Hotel Sangho Village Djerba

• Sauna

17 reviews over Hotel Sangho Village Djerba

• 4jimmy21-12-2013

volledig te renoveren

De kamers, gegroepeerd in menzels, liggen verspreid in de tuin. Ze zijn volledig uitgeleefd. Bij regen loopt het water binnen. Verwarming/airco onbetrouwbaar. Bedden zijn heel vies. Veel kakkerlakken in de kamers. Natte handdoeken worden niet ververst maar gewoon teruggehangen. Het avondeten is altijd lauw, smaakt ook niet lekker. Het ontbijt is wel goed, met verse croissants. De hygiëne in het hele hotel laat erg te wensen over. Overal op het domein vind je etensresten, meegenomen door de gasten uit de eetzaal naar de kamers en bijgevolg zijn er ook kakkerlakken. Ook in de eetzaal is de hygiëne ondermaats. De receptie is niet behulpzaam om problemen op te lossen. De gasten die elk jaar terugkomen krijgen steeds de beste kamers, met zicht op zee en zon. Zij zijn hierdoor tevreden. Gratis wifi aan de receptie. Elke avond een show, leuk als je daar van houdt. Geen TV op de kamer. Eén van de slechtste (budget)hotels die ik in 20 jaar al in Tunesië heb gehad. Ik keer niet terug!

Alleen gereisd in november 2013

• 8Natalia13-08-2012

Super leuke vakantie !

Eerste indruk als je er aankomt is misschien wat minder maar je bent er tenslotte om niet heel de tijd op je kamer te zitten. Deze zijn iets verouderd maar standaard. De omgeving buiten "de village" is niet echt mooi maar dit is overal op Djerba. Het strand zelf en het uitzicht op de zee is zeer mooi! Het personeel is er zeer vriendelijk! Zowel receptie als de rest van de mensen die er werken. Een 10 op 10 voor de animatoren, hen zal ik zeker en vast missen !!! Stuk voor stuk super leuke mensen !!! De kelners ook zeer vriendelijke mensen! Het eten is er ook zeer lekker, elke keer krijg je iets anders, warm en vers eten. Keuze tussen hun specialiteiten maar je kan ook gewoon frietjes en spaghetti eten ! Het enigste wat ik persoonlijk minder leuk vond, waren de mannen die iets te vriendelijk deden en je soms wat lastig vielen, maar mogelijkheid om ze weg te sturen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8MaartenVB28-06-2012

Leuke vakantie

Vriendelijk personeel, eenvoudige kamers in de typische menzelstijl verspreid in een mooie tuin + mooi strand. Hotel is zeker ok voor de goedkope prijs die je maar betaalt.

Gereisd met partner in april 2012

• 2longin jp12-05-2012

dit nooit meer

is één van de mindere hotels die we zagen op djerba, kamers waren ondermaats, 3x van kamer veranderd en zelfs in de 3e kamer was er de ganse periode verlies van water aan het toilet en lavabo. Het ontbijt stelde niets voor, middageten was koud en steeds hetzelfde, het personeel zat er te roken in de eetzaal. Voor de drank moest je aanschuiven en nam je best meteen 2 drankjes om wat op je gemak te zijn. in het hotel en strand werd je overrompeld door verkopers van uitstapjes en ze vroegen teveel voor onwaardige zaken. enige wat is meegevallen is de huurauto en de uitstappen die we zelf hebben gedaan. Het hotel en de properheid in tunesie in het algemeen, hebben me zo gedegouteerd dat tunesie is geschrapt uit mijn vakantie-bestemmingen

Gereisd met partner in september 2011

• 8groeneke31-03-2012

Voor ons :great!

