Hotel SENTIDO Djerba Beach

9,1

11 reacties Hotel SENTIDO Djerba Beach

Voeding

WilkeDekker, 21-6-2015

Deze zomer gaan wij op vakantie naar Sentido. Zelf heb ik een lactose en soja allergie en op de site kan ik niks vinden over het eten in het resort. Is er iemand die mij iets kan vertellen over het soort eten dat wordt bereid en of je eventueel allergieën door kunt geven.

Alvast bedankt.

0 reacties

kinderbad

inkie, 26-1-2015
is er een kinderbad met eventuele iets van glijbaantjes?

Voetbalveld

Janny, 8-11-2014

Is er een voetbalveld aanwezig?

1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

Snorkelen

trixvanlaar, 16-6-2014
Weet iemand of je bij het strand en de zee van dit hotel kan snorkelen?

matrasjes

Bert, 24-9-2013
zijn er matrasjes voor de ligbedden bij het zwembad en strand? zoja moet je die betalen?

matrasjes

Bert, 19-9-2013

ik lees dat je moet betalen voor een matrasje op een ligbed, bij het zwembad en op strand.

wie weet wat je daarvoor moet betalen?

kamers Sentido

saskia, 20-8-2013
wij gaan 31 aug t/m 14 sept as, en we willen een kamer met uitzicht naar zee,maar zijn die ook beneden? (met terras) of heb je alleen kamers op de eerste verdieping? of moet je bij aankomst beetje "zeuren" om t te krijgen? (we zijn al verschillende keren op djerba geweest, maar ze stoppen je altijd in een andere accomodatie dan die je geboekt hebt...)

Weer in april

Goossens Neys, 12-3-2013

Wie is er in april naar Djerba geweest? Wij vertrekken op 12 april en ben een beetje ongerust als ik de temperatuur momenteel zie. Is het overdag toch warm genoeg om aan het zwembad te liggen en te zwemmen? Hoe zijn de temperaturen 's avonds. Wij zijn gewoon om naar Egypte te gaan in augustus, en zijn een beetje bang dat het niet warm genoeg zal zijn. Is er volop zon of regelmatig bewolking of regen? Om hoe laat is het er donker in april?

Mvg.

super markt??

laforcereginald1, 27-1-2013
aan de heer freddy geluck wat bedoeld u met supermarkten in de nabijheid van sentido djerba beach ????

Sentido Djerba Beach

peter looman, 2-11-2012

Wie kan mij informatie verschaffen vwb. de ligging van de tuinkamers. Op foto`s en plattegronden is er een bijgebouw te zien wat aan de voorzijde van het hotelcomplex ligt.

En wat voor kamers zijn dit dan?