Hotel Joya Paradise

• Sauna

23 reviews over Hotel Joya Paradise

• 7sanne21-09-2009

Zeer leuk hotel

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel en leuke animatoren !! kamers redelijk proper. elke avond animatie en disco in hotel ook leuk. het eten viel wel wat tegen. variatie maar alles smaakte hetzelfde. en 2weken na terugkomst in belgie nog buikkrampen voor de rest goede aanrader !!

Gereisd met partner in september 2009

• 8Sarah Wellekens31-07-2009

Echt de moeite!!

Een heel goed hotel, zeer vriendelijk, gevarieerd eten en heel mooi zwembad. De animatie is ook op en top. Rond het hotel niet heel veel te beleven maar leuke stadjes. Een ideale zon-zee-strandvakantie!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Janssens Henk27-07-2009

Een echte aanrader !!!

Na de negatieve commentaar op het internet dacht ik bij mezelf oei oei...maar wat wij daar te zien kregen stemde mij tot nadenken !!! Alles was super goed !!! Wij hebben genoten van het eten, de animatie en alles rond het hotel !!! Het eten was heel lekker en de mensen super vriendelijk. Dus allen daarheen !!!

Gereisd met partner in juli 2009

• 8R. M.11-11-2005

15-22 oktober 2005 Mooi hotel. Het eten was gevarieerd en lekker, keuze genoeg. Het zwembad was groot en mooi en het werd goed onderhouden. De kamers waren groot en netjes. Het personeel was erg vriendelijk. Het strand was dichtbij en ook mooi, maar geen strandbar. Rondom het hotel viel niets te beleven, Midoun is wel een leuke plaats om te shoppen. Geen animatie, maar volgens mij hebben we niets gemist. Leuke discotheek in de kelder van het hotel, alleen jammer, er was nooit iemand binnen, op de dj na. Elke dag 30 graden. Minpunt: mannen(in de buurt van het strand) vragen of je 2 euro wil wisselen voor dinars en ze proberen dan in je beurs te zitten, om zogenaamd te helpen, LET OP!!!ze zijn vliegensvlug.

Gereisd in november 2005

• 6mam02-09-2005

wij zijn voor 2 weken geweest met 2 kinderen..Zwembad is groter dan verwacht en proper. Kamers zijn ruim en redelijk proper.Restaurant viel tegen,weinig keus en altijd hetzelfde.Er is 's avonds geen animatie .Ook buiten het hotel is er niets te beleven.Talen zijn ze niet machtig zelfs frans is moeilijk,oost-europese talen spreken ze vloeiend.Dit hotel is niet geschikt voor families met kinderen,eerder voor jongeren met beperkt budget en weinig eisen.

Gereisd in september 2005

• 8p-i-m-s opwijk11-08-2005

Wij zijn er geweest in juli 2005. De kamers waren proper. Elke dag maakten ze de bedden anders op, in de vorm van een bloem of zo. De mensen van het hotel waren heel vriendelijk tegen ons en de mensen die we soms op straat tegen kwamen begroetten ons meestal. Zelfs de kleinste kindjes! Het eten was goed, soms een beetje koud en weinig variatie, maar dat was niet erg. Als we als dessert ijs konden nemen was die de eerste keer zo goed als gesmolten. Die van de bar zeiden steeds 'les frites' tegen ons. De mensen zijn wel opdringerig, maar we liepen gewoon door. Wij hebben een goede reis gehad.

Gereisd in augustus 2005

• 6Ria07-08-2005

Wij zijn er geweest 18 juli 2005(voor 14 dagen)Dit hotel heeft inderdaad ruime kamers, ietske verouderd, ma wel redelijk proper(niet zoals thuis natuurlijk!)De airco werkt wel niet zo goed, ook nie in het restaurant.Wel een SUPER zwembad,waar je zelfs 's nachts mag zwemmen!!het eten was er goed, maar aan de formule "all in" moet nog heel wat gewerkt worden hoor.Buiten het hotel valt er niks te beleven,1 klein supermartje en 1 cafe(wel redelijk duur:3 dinar(ong.70BF) voor een biertje) op 4 km heb je Midoun waar er winkeltjes zijn(taxi niet duur 1,6 dinar naar Midoun).Aan het strand heb je van het hotel ligstoelen maar je kan er niks drinken er is geen bar!!!!En de mensen daar... tja.....wat moeten we daar van zeggen,kort samengevat: HEEL AMBETANT EN OPDRINGERIG!!We zijn blij dat we er geweest zijn maar gaan er niet meer terug

Gereisd in augustus 2005

• 5Murielle17-07-2005

ik was er in mei...eten is slecht, het personneel die de pannekoeken maken waren gewoon vuil... de kamer half proper, matrassen in de kamer heeeel slecht, de mensen waren vriendelijk maar als vrouw alleen laten ze u niet met rust! ik wou naar het strand maar heb moeten terugkeren. helemaal geen aanrader !!!

Gereisd in juli 2005

• 6Marjolein Cornelis12-07-2005

Zeer mooi hotel vooral binnen. Het is wel al redelijk oud dat zie je vooral in de kamers.Wel redelijk proper. Je ziet er constant mensen lopen die het hotel binnen en buiten reinigen. Groot en proper zwembad Genoeg keuze aan eten en wel lekker!!De frieten zijn hier beter dan in België!Maar vooral eten van daar. Het staat hier wel bekend dat de koffie niet zo goed is. Redelijk afgelegen maar dat is bij bijna alle hotels daar. Ontzettend vriendelijke mensen!!!Ook als je niets wilt kopen van hen blijven ze vriendelijk.Je leert hier makkelijk het personeel kennen.De toeristen minder, weinig Belgen(wel Walen) en nog minder Nederlanders.Vooral Duitsers, Tsjechen en Fransen. Dat van die muziek klopt wel ma na een tijdje word je dat echt wel gewoon. Als je dan wil slapen, lukt dat wel. Als je op zoek bent naar een man, moet je echt naar hier komen.In de zomer is er wel genoeg animatie.

Gereisd in juli 2005

• 6Lika19-04-2005

Eind maart 2005 hier geweest, maar de meeste voorzieningen zoals de beschrijving van Azur Reizen aangaf waren nog niet in gebruik of open(zoals buitenbar, beachbar en strandgedeelte, barbequegedeelte, terras bij cafe en moors cafe etc.)All Inclusive mag het absoluut niet heten. Keuze in drankjes was er minimaal (alcoholisch slechts bier, wijn en een "schnapps" waar een soort cocktail van gemaakt kon worden. Eten vonden we goed, alleen de wijn was vaak op bij het eten. We zijn na 4 dagen naar een ander hotel gegaan om alsnog een leuke vakantie te hebben!

Gereisd in april 2005

Hotel Joya Paradise info