Hotel Laico Djerba

505 reviews over Hotel Laico Djerba in het Nederlands

De 5e keer Laico, van de hemel naar de hel

Elvira van der Sluis
29-10-2014

In mei was het prima. Nu in oktober bleek het voor 5 maanden te gaan sluiten en het personeel komt op straat. Gevolg voor onze vakantie:

1. tijdelijk geen drinkwater flessen

2. bier in plastic koffie bekertjes

3. rode wijn op

4. levende en dode torren in het eten

5. slapende ober in het matrassenhok op het strand

6. geen strandmatrassen tussen 12 en half drie (siësta voor de meneer)

7, geen service voor wat betreft de matrassen

8. weigering om je te bedienen aan de bar, ook al staat er verder geen klant.

9. borden staking in het restaurant -> genoeg eten, geen borden

10. koffiekopjes staking in het restaurant

11. een grote mond van het haast minderjarige barpersoneel als je om een schoteltje bij je kopje koffie vroeg.

12. Uitzonderingen daargelaten (onze ober van het restaurant bleef dezelfde geweldige service verlenen) is het respect voor de toerist volledig zoek.

We waren met een groep van 16, met jonge kinderen en oude mensen en alles ertussen in.

goede prijs-kwaliteit

herpoel patrick
20-10-2014

vakantie van 13/10 tot 18/10. Schitterend weer!

Jammer dat touroperator niet gemeld had dat er een grote groep van "Dag Allemaal" in die week aanwezig was. Dit gaf toch nogal wat beperkingen voor de andere "all inclusive" gasten. Als je, je verwachtingen niet te hoog stelt (zoals trouwens voor alle andere hotels op Djerba) dan valt dit hotel wel best mee. Het eten daarentegen is wat minder. Het eten is niet steeds warm en het dessertenbuffet is heel miniem en steeds hetzelfde. De kamers zijn wat verouderd maar steeds prima zuiver gemaakt. Heel mooie zwembad!

Leuke, korte vakantie maar niet voor herhaling vatbaar.

dit nooit meer!

an vrielynck
25-9-2014

kamers waren proper maar absoluut geen 4* waard. geen stoel op de kamer, alleen een krukje. Je zat precies in een bunker met een klein raampje. Als je uit je hotel kwam, zag je zo dat Tunesie vuil was !! Het personeel was absoluut niet erg klantvriendelijk, Tonic, was 6 dagen niet te krijgen (men man drinkt graag een gin-tonic) !! Eten was zeer eentonig, dikwijls koud. In het zwembad zweefden steeds zwarte spikkeltjes (volgens mij schimmels). Je handdoek moest je rond 6 uur gaan leggen, anders had je geen plek en de plaats rond het zwembad lag dan steeds nog vol viezigheid (bekers, vuil op de grond, sigarettenpeuken,...... wij waren met 2 gezinnen van 5 en 6 personen waarvan 9 van de 11 ziek zijn geweest !!! De dokter heeft in ieder geval aan ons verdiend !!!!! Dit hotel nooooit meer.

dit nooit meer

Jordy Van Herzeele
23-9-2014

het eten was slecht , het zwembad was super vuil ik ben terug gekomen met een oor infectie van het vuile water allemaal zwarte vellen die in het water dreven , personeel nooit vriendelijk , animatie team zeer amateuristisch . Als je op reis vertrekt dan verwacht je toch een minimum en die was er niet het is zeker geen aanrader , doe het alstublieft uit de brochure , ik was 10 jaar geleden naar dit hotel geweest een Groot verschil met nu , ben ik blij dat het maar een week was

Dit niet meer!

anoniem
3-9-2014

Als je binnenkomt ziet het er allemaal mooi uit, kom je bij de receptie ja niet echt vriendelijk maar het viel nog mee. Kamer in orde, service inorde, personeel allemaal vriendelijk daar niets op tegen gehad. Personeel in restaurant ook allemaal vriendelijk net zoals in de bars. Leuke animatie je zal je niet vervelen. MAAR het belangrijkste was helemaal niet in orde: het eten, het ontbijt was wel goed maar het middageten en diner was niet goed: het vlees was lauw en soms zelf helemaal koud, op de puree zie je een laag vet drijven, frieten niet goed uitgebakken, elke dag hetzelfde, paar dagen ziek geweest van het eten, we waren niet de enige die ziek waren. éénmaal terug thuis mijn vriend voelde hem niet goed, darmen, maag en koorts dit bleek dan een voedselinfectie te zijn en een ontsteking aan de darmen. Het zwembad was ook vuil je zag zo zwarte dingen in het zwembad drijven. Receptie onvriendelijk deden moeilijk over guest comment en hadden geen balpennen... Wij raden dit af !

mooi park, heel netjes

karin Manait
31-8-2014

Mooi hotel, prima netjes verzorgd, beetje gedateerd, maar er was GEEN enkel puntje, waarvan ik zeg...hmmm minder. Eten, heel uitgebreid, vlees,vis,pizza,pasta, couscous enz, ontbijt ook prima.

