Hotel Le Petit Palais

• Onvoldoende: 1 - 5

prijs/kwaliteit heel goed

Kris priau
14-4-2015

met onze 2 kindjes net terug samen met de opa's en oma's, heel lekker gegeten, voldoende variatie (bloemkool, bonen, wortels, spinazie, venkel, witte kool , erwten...), kortom elke dag was er wel iets totaal anders van groenten, ook de andere gerechten waren heel lekker, beperktere keuze dan in veel andere hotels dat wel , maar geen enkele dag viel tegen. Kleinschalig hotel, verzorgd, heel goede minidisco , kindjes van 3 en 5 hebben zich heel goed geamuseerd met de animatoren die heel veel aandacht hebben ook voor de kleinsten. Djerba en Tunesië is van nature wel wat een vuilnisbelt naast de weg en dat was de weg naar het strand ook wel wat, maar dat mag de pret zeker niet bederven, het hoort bij the way of life daar jammer genoeg. Roken in de bar was een minpunt , maar dit zou binnenkort ook daar verboden worden zodus... Goede prijs kwaliteit (verwacht uiteraard geen 5*, je betaalt immers ook geen 5*)

wat is Le petit palais NIET?

-druk

-perfectionistisch

-slechte prijs-kwaliteitsverhouding

wat is Le petit palais WEL?

-no-nonsens relax (merci Hahtef!) waar pétanque, Pastis, dans en ambiance hoog aangeschreven staan

-waar 'de chef' openstaat voor een gezellige babbel en niet vies is van kritiek

al bij al viel de vakantie goed mee, dit hotel is ideaal als je een betaalbare all in vakantie wilt met kids , de service van de hotelmanager was ronduit fantastisch! het animatieteam is dik ok! rondom het hotel is niet veel te beleven en het afval die je tegenkwam was niet aangenaam.. de weg naar het strand was niet aangenaam om te doen, geurhinder van het waterstation.. een tip is zeker boek je uitstappen via het hotel, is goedkoper en je krijgt een prive taxi ipv op de bus met iedereen-) het minpuntje vond ik dat de mensen op markten en winkels enorm opdringerig zijn.. dit hotel op een andere locatie en gegarandeerd perfect! het eten is lekker en gevarieerd!

Lekker kleinschalig

Rob
3-7-2014

Wij waren er een week in het voorseizoen en dat was prima uit te houden om even op adem te komen. Fijne mensen. Prima leiding. Eten was lekker. Elke dag animatie, enthousiast personeel. Internationaal gezelschap.

Kamer was ruim en goed behalve toilet spoelde niet makkelijk door ondanks de enorme straal water. Af en toe wat verouderd maar mocht de sfeer niet verpesten. Bar was compleet vernieuwd en modern, de drank niet bij de prijs in. Bar buiten net even te afgelegen tov zwembad. Plastic bekers kan beter, vind ik zelf onhandig. Strand is klein stukje lopen, even langs een beerput, adem inhouden maar strand en zee prachtig. Bedden betalen. Taxi is zeer voordelig, voor 5 euro zit je met Max 3pers in een andere plaats. Verkopers willen graag verkopen maar zijn niet te opdringerig, gewoon doorlopen.

Voor een week vond ik het prima te doen.

Aanrader voor een week

Werner Hagens
29-6-2014

Voor een 3-sterren hotel zeker de moeite waard. Het ontbijt is standaard en iedere dag hetzelfde, maar lunch en diner maken alles goed! Het is prima verblijven in en om het hotel en op het strand (geen All-Inn). De kamers zijn redelijk en de bedden hard. Om iedere dag een bedje met matras bij het zwembad te hebben is het aan te raden de badmeester fooi te geven! De bar in het hotel valt buiten de All-inn formule, net als de minibar die wel in de brochure vermeld staat. In de hotelbar zijn de 'echte' merken verkrijgbaar en de All-inn bar bij het zwembad schenkt de zogenoemde B-merken. Om een weekje te relaxen is de prijs/kwaliteit-verhouding van dit kleinschalige hotel goed.

perfect hotel voor een relaxvakantie

thom
24-6-2014

leuk kleinschalig hotel (+/- 130kamers) met heel vriendelijk en behulpzaam personeel. het eten is erg goed veel afwisseling en er mankeerde nooit iets aan. als je een probleem(pje) had werd er direct aktie op ondernomen. Alles om de gast tevreden te houden. tijdens de WK werd er een beamer aangerukt zodat iedereen kon kijken.

bij aankomst (22-30 uur) eerst even eten daarna pas inchecken en bij vertrek (19.00 uur) ging voor ons de eetzaal een half uur eerder open zodat we gevuld naar de luchthaven konden. De all-in formule is inderdaad iet wat beperkt maar dit wordt ruimschoots goed gemaakt door de geleverde service. al met al een perfekt hotel als je een paar dagen of weken geen gezeur aan je hoofd wil.

