Hotel Riu Palm Azur

Hotel Riu Palm Azur
8,3

7 tips over Hotel Riu Palm Azur

Bianca, 30-9-2012
Het hotel is vorig jaar volledig gerenoveerd. Zelf was ik erg geschrokken van de boordelingen die geplaatst zijn voor 2011, later bleek dus, dat dit nog van het oude hotel was en absoluut niet meer van toepassing is.
Melissa De Ben, 23-8-2012

Maak de discovery trip (Poort van de woestijn).

Schenk niet teveel aandacht aan bewoners van Djerba zelf, zijn zeer opdringerig. Indien je een winkeltje wil bezoeken, kies voor eentje met vaste prijzen (is duidelijk vermeld aan de ingang).

Patricia Jespers, 7-4-2012

* Midoun

* Houmt Souk

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palm Azur voor je op een rij gezet:

H, juli 2009, 15-7-2009
juli 2009: rondreis gemaakt op vaste land. Over de dijk naar Tataouine gereden in een grote suv van een groot particulier vervoersbedrijf. Onderweg de echte woestijn bekeken en veel ruïne steden. geweldig om mee te maken. Aan te raden is om een goed vervoersbedrijf uit te zoeken met grote 4*4 wagen met airco.
A, 21-2-2009

personeel liep dus de 14e met een rode band om als protest tegen een sluiting of overname.

Zou jammer als dit hotel gaat sluiten want wij hebben er een prima verblijf gehad

A, 21-2-2009

Fijne service van het hotel, je kan bij de receptie een strandlaken voor 10 TD borg halen. Per dag kan je bij de receptie je strandlaken om laten wisselen voor een schone. Je krijgt je borg terug als je geen gebruik meer maakt van de service. Hopelijk blijft deze service ook bestaan als het hotel evt. wordt overgenomen in juni/juli 2009.

Er zijn zelfs geruchten dat het hotel gaat sluiten in die periode, wij zijn er geweest 07-02-2009 t/m 14-02-2009, personeel liep de 14e met een rode band om

dendauw mieke, 8-2-2009

Wil U een rustige zonvakantie dan moet U zeker naar Melia Palm Azur.

Alles piekfijn in orde, service, kamers, eten en faciliteiten.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palm Azur voor je op een rij gezet: