Hotel Palm Beach Palace *****

8,9

37 reviews over Hotel Palm Beach Palace in het Nederlands

“Sensimar Gründlichkeit”

Luc, 13-9-2015

Gründlichkeit is niet overdreven.Het was onze derde Sensimar gespreid over de wereld en iedere keer is de kwaliteit er terug.

Keuken was van hoge kwaliteit , propere kamers, goede service ex..........

zeer goed hotel

Dominique, 12-6-2015

Zeer goed hotel, van ontvangst tot vertrek, ben je in de wolken, er is veel variatie in het restaurant, je kan buiten eten, er zijn thema maaltijden, het min punt is, de animatie, er is daar nog al vroeg donker, en het zijn lange avonds, en daar ontbreek animatie bij. de taxi's zijn ook niet duur, en hebben een teller aan boord.

Prachtig hotel

Carolijn, 2-6-2015

Palm Beach Palace is een prachtig hotel, mooi en modern ingericht! Het uitzicht is prachtig omdat het direct aan het strand ligt. Het kleine plaatsje Midoun waar het hotel is gelegen is leuk, maar niet spectaculair. Het personeel is meer dan vriendelijk en erg service gericht. Het eten is fantastich, er zijn ook twee a la carte restaurant, waarvan er 1 betaald is en bij de ander kun je 1x gratis a la carte dineren. Het hotel is gloednieuw, de kamers waren dan ook heel schoon, dit word iedere dag bijgehouden. De swim-up kamer is erg mooi ingericht met frisse kleuren en leuk meubilair en is ook erg ruim.

Een pareltje in Djerba!

emmy tomson, 21-5-2015

Vanaf heden is dit een sensimar hotel! Wij verbleven er van 01 mei tot 08 mei. Een geweldig top-hotel!!! Alles is volledig nieuw en het strand is bijzonder mooi. Wij hadden een meer dan ruime swim-up kamer. Perfecte hygiëne, eten fantastisch en personeel uitmuntend!!! Wij gaan zo snel mogelijk terug...

Gewoon zalig

Carine, 17-5-2015

Het is een fantastisch hotel niet twijfelen gewoon doen

Het eten is er super lekker ,de service is zeer goed

Heel mooie en ruime kamers

Zwembaden prachtig alles nieuw

Het hotel is pas terug open en alle kamer zijn nog niet klaar ze werken er heel subtiel aan verder je hebt er helemaal geen last van geen rommel of lawaai daardoor

Ook de spa is uitzonderlijk goed

Ik ga er zeker nog terug naartoe

Zeker doen dus !!!!

Pure luxe

Marij, 15-5-2015

Sensimar Palm Beach Palace is het toppunt van luxe. Heerlijk, uitgebreid, afwisselend en op niveau eten.

Super personeel en kamers, die voor velen een ervaring is. Met een hemelbed, badjassen en -slippers. Erg schoon.

Kortom heerlijk en relaxt daar het hotel alleen voor volwassenen is bestemd

Wat een fantastisch hotel

Alie en Gerhard Bruining, 14-5-2015

Hotel Sensimare Palm Beach op Djerba is op 1 mei 2015 heropend. Wat een gastvrij en vriendelijk personeel. De kamers zijn zeer royaal en luxe. Het buffet is zeer uitgebreid en er is een enorme diversiteit in het aanbod. We hebben er een fantastische week gehad en komen hier zeker terug.

Prachtig hotel

Nicole, 12-9-2011

Palm Beach Palace is een zeer mooi en rustig hotel ik ben met mijn man geweest en we hebben er tenvolle van genoten kamers heel mooi en proper de keuken elke dag genoeg keuze zwembad netjes strand heel mooi elke dag verse handoeken geen enkel probleem drinken is inderdaad niet goedkoop kan je beter halen in een winkel buiten het hotel maar ook dat is geen probleem palm beach palace sluit wel de deuren om te renoveren gaat pas terug open in april 2012 we gaan zeker nog eens terug

een onvervalste aanrader!

stevens, 11-10-2010

mijn dochter en ik zijn net terug van twee weken in dit superhotel, en het is een fantastische ervaring geweest die zeker voor herhaling vatbaar is. ik heb een dokter nodig gehad voor een onverwachte en vervelende lumbago; de verpleegster van het hotel heeft me de nodige spuitjes gegeven en na een dag was het ergste leed toch geleden. alle personeel was bijzonder vriendelijk en oprecht bezorgd. lekker en verzorgd eten, schitterende kamers, leuk zwembad, heel rustig en op 100 meter van het hotel een paar winkeltjes en 2 typische restaurantjes met heerlijk en goedkoop eten.

luxe en rust

johan meulenbergs, 25-3-2010

We zijn reeds 3x daar geweest, de laatste keer in 2009 en in september van dit jaar gaan we opnieuw. Vriendelijk, plaats aan het zwembad en ga zo maar door .. gewoon super!! Er is niets te beleven buiten het hotel .. maar dat weet je op voorhand. Het is voor een rust-vakantie in alle luxe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palm Beach Palace in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palm Beach Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palm Beach Palace scoort een 8.94 uit 10 op basis van 57 reviews.