We hebben hier een weekje verbleven, en heerlijk genoten.

WIj kwamen vooral voor een onbezorgde relax, strand en zwembad hang vakantie.

All inclusief geld alleen bij het eten, en bij de bar vlak bij het zwembad, de bar en bij het strand geld dit niet. Het eten is echt prima, en gevarieerd. Zowel inheemse gerechten als mediteriaanse en europese gerechten zijn te verkrijgen. Ook vriendleijk personeel. Heerlijke toetjes, en fruit.

Het zwembad is prima te doen, en het animatie team is geweldig enthousiast, elke dag weer 7 dagen per week. Ook niet opdringerig, maar leuk bezig. (Bedjes genoeg, wat extra matrassen kan geen kwaad)

Er was ook voetbal in de bar geprojecteerd, erg gezellig.

Het hotel is prima gelegen (2 minuten van het strand) schoon en voorzien van een kapper, schoonheids spa, bar en winkeltje met soort van vaste prijzen bij de poort.

In de beauty salon ook prima en heerlijk genoten van een haman, en een relax massage (nog bedankt Dorra :) )

Zouden we weer gaan? ja.

Zeer aangenaam 3 sterren hotel !

Ruud Niesten
22-6-2014

Wij kwamen zonder verwachtingen naar dit hotel,maar hebben een uitstekend verblijf gehad.Ontvangst receptie ( Hajer) zeer vriendelijk en behulpzaam. Er stond zelfs door ons late aankomst nog eten klaar ! kamers zijn goed,wel harde bedden.Eten is erg goed en ziet er verzorgt uit,,geen eindeloze buffetten,maar voor ieder wat wils, niet altijd even warm.Wijnen zijn redelijk van kwaliteit,alleen jammer dat de koeling daarvan niet optimaal is.Bediening is correct.De all-inn is alleen bij de zwembadbar,bij de mooie binnenbar moet je betalen,dat is jammer...ook bij het strand...zie mijn voorganger..Animatie is leuk en niet opdringerig,zei proberen je op de kleine ruimte die ze hebben het gezellig te maken.dit Hotel is recent overgenomen door nieuw manegement,de maneger komt bij iedereen een praatje maken.Er valt nog genoeg te verbeteren,maar ze doen zeker hun best...Ook bij ons vertrek ging het restaurant eerder voor ons open !..hebben een goede week gehad in dit hotel.

Nooit meer

toon
15-6-2014

Hierbij wil ik duidelijk maken dat de touroperator door de summiere informatie (strand op 300 meter) mensen laat denken dat dit bij het all inclusief princiepen hoort,inderdaad is het strand is op 300 meter ,echter aldaar kom je op een openbaar strand waar je 3 dinar voor je bed moet betalen en ook het eten en drinken is alleen tegen betaling en verder kan iedereen hier ze bed huren.

De werknemers in dienst van het petit palais doen ook helemaal niets om je het idee te geven dat je bij petit palais hoort ze leggen je matras neer op het zand als ze zien dat je die wilt huren,en reserveren wel voor Lokale(Duits Frans) bewoners,het strand licht vol met wier,dit is niet ongewoon maar iedereen ruimt het op ,maar niet bij Petit Palais.

Hierdoor blijven veel mensen bij het zwembad wat er weer voor zorgt dat er een te kort aan matrassen en bedden zijn.

fantastische plek

mo bruens
8-6-2014

Een kleine gezellige accommodatie waar iedereen enorm voor je klaar staat.Het eten is er fantastisch en het bedienend personeel erg vriendelijk en behulpzaam .

De kamers zijn netjes en schoon en worden elke dag schoongemaakt .

Er is ook animatie waarvan het personeel erg vriendelijk is en erg hun best doen om er met zijn alle een gezellige boel van te maken .

De Manager mr Skander is een erg vriendelijke attente behulpzame man die het zeer belangrijk vind dat je een goede maar vooral fijne vakantie hebt .Hij zal dan ook alles doen om het je goed naar de zin te maken .

Een leuke bijkomstigheid is dat hij tijdens de animatie gezellig mee danst .

Het zwembad is erg kindvriendelijk .

wij gingen echt om een weekje tot rust te komen en dat is daar uitstekend gelukt .

We hebben een aantal aanbieders voor Le Petit Palais voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Petit Palais in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Petit Palais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Petit Palais scoort een 8.36 uit 10 op basis van 26 reviews.