Hotel Seabel Club Rym Beach

Hotel Seabel Club Rym Beach
8,3

11 tips over Hotel Seabel Club Rym Beach

Didier, 29-9-2014

Taxi's zijn gewoon spotgoedkoop.

Niet te vlug ingaan op excursies en boottochten. Ze zijn nogal overdreven.

boboke, 22-12-2013
markt midoun op donderdagnamiddag en vrijdagvoormiddag met taxi €1,50
Stefanie, 18-12-2013
kamer met zeezicht! wel handdoeken voorzien want hier moet je wel betalen voor de hand doeken op de stoelen .

We hebben een aantal aanbieders voor Seabel Club Rym Beach voor je op een rij gezet:

Connie, 12-11-2013
In het hotel staat er iemand je een uitstap aan te smeren met paard en kar naar Midoun ZEKER NIET DOEN. Is zijn geld niet waard hij vraagt hiervoor 30 euro per persoon na afdingen 20 euro... Ze gaan met je door de vuilste straten naar Midoun, dan gaan ze zogezegd iets met je drinken... natuurlijk naar een winkel om te kopen. Ga liever met de taxi dit kost je mss 2 of 3 euro.
Robert en Liliane, 11-7-2013
Als je in het tunesisch restaurant reserveert dien je wel geld mee te nemen want de wijn moet je wel betalen, dit is het enige minpunt ook omdat ze dit niet op voorhand vermelden.
Wendy de Pree, 9-7-2013
De Zumba-lessen van Sanfour! :-)

Didi, 17-4-2013
Dit hotel is inderdaad afgelegen. Maar er staan altijd taxi's en koetsen klaar om op uitstap te kunnen. ook je reisleiders bieden heel wat uitstappen aan. Na de revolutie van een paar jaar geleden is Djerba niet meer zo netjes, maar dat is het hotel des te meer! Van honden en katten is nauwelijks nog overlast omdat de overheid ingegrepen heeft.Animatie is inderdaad in het frans, duits of italiaans... Maar daar tillen de kinderen niet aan als ze zich vermaken,....
Wouter, 3-8-2012
Op minder dan 1 kilometer ligt 'Djerba Explore': museum, plantentuin en krokodillenpark (400!!! krokodillen).
RIK, 10-7-2012
een kleine fooi kan wonderen doen !!!!!!!!!!!
Suus, 24-6-2011

We zijn eens naar de markt geweest, en namen een koets met paard ipv taxi,

Tocht op zich leuk, eens daar aangekomen, SLEURDE de koetsier ons mee naar een winkeltje van een 'maat'

Kregen we gelijk munthee, cola....

Na 5 minuutjes keuvelen moesten we iets kopen natuurlijk;-)

Véél te duur, ik bleef maar afpingelen, winkelier kwaad...

'vluchtten' we naar de markt, stond alles daar nog tot 50% goedkoper dan mijn afgepingelde waar

Koetsier had dus afspraken met winkelier, en kreeg een %