Hotel Seabel Club Rym Beach

Hotel Seabel Club Rym Beach

7.3Goed

Tunesië, Tunesië, Djerba

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 469p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

117 reviews over Hotel Seabel Club Rym Beach

• 2019
    8RONNIE18-11-2019

jammer

Een goed hotel,zeer netjes en vooral lekker gevarieerd eten.Maar het strand mag beter onderhouden worden,bergen zeewier op hoopen geduwd en kleine doorgang gemaakt voor in het water te gaan.Bovendien werden we ook bestolen op onze kamer(ringen in het nachtkastje)en onze vrienden werden ook bestolen op de zelfde manier(ook in het nachtkastje).We hebben het gemeld aan de receptie(manager)ze gingen het nakijken?Het werd gewoon op de lange baan geschoven( geen reactie?).Wij waren voor de derde keer in Seabel rym beach en we zijn wel teleur gesteld in het management.

Gereisd met partner in november 2019

• 4Paco27-10-2019

Nooit meer, zelfs niet gratis!

Al bij de aankomst in het hotel liep het fout. Wij kregen een vuile kamer na drie uur dertig wachten, Dan nog veel problemen gehad om alles in orde te krijgen. In het restaurant waren geen bier glazen beschikbaar, de borden waren beschadigd, het meubilair was vuil, alsook de ramen. Enkel de receptie werd dagelijks gepoetst en de kamers die bezet waren. Het eten was beneden alle peil en dikwijls nog koud. Het binnenzwembad was gesloten, zogezegd defect, maar wij kozen dit hotel speciaal voor het binnenzwembad. De tweede week zijn wij eten gaan kopen in Midoun en hebben ook verbleven in hotel Calimera aan 50 dinar per dag. Dat is pas een 4 sterren waard. Dit ligt juist naast seabel rim beach en er zijn geen Russen want deze worden er niet toegelaten. Wij hadden dus tijdelijk twee bandjes om onze arm (grappig). Borden, tassen en glazen waren als nieuw. Aan elke bar stonden bordjes om een fooi in te leggen. Wil je een glimlach betaal dan!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7DANNY V28-09-2019

Middelmatig

Zeer matig hotel voor 4 sterren.

Gereisd met partner in september 2019

• 9themi21-09-2019

Je krijgt wat er beloofd wordt !

Groot hotel met ruime kamers, mooi zwembad en prachtig strand. Lekkere buffetten en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Nancy17-07-2019

Als we kunnen gaan we terug.

De kamers met zeezicht zijn de moeite waard. Prachtige kamers met een geweldig uitzicht. In april waren niet alle horeca gelegenheden open. Bij aankomst laat op de avond stond er nog een buffet klaar. Ontzettend lief personeel. Zwembad was erg koud nog.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• Oude reviews

9Selleslaghs - Cuypers30-06-2016

Dit was onze 4e keer dat we dit hotel kozen

Nog altijd geen spijt van wij voelen ons er thuis, dit jaar heel veel Russen, tot onze verbazing weinig last van op het strand, blijkbaar gaan de meeste naar Turkije voor de zwembaden. Alleen tijdens het eten blijven ze boertig en onbeschoft tegen zowel het personeel als tegen de andere toeristen. Hopelijk wordt het hotel volgend jaar niet aan Rusland aangeboden. In elk geval wij gaan volgend jaar terug als we kunnen hebben ons hart verloren aan de mensen ginder, ze helpen u graag en zijn altijd vriendelijk natuurlijk als je ze met respect behandeld iets wat wij automatisch doen ook in ons land.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7Heide boey19-05-2015

Mooi hotel prijs voor zijn prijs

Mooi hotel , verzorgt maar het heeft me niet verrast. Kamers zijn ruim en proper. Goede bedden ruime badkamer. Personeel is vriendelijk als je ze een fooi heeft. Mensen van eigen streek worden vriendelijker behandeld. Eten kan beter , er ligt genoeg maar het is net een refter. Leuk is dat je kan eten aan het zwembad. De ligzetels waren proper maar niet stevig genoeg om op te liggen. Rugpijn! Geen matrasjes. Van de lokale alcoholische dranken krijg je al vlug hoofdpijn. Veel animatie voor de kleintjes maar rond het hotel is er niets! Ik denk niet dat ik naar dit hotel ooit terug ga. Er zijn betere hotels op Djerba

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Josette Mangelschots29-03-2015

Er zijn veel betere hotels.

Seabel Club Rym Beach is een modern hotel met hele mooi kamers. Deze worden netjes onderhouden De bar aan het zwembad is één grote vlakte waar je zo goed als niet uit de wind kan zitten en dit is tijdens de wintermaanden echt wel nodig. Het strand is mooi en goed onderhouden. Gelegen in een hele rustige buurt. De meeste personeelsleden zijn behulpzaam behalve in het restaurant, wat eerder een overbevolkte refter lijkt. De keuken is echt heel slecht, Dit was mijn 7de hotel in Tunesië en Djerba en het lag echt heel erg onder mijn verwachting. Ik betaalde 1150 euro voor 7 weken van eind januari tot midden maart en alhoewel ik het eten heel slecht vond krijg ik toch waar voor mijn geld.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 9Steffi11-01-2015

Fantastisch hotel!

Wij hebben in september 2014 hier een zalige week gehad. De kamers zijn heel mooi, ruim en nieuw met een prachtig zicht op zee. Ze werden iedere dag goed schoongemaakt. Het park zelf is ook heel mooi en netjes onderhouden. Het hotel heeft een perfecte ligging, op het strand. Met z'n twee hadden wij altijd een plaatsje aan het zwembad. De ligstoelen waren nooit allemaal bezet, dus die waren er zeker voldoende. Het eten was heel lekker, iedere dag iets anders. Heel fijn om vlak aan het zwembad buiten te kunnen eten. Het personeel en de animatie waren heel vriendelijk en behulpzaam. Prijs-kwaliteit is dit hotel echt perfect. Wij kijken alvast uit om hier nog eens terug te komen.

Gereisd met partner in september 2014

• 7Robert Lambrecht18-10-2014

De moeite waard.

Zeer mooi hotel. Spijtig van de ligzetels die volledig versleten en doorgelegen zijn. Zouden beter ligzetels kopen met een matrasje erop. Te weinig schaduwplaatsen voor oudere personen die minder goed de zon verdragen. Eeuwig probleem in elk hotel is de vroege reservatie van zetels aan het zwembad, niettegenstaande deze mensen het grootste deel van de dag doorbrengen in de bars of zelfs weg gaan op excursie.

Gereisd met partner in oktober 2014

Hotel Seabel Club Rym Beach info