Hotel Riu Palm Azur

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag21°9°
Hotel Riu Palm Azur
6,4

295 reviews over Hotel Riu Palm Azur in het Nederlands

Noooit meeeer

Karel,
25-9-2018

Dit was onze eerste keer en de laatste keer

NOOIT MEER!!

Bogaert Brecht,
10-8-2018

Als ik de beoordelingen op de site bekijk dan lijkt het wel of wij in een ander hotel logeerden. positief: groot zwembad, glijbanen, ruime kamer (oppervlakkig proper) negatief: onvriendelijk personeel (werkt pas wanneer je hen betaalt!!), vuile tapijten in de gang, schimmel in de badkamer, vlekken van *** op de muur naast het toilet, veel schimmel in de randen van het zwembad, losse tegels en voegen waaraan je je kan kwetsen, koffie en gebak stelt niets voor (enkel cake en pannenkoeken), ramen van onze kamer sloten niet (en dat op gelijkvloers), drankautomaten werken gebrekkig of helemaal niet, eten elke dag hetzelfde, vaak ook veel te pikant zodat kinderen niet kunnen eten, in het restaurant vaak moeten wachten op glazen en bestek dat niet meer voorradig was, reservatie van stoelen mag niet volgens regels van hotel maar hier is geen controle op, geen controle op personen met half pension: zij konden van all in service genieten zonder dat iemand er iets van zei, veel russen, strand heel vuil, veel nachtlawaai De foto's op de website kloppen helemaal niet met de realiteit. Die werden wss genomen in de tijd dat Palm Azur nog een RIU hotel was, maar dat is het ondertussen al lang niet meer. Wat je nu krijgt is een hotel dat men laat verloederen. Vreemd dat de touroperator dit als* quoteert. Ze zien ons daar nooit meer terug!!!!

zeer goed, waren er voor de 4de keer

jean claude vancayseele,
8-3-2018

-zeer vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat

-net als in 2015 liepen er 20 katten ook in de bar op de zetels en tafels,heb klacht ingediend bij de receptie want ik vind dat Vies en Niet Kunnen.

-uitkijken wanneer het vakantie is in Libie want dan komen ze met zwermen aan met gezinnen met 4à5 en meer ongemanierde kinderen die alles mogen,en overal aanzitten en Hopen eten en drinken verkwisten (echt schandalig)

-op deze 2 punten na, niets dan positief

fantastische vakantie

wij samen,
18-8-2017

we hebben echt een super vakantie gehad. eten, drinken, kamer (uitzicht op zee),personeel, zwembad, animatieteam (mamadou is de beste), enz enz. alles was top. Volgend jaar gaan we zeker weer naar dit ideale hotel voor jong en oud.

Geweldig hotel. Schoon en netjes en heerlijk eten

W Okkenburg,
30-6-2017

Goede animatie, mooie luxe kamers. Mooi groot zwembad met voldoende ligbedden. Ligging direct aan het strand. Het eten was elke dag weer een verrassing , heel veel afwisseling, en veel fruit. In het restaurant heb je tijdens je verblijfsduur elke avond je eigen tafel. Animatie was goed. Niet opdringerig, maar wel altijd vrolijk en positief. Ik zou zo weer gaan. Echt een aanrader.

beste vakantie ooit!

Wendy
7-7-2016

Ik vond de animatie zeer goed! Iedereen is vriendelijk!

De kamer is zeer mooi en je hebt alles wat je maar wensen wil.En is ook nog eens super proper.Het eten is echt super lekker. Veel keuze. Er is veel variatie elke dag.

Ook sporten kan je doen zoals tennis of voetbal of petanquen maar ook minigolf of fitnessen. De zee is superdicht. Er is ook een binnenzwembad dat zeer proper is.

Het enige nadeel is dat er stenen in de zee liggen.Konden we hier maar altijd zijn.

Er is ook een zeer goede kapper en ook iemand die mooie henna zet.

Super mooie Riu hotel prachtige ligging

Mourad
30-12-2015

Het hotel is super schoon, en erg kind vriendelijk. Personeel is altijd vriendelijk, en fooi geven, helpt dat je een onvergetelijke vakantie krijgt. We zijn naar vele Riu's geweest maar deze overtrof vele hotels. Eten was te goed kwa smaak. We waren er twee weken. En dat was heerlijk vertroefen met twee peuters. We willen het liefst Elke jr terug gaan maar we willen meer van de wereld zien. Maar dit was een onvergetelijke vakantie.

Voor een Riu hotel niet goed

Johansen
1-12-2014

wij zijn net terug, van een 15daagse vakantie in Riu palm Azur op Djerba, het hotel zelf is super mooi modern ingericht, met lekkere kamers, zeer schoon, personeel, erg rustig en aardig, animatie geweldig, maar het eten waardeloos,koud koud , elke dag haast de zelfde kost, weinig keus, wij gaan vaak naar een Riu hotel, maar dit hotel is voor Riu alleen voor het eten niet goed, wij gaan hier niet meer terug!

uitstekende Prijs/kwaliteit verhoudin

Freddy
2-11-2014

Aanrader met kinderen. Na een week heb je het wel gehad met de keuken... buffetten zijn zeer gewoon, wel overvloed maar niet echt hoogstaand. personeel zeer behulpzaam, Er is niet echt een Bar waar je 't avonds rustig iets kan drinken en een gezellige babbel doen, de muziek van de animatie klinkt luid doorheen de verschillende zit mogelijkheden.

Heerlijke vakantie gehad,

Vriendelijk personeel, super animatie. Mooie schone kamers, strand en zwembaden waren heerlijk, veel keuze qua eten. Ga ik zeker nog een keer heen!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palm Azur in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palm Azur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.