Sinds nov. 2011 , de 3e keer daar! Oogje dichtknijpen in badkamer, voegen mogen echt geschrobt worden, om ze lichter te krijgen;de mooie nieuwe sprei ( blauw-wit )wordt vervuild door toeristen:o.a.bloed, wassen, en...te laat, vlekken blijven...De gasten slepen ongelooflijk veel mee uit het restaurant: water , Frans brood, melk, suiker, kilo's appelsienen etc...Het fruit en de groenten zijn seizoensgebonden:in nov. hadden we veel granaatappel (mmm), in febr.appelsienen, en in maart kwamen er lekkere rode pompelmoezen bij. Groenten:bloemkool, kool,wortelen, venkel,prei..etc.Ook typische schotels.Vlees: kip, lam,lever, biefstuk etc.Pasta: met verse ui, tomaat, peterselie, knoflook, harissa.Vis: allerhande Ontbijt:3 srt koffiekoeken+afwisselend crepes, beignets, ei op versch wijze Tomaat, wortel,olijf, cervelas,sla, verse yoghurt.....Fr.brood, en grijs

Gereisd met partner in maart 2012

• 1Sofia Malinicz25-09-2011

Nooit meer!!!!

Aan de receptie spreken ze een mixt van 4 talen en geen woord Engels. het eten was zeer slecht en uitgestoomd, geen keuze van fruit enkel appeltjes en peertjes die zeer droog waren enkel de watermeloen was eetbaar. de handdoeken waren versleten en met graten en ook nog te betalen. De badkamer was verouderd en douche gordijn niet breed genoeg, gebroken stenen en geen stop voor de lavabo. De toiletdeksel die steeds op je rug valt! De animatie was heel slecht en met veel lawaai, alles gebeurd rond de zwembad die veel te klein is voor zo'n aantal mensen. je moet er voorzichtig zijn wil je in zee gaan voor de rotsen, die liggen overal. Vreemde mensen die je lastig vallen bij het zonnen.(Een zekere Ali) Wij begrijpen niet dat touroperator zo een hotel kan promoten. Het enige dat er mooi is is de tuin, maar ja. Je gaat toch niet naar Tunesië voor een tuin. Nooit meer !!!

Gereisd met partner in september 2011

• 7Rudi12-09-2011

Goed meegevallen

De kamers hebben airco maar zijn wel aan renovatie toe. Keuze ontbijt was minder. Middag en avondeten was goed en er was voldoende keuze. Animatie was zeer goed, en zeker voor de kinderen. Al bij al is Djerba goed meegevallen.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Michiet26-05-2011

Waar voor je geld

Supervriendelijk personeel, simpele maar propere kamers, mooie tuin, prachtig strand met palmbomen, eten meer dan in orde en goede kinderanimatie. Zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 0eric watteny30-03-2011

voor herhaling vatbaar, mits

Sedert zondag 26 maart terug na een 11daags verblijf in Sangho Village. Bij de aankomst wachtte ons, na het voorbijrijden langs een reeks "hotel-paleizen", een koude douche, te omschrijven in één zin: wat is dit verouderd! Hoewel de kamers en het hotel goed onderhouden werden, was alles afgeleefd en had alles een grondige opknapbeurt nodig. Na deze eerste slechte indrukken bleek achteraf de rest echter zeer goed mee te vallen: de ligging direct aan het fijne zandstrand en de vriendelijkheid van het personeel waren zeker een pluspunt. Het eten was uitgebreid, zeer gevarieerd en echt lekker. De receptie en het inchecken verliepen vlot en zeer behulpzaam. Hoewel het hotel slechts 40% van de normale bezetting had en er nog veel overwinteraars verbleven was de stemming goed. We vinden het hotel een goede keuze, maar zonder grondige renovatiewerken prijst het hotel zich de markt uit.

Gereisd met partner in maart 2011

• 3Ilse Debroux30-12-2010

Nooit meer

Wij waren erg ontgoocheld bij aankomst in het hotel. Zeer verouderde kamers met weinig comfort (geen tv, geen haardroger). Ontbijt was zéér beperkt, middagmaal en avondeten waren oké. Geen ijsjes voor de kids in de al in. Kinderzwembad is gewoon een vierkant met geen enkel speeltuig. Geen light dranken te verkrijgen. Wel mooi gelegen aan een privé strand.
    Ik ga er nooit meer naartoe, de ontgoocheling en cultuurshock waren zeer groot. Wij waren er tijdens de ramadam en blijkbaar heeft dit ook wel een invloed. Over het algemeen vriendelijk personeel zeker naar kinderen toe.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Hotel Sangho Village Djerba info