Hotel Radisson Blu Ulysse Resort & Thalasso

All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Ulysse Resort & Thalasso voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Radisson Blu Ulysse Resort & Thalasso in het Nederlands

Nieuwjaar

Joke
26-1-2014

Mooie ligging direct aan het strand. Ideaal voor strandwandeling.

Kamers waren proper en comfortabel.

Prijzen zijn acceptabel (19 TND voor een mojito, 5 TND voor Tunesisch bier).

Het grootste pluspunt is het vriendelijke personeel. Zowel overdag als 's nachts staan ze met een glimlach klaar!

Het hotel heet nu Radisson Blu Ulysse en is eerder een 4,5* hotel, maar de prijzen zijn wel goedkoper dan een echte 5*, dus prijs/kwaliteit is goed.

Gereisd met partner in januari 2014

mooie spa en wellness

Elmesse
13-3-2011

het is aan het strand gelegen en heeft alle noodzakelijke accomodaties.

De standaardkamers zijn aan de kleine kant maar wel verzorgd.

De buffetten zijn afwisselend en personeel is vriendelijk.

Het kuurcenter is zeer proffesioneel en echt een aanrader.

Gereisd alleenreizend in november 2010

gezellig hotel maar overgewaardeerd

mareydt
27-11-2010

Super mooie ligging(dicht bij luchthaven én vlak aan strand).

Netjes onderhouden,maar buiten thalasso is er weinig voorhanden.

Een groot buitenzwembad en een klein verwarmd binnenbad.

Personeel meestal vriendelijk.

Het buffet-eten is zeer matig,weinig variatie ,klein buffetje en middelmatige kwaliteit.

Sorry maar de kwoteringen met allemaal tienen worden wel wat overdreven.

Dit hotel is ok maar meer dan 4 sterren is het zeker niet,eerder 3,5.

Gereisd met partner in november 2010

Mooi,luxe hotel

Vlinder
16-5-2009

Voor Tunesische begrippen een zeer luxe,comfortabel Hotel. Geweldig eten,zeer goede service en ondanks dat er niet veel entertainment voor de kinderen is gaan er toch veel gezinnen met kinderen heen,voornamelijk Fransen.Verder veel Zwitsers,Movenpick is van oorsprong een Zwitserse Hotel-keten,wat de kwaliteit en service waarborgt.

Hier geen luidruchtige animatie en herrie,disco of opdringerige verkopers.

Als je het er voor over hebt om iets meer uit te geven zeker een aanrader ook de uitgebreide heilzame thalasso-behandelingen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009
2008

zeer vriendelijk personeel thalasso behoorlijk prijzig

J. Brinkhoff
20-3-2008

zeer vriendelijk personeel thalasso behoorlijk prijzig

Gereisd familie in maart 2007
2007

Prachtige vakantie!! Zeker voor herhaling vatbaar! Heel vriendelijk personeel, het eten was heel goed verzorgd en erg gevarieerd! Tunesische avond viel zeker in de smaak!

Gereisd anders in mei 2007

2006

Prima hotel, zijn hier met de kerst geweest met 6 personen. Eten was uitstekend (piloten overnachten en dineren hier ook, dus zeer goed hotel). Gezellig is het om ook de waterpijp eens te roken in het arabische cafe, de stadjes te bezoeken en te winkelen of een tochtje te paard te maken en natuurlijk de thalasso (heerlijk).

Gereisd anders in maart 2006

We zijn in oktober 2005 in dit hotel geweest en we gaan zeker terug! Het was super relaxed; de maaltijden waren fantastisch; het personeel (over het algemeen) heel vriendelijk. Er was alleen niet zo veel te doen voor de kinderen, maar die hebben zichzelf vermaakt aan het strand, dat inderdaad op sommige plekken wat smerig was.

Gereisd anders in januari 2006
2005

Zeer positief: restaurant (royaal ontbijt, idem qua desserten), thalassa (maar peperduur), nachtelijk park

Goed: onderhoud kamers, goedkope taxi's,

tuinen en park

Minder: renovatie onvolledig, ietwat ruige omgeving, kwaliteit airco

Veel minder: arrogant mann. receptiepersoneel, geen nederlandstalige tv of krant, vuile zee

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Blu Ulysse Resort & Thalasso in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Blu Ulysse Resort & Thalasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.