Kamers, heel schattig, en heel netjes. heel veel bedden aan het zwembad en op het strand, maar omdat wij in het hoogseizoen waren, nog te weinig ligplekken.

Fijne vakantie

Angela
18-8-2014

Wij hebben een leuke vakantie gehad. Zwembad was leuk, maar wel erg druk. Vervelend was wel dat je heel erg vroeg je handdoek neer moest leggen om een stoel te "reserveren". Zelfs als je om 6.00 ging waren de stoelen aan de rand van het zwembad en bijna alle parasolletjes al bezet. Eten was ook goed en afwisselend.

Drankjes bij de bar daar moest je soms wel lang op wachten, omdat ze je niet willen zien. Vooral kinderen worden niet geholpen. Al komen volwassenen later aan, ze worden eerder dan de kids geholpen.

Wij hebben respect voor het animatieteam. Ze zijn de hele dag in touw met meer dan 20 mensen en proberen daar natuurlijk de gasten bij te betrekken: daar doen ze het tenslotte ook voor. En als je niet mee wilt doen, dan laten ze je ook met rust. Ze zijn vriendelijk en maken soms ff een praatje. En voor een professionele voorstelling kun je naar het theater gaan, dat kun je niet van een animatieteam verwachten. Ze deden wel hun best er een leuke show van te maken s avonds.

Goede vakantie gehad!

Jacoline
17-8-2014

We zijn net terug van een 12 daagse vakantie ,, We hebben het naar ons zin gehad, dagen lang bij het strand gelegen wat goed uit te houden was stond vaak een heerlijk windje van zee.

het eten vonden wij een stuk minder, het eten was vaak koud,,

Met middag eten was het gewoon te druk om te eten, vaak geen tafeltjes meer vrij om fatsoenlijk te eten.

De kamer vonden wij goed, alleen erg jammer dat je geen kluisje en geen koelkastje op de kamer heb, de badkamer zag er goed uit!!

in de omgeving is er niet veel te doen maar dat wisten wij van te voren!

In de lobby en in het restaurant had je gratis Wi-Fi was echt chill..

Animatie doet goed hun best.. Leuke gasten .. petje af :)!

Kortom wij hebben 12 dagen het heerlijk gehad.!!!

Fantastische vakantie!

Elke
30-7-2014

Toen ik deze opmerkingen las had ik enorm veel bang om naar dit hotel te vertrekken.. Ik moet zeggen ze zijn allemaal enorm overdreven. Bij onze aankomst werden onze koffer Meteen aangepakt en moesten we onze info invullen. Terwijl we dat aan het invullen waren kregen wij een coctail aangeboden. Toen werden we naar onze kamers begeleid door een man die onze koffer ook mee nam, We kwamen in onze kamer die enorm proper en goed verzorgd was inclusief badkamer. Het eten vonden we ook enorm lekker, het was veel hetzelfde maar dat heb je nu eenmaal met een buffet. Je kon aan het strand en zwembad liggen en aan het strand kreeg je ook gratis een matras voor op je bedje te leggen. Er was enorm veel animatie en leuke activiteiten. De mensen die er werken zijn wel zeer lief en helpen je als je het vraagt. Er is zelfs gratis WIFI in de inkomhal. Voor de mensen die dit lezen: laat je niet tegenhouden door deze andere negatieve recenties, alles is tiptop en ga hier zeker op vakantie!

Ondanks alle kritiek-warm aanbevolen

geluk freddy
29-7-2014

Verblijf met touroperator.Ik begrijp niet goed de kritische opmerkingen, het is altijd moeilijk om voor iedereen goed te doen,doch globaal bekeken een hotel dat met een prachtig en groot park, idem zwembad, en strand,schitterende avond animatie , en een animatie team, meer dan voldoet aan de gemiddelde burger.Het eten zou wat meer afwisselend mogen zijn, maar de keuze is toch meer dan voldoende.De kamers zijn prima, men heeft het gevoel in een klein app terecht te komen, en worden goed onderhouden.Ondanks het hoogseizoen,en de bezetting, voelt het er niet druk aan.,men kan men rustig kuieren in de tuin,en schaduw plekken opzoeken.Het personeel is zeer vriendelijk en attent.Men kan er rustig eten in de pergola.Alle niet gemotoriseerde water sporten zijn gratis.Geheel het hotel is goed onderhouden.Het hotel is zoals vermeld in de brochure van de touroperator, niets meer of minder.Het draagt terecht het label

-BELGIAN FAVORITS.Op 02h35 is het een paradijs voor jong en oud!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Laico Djerba voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Laico Djerba in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Laico Djerba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.