Hotel Riu Palace Royal Garden

391 reviews over Hotel Riu Palace Royal Garden in het Nederlands

matig hotel

Jasper
9-7-2017

voldoet niet aan alles wat in de beschrijving staat helaas hadden we 15 dagen en waren we dag 3 al klaar met het resort

Geweldig hotel

Nirvana
17-5-2015

Geweldig resort. Lekker tennissen, snorkelen. Mooie kamers, eten was oneindig, mooi wellness centrum, fijn strand, vriendelijk personeel. Minpunten waren: al het eten werd weggegooid. Totaal niet mileubewust. Tip: geef het mee aan personeel of geef het aan arme mensen in djerba. Ander minpunt was dat naarmate we bruiner werden er vaker werd gevraagd of wij wel van het resort waren?? Dat neigde naar zelfhaat. Tip: behandel iedereen hetzelfde in je resort. En ga er niet alleen vanuit dat blanke mensen in het resort verblijven.

geweldig

ineke rendering
15-5-2015

Voor d 5de keer n dit fantastische hotel geweest, mooie ruime en schone kamers mét apart toilet. Heerlijk eten, zowel warme als koude gerechten. Héél vriendelijk personeel datalles doet om de gast het naar de zin te maken. Hotel gaat in oktober 5 mnd dicht ivm renovatie, gaat als alles goed gaat in april 2016 weer open, dan gaan we zeker voor de 6de keer terug

Plusieurs rénovations à prévoir!

Philippe
25-4-2015

Le Royal Garden sera rénové cet hiver et a besoin plus d'un peu de peinture blanche sur l'ancienne!Chambre reçue la nuit sans frigo ni aide pour les bagages ni lampe de couloir ,insectes en chambre,clim hors fonction ,wifi ok,arrivée le 19 à 03h prévue le 18!réveil tot pour réparer et manger ,draps inchangés 10 jours ,manger tiède ,ouvert après 3 jours à la piscine ,shops chers et harçèlement plage sans matériel nautique ,chevaux ,chameaux ,restos fermés ,et mème la calèche de golf était là et pas devant l'hotel!en 2014 et avant çà un award fut donné pourquoi!et rénovation cet hiver?spa sans prix dans les chambres ,photographes harcelleurs ,shopping cartes polos et chips aux prix excessifs variables ,draps non changés 10 jours ,non çà n'est plus 5 étoiles ,on mange tiède la mème chose ou ç'est ouvert!riu fait mieux ailleurs!

Over het algemeen een prima verblijf. Echter was er geen droge witte wijn bij lunch en diner beschikbaar, deze kon men wel bijkopen, met dien verstande:

- akkoord gaan met het aanbod: bijkopen flessen tegen een korting en daarna geen restitutie meer mogelijk

- niet akkoord gaan en volle prijs betalen of helemaal geen droge wijn. Een vorm van chantage derhalve en ongepast op dit niveau!

Een klacht bij de touroperator nadien heeft Niets opgeleverd.

Toch een schandalige oplossing, zeker als je er 3 weken verblijft. En dat voor een 5-sterren hotel RIU.

Nadia
2-2-2015

We waren in oktober 2014 in riu palace royal garden en dat was fantastisch op alle gebied echter één minpuntje , er was geen muziek overdag aan het zwembad, toen we daar weg gingen gingen ze het voor de toekomst bespreken, kan iemand ons vertellen of er muziek is aan het zwembad, het geeft ook een beetje sfeer, want we overwegen om terug te gaan omdat het voor de rest zo top was.

nog steeds goed

luc peerlinck
1-10-2014

nieuwe manager,houd de touwtjes strak,nieuwe stoelen aan het zwembad,het eten is goed,de kamers zijn proper,en veel hetzelfde personeel aanwezig

Aangenaam, rustig hotel

inge.ruttens
1-9-2014

Rustig, weliswaar wat verouderd hotel, met een goede service en vriendelijk personeel. De kamers zijn net en voldoende ruim. Enige minpunt in de kamer is dat er enkel kamers met een bad zijn, en dit bad een vrij hoge instap heeft. Dit kan voor oudere en/of mensen welke niet goed te been zijn een probleem zijn. Het eten is zonder meer goed, steeds ruime keuze, en vers. Het zwembad is net, alhoewel het ook al vrij gedateerd is. Ligstoelen aan het zwembad zijn nieuw. Het domein is mooi en wordt steeds goed onderhouden. Al bij al een net, rustig hotel, vooral aan te raden voor wie een rust vakantie wil. Minder geschikt voor actieve vakantiegangers, of mensen met jonge kinderen.

Nog steeds een goed hotel. Niks mis mee!

P.Hovens
18-8-2014

Voor de 5e maal in dit hotel. Werden door het personeel en nieuwe directie enthousiast ontvangen. De meeste personeelsleden(obers, strandmedewerkers, poetsvrouwen en directie) zijn zeer vriendelijk en de service is dik in orde.

Er wordt meteen werk gemaakt van de wensen en eventuele vragen/opmerkingen van de gasten.

Aan onderhoud wordt de laatste jaren veel aandacht besteed. Het ziet er allemaal keurig uit.

Eten wordt ter plekke klaargemaakt ( dus is goed heet). Zeer veel aanbod en variatie tijdens de maaltijden. Geen chaos en drukte in het restaurant.

Strand: veel ligbedden, altijd plek, geen kabaal/muziek.. Voor een relaxvakantie een prima plaats.

Conclusie: ideaal voor een relaxte strandvakantie. Als je hier nog kritieken hebt kun je beter thuis blijven......

Goed Hotel voor een schappelijke prijs

Zonnekloppers
27-6-2014

Zijn hier twee weken in Mei geweest.

Goed eten,genoeg afwisseling met goede bediening.Annematie kan beter,maar is voor Tunesie begrippen in orde.Niet te verglijken met de caribe.

Goed en schoon zwembad met voldoende ruimte.

Strand is minder,veel zee wier en algen met veel stenen in het water.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Palace Royal Garden in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Palace Royal Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Palace Royal Garden scoort een 8.41 uit 10 op basis van 391 reviews.