Hotel SENTIDO Djerba Beach

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°9°
Hotel SENTIDO Djerba Beach
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Djerba Beach voor je op een rij gezet:

227 reviews over Hotel SENTIDO Djerba Beach in het Nederlands

Sentido hotel een directe aanrader

Harriet Stollenwerk,
2-12-2018

Het is voor mindervalide mensen echt een aanrader. Ik ben jaren niet aan zee geweest, je moet bij de ressorts ver lopen om aan zee te komen. Voor mij een hele opgave, maar dit hotel ligt direct aan zee. Je kijkt vanaf het restaurant over zee, een paar treden naar beneden en je staat met je voeten in het zand. Het strand wordt iedere ochtend schoon gemaakt. Het zwembad heeft een schitterende tuin en een poolbar. Het eten is voor ieder wat wils, het heel divers, van Tunesies tot Europees. De kamers zijn eenvoudig maar schoon, ze zijn nu wel begonnen met renoveren, maar daar merk je weinig van. Voor ons was dit het derde jaar, dat we bij Sentido te gast waren, we werden direct herkent. We werden begroet als familie, heerlijk voelt dat.

goed voor 1 x

fam .uit wetteren,
8-9-2018

goede ligging .eten was zeer lekker , kamer proper (frigo was wel aan vervanging toe ) toch alles een update nodig .hygiene kon wel veel beter , zwembad is in 11 dagen zelfs gekuist , drank dikwijls te warm en fruit stond niet fris .toffe obers en animatie .als je aan een luie zonnige vakantie toe bent is dit hotel wel ok

Ik weet niet of ik terug ga.

Rob van der Togt,
3-7-2018

Ik was hier 3 jaar geleden,mei 2015, en was volop lof over deze bestemming( zie zoover)

Nu vertrek 26 juni 2018 voor 1 week.

De service, eten/ drinken, ligging, schoonmaken kamers is zeer goed.

Alleen komen er nu o.a.veel Russen,Polen( oostbloklanden) die geen manieren hebben.

Schreeuwen naar elkaar , zeer hard praten, komen o.a. met een sportshort en t-shirt zonder mouwen (maat xxxl), teenslipers aan diner in een 4 sterren hotel.

Kwaliteit hotel goed , kwaliteit gasten zeer laag. Ik weet niet of ik nog eens terug ga als dit niet veranderd.

Eten, drinken, vriendelijkheid van de medewekers heel goed. Een kwasje verf hier en daar en het is top.

Buitengewoon goed.

adidasfan,
25-7-2017

Zeer vriendelijk personeel, goed en uitgebreid buffet en liggen direct aan het water. Omgeving is niet zo interessant.

Mooie plek , heerlijk eten, vriendelijk personeel

Fam. Van der Veer -Schobbe
4-5-2016

Mooi hotel met veel faciliteiten. Mooi gelegen aan het strand, mooie schone kamers, heerlijk eten, 's morgens wordt een eitje voor je gemaakt zoals jij dat wil, goede all inclusive, personeel zeer vriendelijk. Veel animatie. Met verjaardagen wordt je extra in het zonnetje gezet. De ligging is minder maar de hele ambiance van het hotel maakt dat wel goed.

Rianne Kolthoff, Holiday concierge, 20-5-2016

Beste Fam van der Veer - Schobbe,

Het doet ons deugd uw review over ons hotel te lezen en willen u daarvoor dan ook hartelijk danken.

Met veel trots heb ik uw lovende woorden over de kamers, het eten en de service van het personeel gelezen. Ik ga uw review dan ook zeker met het gehele team van Sentido Djerba Beach delen.

We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel.

Met vriendelijke groet,

Een Aanrader met hoofdletters

Marc-Nadine-VM-H
25-6-2015

Hier valt nauwelijks een slecht woord over te vertellen. Mooie ligging, grote kamers. Het domein werd zeer goed onderhouden. Mooi zwembad met genoeg ligzetels. Correcte bediening zowel in bars als in restaurant. Voor het animatieteam 9,5 op 10 omdat perfectie niet bestaat. Misschien wel één keer in de week iets speciaals doen in de keuken, maar voor de rest een topper, ook wat betreft prijs - kwaliteit

Yes, personeel vriendelijk, je kan overal om vragen en ze doen hun best voor je. Eten is karig, gezien het aantal mensen en te klein buffet. De toetjes overigens waren perfect! Bedden zijn keihard, dus 's morgens gebroken uit ons bed. Strand perfect en mooi. Animatie ook niet zo luidruchtig.

Fantastiche ligging

Rob van der Togt
18-5-2015

Een zeer gastvrij hotel met zeer vriendelijk personeel , mooie kamers, gevarieerd eten en drinken en een hele mooie ligging aan het strand.Een hotel waar je geen last hebt van discogangers maar waar je echt tot rust komt. Ik zie dat er veel mensen klagen over het eten maar je zit niet in Belgie maar in Tunesie.

Het eten is zeer goed en gevarieerd met allemaal verse producten.Een zeer uitgebreid ontbijt met kaas ,eieren ( gekookt,gebakken ), zoet, vleeswaren, koekjes , allerlei soorten brood ,koff ie, thee en verse sinasappelsap enz. Lunch en dinner is zeer uitgebreid met vers gebakken vlees en vis en allerlei salade`s , verse groenten , verschillende soorten gebakken aardappelen enz. De nagerechten zijn zoveel dat je gewoon niet weet wat je moet pakken.

Wow!

Rochelle
3-5-2015

Wat een fantastische week hebben wij gehad in Sentido.

Het is een heel mooi hotel. Superschoon.

Het eten is heerlijk. Keus genoeg en met zorg bereid.

Personeel heel erg vriendelijk en een leuk animatieteam, je hoeft je echt niet te vervelen! Wij gaan absoluut nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Djerba Beach in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Djerba Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.