Hotel Riu Palm Azur

8,3

293 reviews over Hotel Riu Palm Azur in het Nederlands

zeer goed, waren er voor de 4de keer

jean claude vancayseele, 8-3-2018

-zeer vriendelijk personeel dat altijd voor je klaarstaat

-net als in 2015 liepen er 20 katten ook in de bar op de zetels en tafels,heb klacht ingediend bij de receptie want ik vind dat Vies en Niet Kunnen.

-uitkijken wanneer het vakantie is in Libie want dan komen ze met zwermen aan met gezinnen met 4à5 en meer ongemanierde kinderen die alles mogen,en overal aanzitten en Hopen eten en drinken verkwisten (echt schandalig)

-op deze 2 punten na, niets dan positief

fantastische vakantie

wij samen, 18-8-2017

we hebben echt een super vakantie gehad. eten, drinken, kamer (uitzicht op zee),personeel, zwembad, animatieteam (mamadou is de beste), enz enz. alles was top. Volgend jaar gaan we zeker weer naar dit ideale hotel voor jong en oud.

Geweldig hotel. Schoon en netjes en heerlijk eten

W Okkenburg, 30-6-2017

Goede animatie, mooie luxe kamers. Mooi groot zwembad met voldoende ligbedden. Ligging direct aan het strand. Het eten was elke dag weer een verrassing , heel veel afwisseling, en veel fruit. In het restaurant heb je tijdens je verblijfsduur elke avond je eigen tafel. Animatie was goed. Niet opdringerig, maar wel altijd vrolijk en positief. Ik zou zo weer gaan. Echt een aanrader.

beste vakantie ooit!

Wendy, 7-7-2016

Ik vond de animatie zeer goed! Iedereen is vriendelijk!

De kamer is zeer mooi en je hebt alles wat je maar wensen wil.En is ook nog eens super proper.Het eten is echt super lekker. Veel keuze. Er is veel variatie elke dag.

Ook sporten kan je doen zoals tennis of voetbal of petanquen maar ook minigolf of fitnessen. De zee is superdicht. Er is ook een binnenzwembad dat zeer proper is.

Het enige nadeel is dat er stenen in de zee liggen.Konden we hier maar altijd zijn.

Er is ook een zeer goede kapper en ook iemand die mooie henna zet.

Super mooie Riu hotel prachtige ligging

Mourad, 30-12-2015

Het hotel is super schoon, en erg kind vriendelijk. Personeel is altijd vriendelijk, en fooi geven, helpt dat je een onvergetelijke vakantie krijgt. We zijn naar vele Riu's geweest maar deze overtrof vele hotels. Eten was te goed kwa smaak. We waren er twee weken. En dat was heerlijk vertroefen met twee peuters. We willen het liefst Elke jr terug gaan maar we willen meer van de wereld zien. Maar dit was een onvergetelijke vakantie.

Voor een Riu hotel niet goed

Johansen, 1-12-2014

wij zijn net terug, van een 15daagse vakantie in Riu palm Azur op Djerba, het hotel zelf is super mooi modern ingericht, met lekkere kamers, zeer schoon, personeel, erg rustig en aardig, animatie geweldig, maar het eten waardeloos,koud koud , elke dag haast de zelfde kost, weinig keus, wij gaan vaak naar een Riu hotel, maar dit hotel is voor Riu alleen voor het eten niet goed, wij gaan hier niet meer terug!

uitstekende Prijs/kwaliteit verhoudin

Freddy, 2-11-2014

Aanrader met kinderen. Na een week heb je het wel gehad met de keuken... buffetten zijn zeer gewoon, wel overvloed maar niet echt hoogstaand. personeel zeer behulpzaam, Er is niet echt een Bar waar je 't avonds rustig iets kan drinken en een gezellige babbel doen, de muziek van de animatie klinkt luid doorheen de verschillende zit mogelijkheden.

Fantastisch!!! Heerlijke vakantie gehad

Britt, 31-8-2014

Heerlijke vakantie gehad,

Vriendelijk personeel, super animatie. Mooie schone kamers, strand en zwembaden waren heerlijk, veel keuze qua eten. Ga ik zeker nog een keer heen!!

hotel tv oost

v.d.heijden, 11-5-2014

Wij boekte van 29/4 tot10/5 omdat het dan nog een rustige periode is, wel dat was het tot 3/5.Dan kwam tv oost met een groep van 400pers, Bars, restaurant, werden omgetoverd tot een feestzaal voor tv oost,vlaggen op tafel, aan de muur...?De niet tv oost gasten werden tweederangs toeristen(veel boze reizigerd)Kwaliteit van eten, drinken ging fel bergafwaarts na aankomst groep.Rustiggenieten was onmogelijk. De directeur werd daaropgewezen dat de aanwezigheid van zo'n grote groep voor overlast zorgde(restaurant, bar, zwembad),doch hij lachte dit weg.De naam directeur onwaardig, enkel kassa, kassa!Het personeel daarentegen super.Tv oost had het hotel moeten afhuren, dan had het voor iedereen aangenamer geweest, tenslotte gaan de mensen nu in laag seizoen om de drukte te ontlopen, en zaten we precies in het hoog seizoen.Besluit:de naamRiu onwaardig, slecht beleid(blijkt uit de vele teleurgestelde klanten)en in een drukke periode kom je letterlijk en figuurlijk van een Kale reis terug!!!

aan te raden indien niet moeilijk voor het eten

Robert_Joukes, 12-10-2013

zeer goede accomodatie ; vriendelijk personeel ; proper ; maar keuken zou toch wat dynamiek moeten hebben.

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Palm Azur voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palm Azur in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palm Azur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Palm Azur scoort een 8.25 uit 10 op basis van 308 reviews.