicht op zwembad

freddy geluck, 23-1-2013
Let op in de steden voor personen die zich uitgeven als personeel van het hotel, ze herkennen u aan het polsbandje van het hotel en vragen geld .
DANNYDHONDT, 20-1-2013

Gratis Wifi in 2011 (Djerba Beach), en dus wellicht nu nog.

Zeker genieten van de goedkope massages!

Joyce, 10-10-2012

Een paar tips:

- Sta een keer vroeg op en bewonder zonsopkomst aan het strand, schitterend gezicht

-Eet lekker buiten bij het kleine terrasje van het hotel aan zee

-Vergeet de a la carte optie; eten in het buffet restaurant was vele malen beter.

nathalia.vos, 29-7-2012
buiten het hotel niet veel te zien maar de strandwandelingen zijn prachtig