Hotel Isis

Hotel Isis
7,5

21 reviews over Hotel Isis in het Nederlands

Goed hotel met zeer vriendelijk personeel

Anthony & Cindy
12-6-2011

Wij zijn net terug van een zeer toffe vakantie in hotel Isis & Thalasso. Een luxe 4* hotel zou ik het niet noemen maar een gewone 4* zonder meer. Propere kamers maar verouderd en als je een kamer hebt aan de achterzijde van het hotel kan je last hebben van de discotheek naast het hotel. Zeer maar dan echt zeer vriendelijk personeel en een fantastische animatieploeg! Je ziet wel dat ze stilaan bezig zijn met aanpassingswerken in het hotel. Aan het zwembad liggen wat tegels los, rond het hotel besteden ze niet echt veel aandacht maar de basis is zeker inorde!.

Eten is goed zonder meer en keuze genoeg. Het was en is nu zeer kalm door problemen in Lybië. Wel heel veel franse gasten en lokaal volk in het hotel, wij waren de enige belgen.

Geluk bij een ongeluk

Anders
16-8-2010

"Uitwijkhotel" omdat ander hotel overboekt was. Isis bleek echter uitstekend alternatief en veel beter dan oorspronkelijke hotel. Heerlijk (privé)strand, vriendelijk personeel en uitmuntende (familie)kamers. Enigszins klein zwembad maar goed schoon en uitstekend toezicht. Eten weinig gevarieerd, maar voldoende van kwaliteit. Leuke uitvalsbasis voor trips elders op het eiland.

leuke vakantie in isis

Tine
5-8-2009

Het hotel was zeer verzocht.

De bediening in het hotel kan beter.

In het restaurant moesten we steeds lang wachten op onze drank en de tafels werden ook weinig afgeruimd.

Verder een prachtvakantie en een heel proper en correct hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Isis voor je op een rij gezet:

In 1999 naar toe geweest met een jongeren reis. We hadden geluk ons hotel werd verbouwt en we mochten in dit zeer luxe hotel. Al het personeel was vriendelijk vooral de kok dat was mijn grote vriend. Verder winkels op fiets afstand en strand mooi in de buurt.Anumatie was toen erg goed en het eten ook. Eigenlijk weinig op aan te merken maar ja alles kan beter.

We waren wat bang door de negatieve beoordeling, maar het is hier goed toeven.

Goed hotel, leuke animatie, miniclub erg leuk voor de kinderen. Voor herhaling vatbaar!

Voedselvergiftiging, dus twee keer arts op bezoek, keiharde muziek bij het zwembad en s avonds tot een uur of 1, in plaats van een 3 pers. kregen we een 2 pers. kamer met een bedbank tussen twee muren. Zeer onvriendelijke receptie bij aankomst. Rest personeel vriendelijk, maar alle mannen vreselijk opdringerig en handtastelijk, wel mooi zwembad. Er word alleen frans gesproken , geen engels, erg weinig ned. in hotel, geen winkels in de buurt.

Over het algemeen vriendelijk personeel, m.u.v. 1 receptiemedewerker. Talenkennis personeel niet altijd voldoende. Zelf hadden we klachten over diaree en overgeven, en zelfs voedselvergiftiging. Volgens dokter ' viele probleme mit essen hier'. Ook andere gasten hadden hier last van. Mooi zwembad, vriendelijke en actieve animatie, met soms te harde muziek. Dagenlange storing met pinauatomaten werd niet gemeld door hotel of hostess.

wij zijn op 17/7/07 voor één week naar hotel isis geweest, het was geen schitterend hotel maar had toch z'n scharmes. de minpunten waren, in de kamer waren er geen dubbele bedden. in de all inclusive formulle zit enkel bier en wijn inbegrepen (de rest moet worden bijbetaald) het strand is een eindje stappen en er was niets in de omgeving van winkeltjes of zo

We hadden een zeer leuke vakantie in hotel Isis. Zeer proper, personeel was steeds bezig met klusjes en het onderhouden van het hotel. Kamer zeer net, elke dag verse handdoeken en lakens. Zeer goede, gevarieerde animatie, zeer vriendelijk animatieteam, helemaal niet opdringerig.

Grote keuze in het restaurant, europese keuken was aanwezig, ze doen hun best. Ongeveer 10 min.stappen naar het strand maar er waren ook koetsen ter beschikking die de mensen tot bij het strand brachten. Dit was gratis. De mensen die er werken verdienen echt fooien want ze verdienen er zeer weinig en zetten zich voor de volle 100% in. In Djerba zelf valt niet veel te zien. Het was een zeer goede "rust"-vakantie.

De all-in formule kon beter. Deze liep maar tot 10 uur s'avond en toen begon pas de avond-animatie. Drank die je dan moest kopen was zeer duur.

Het was zeker een geslaagde vakantie.

goede prijs/kwaliteit verhouding in dit gezellige hotel. jammer dat het niet direkt aan het strand ligt. kamers waren heel schoon, personeel vriendelijk en het animatie-team was leuk, niet te opdringerig in ieder geval. Toffe disco aanwezig.

We hebben een aantal aanbieders voor Isis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Isis in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Isis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Isis scoort een 7.48 uit 10 op basis van 27 reviews.