Hotel Iberostar Mehari Djerba ****

Hotel Iberostar Mehari Djerba ****

Hotel Iberostar Mehari Djerba
Hotel Iberostar Mehari Djerba
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Mehari Djerba voor je op een rij gezet:

176 reviews over Hotel Iberostar Mehari Djerba in het Nederlands

"Gezellig mooi & rustig hotel, voor elk wat wils"

Sandra V, 12-2-2018

In november dit hotel mogen ontdekken ..er heerst een zeer gemoedelijke sfeer waardoor je je direct thuisvoelt!

Kamers zijn modern & zeer netjes voorzien van mooi terras. Bedden beschikken over confortabele matrassen voor een heerlijke nachtrust.

Wie kiest voor de all in formule komt niets te kort, zowel ontbijt, middag & avondbuffet bieden een ruime variatie aan lekkere dingen, ook de patisserie is het proeven waard!

De bediening in restaurant/bars is zeer vriendelijk en respectvol, altijd met de glimlach en dat vind je ook bij de mensen van de receptie, poetsvrouwen, tot de tuinmannen die van Mehari echt een juweeltje maken....maak zeker eens een wandeling in de prachtig aangelegde tuin, je komt er helemaal tot rust.

Dit hotel biedt voor elke wat wils, er is animatie gedurende de dag voor jong & oud en ook s avonds is er altijd wel iets leuks te zien.

Wie meer van rust en ontspanning houdt kan de spa van het hotel eens proberen, zij beschikken over zeer gedreven mensen met gouden handen die je verwennen voor massage, hammam, gommage/peeling & ook kuren van enkele dagen zijn een aanrader!

Speciale dank aan Mr Anis (directeur) die altijd aanwezig is in het hotel en waar je ook altijd met vragen terecht kan, hij zal je met de glimlach te woord staan.

Ik heb mn plekje gevonden in Djerba....

Matig

M, 10-2-2018

Omar ronselt elke dag klanten aan de receptie. Hij heeft een badge van het hotel Iberostar zoals elk ander personeelslid. Maar hij doet daar eigenlijk niets, enkel met smoesjes gasten lokken om naar Midoun te gaan en dan begint het: kruiden, tapijten etc... je aansmeren. Hij heeft zo verscheidene gasten meegenomen. Onwaarschijnlijk dat het hotel dat toelaat!

Het hotel heeft WiFi enkel aan de receptie, op de kamers geen of rampzalige ontvangst. Animatie is wel ok.

Heel goed voor Djerba

KB, 26-11-2017

grote pluspunten

super vriendelijk personeel,

mooie kamers

lekkere buffeten voor Tunesië te zijn. elke dag was er een andere keuze

bij ontbijt gratis verse fruitsappen.

goede ligplaatsen aan zwembaden (hadden wel prestige kamer ) maar voor andere gasten was dit ook geen probleem.

nooit lang wachten aan de bar voor drank.

bediening aan het zwembad met glazen.

rustig gelegen en voor 8 dinar ben je met taxi zeker in de hoofdstad.

En djerba is super veilig, ik kan het alleen maar aanraden.

minpunten

strand is niet zo mooi , komt mss door tijd van het jaar veel algen op het strand.

strandbar echt vies en versleten gebouw.

soms een geurhinder in de kamers.

We hebben super vakantie gehad. voor weekje even rust en zon zou ik zeker terug komen. Top

Zeer goed hotel

Fam. Van Audenhove, 7-11-2017

Vriendelijke ontvangst, mooie kamers, mooi en lekker buffet.

Animatie team is top.

Volgend jaar weer!

Fam. Khoffi, 23-10-2017

Wij waren met een groep van 12 mensen met kinderen in Iberostar! In 1 woord was het geweldig😊👍 Het weer was super, de kamers waren mooi en schoon. Het eten was heerlijk en voor een ieder wat wils. Persooneel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Erg gelachen met het superleuke animatie team. Een aanrader is echt om een ontspannende massage te nemen e/o naar Hammam te gaan. Je komt als herboren terug. Hier komen wij zeker nog eens terug! De kinderen wilde niet meer naar huis. Wilde lekker blijven spelen in de miniclub, golfen, in de speeltuin en nog zoveel meer! Bedankt voor alles!

Geweldige vakantieweek

Ria, 8-4-2017

Hotel Iberostar Mehari Djerba...

Heeft geweldig mooie ruime luxe kamers, wij waren met een groep van 8 volwassenen. Personeel overal ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Je kunt genieten van grote variatie eten in het restaurant.

Sportactiviteiten: zoals tennisbanen heel goed verzorgd!

boogschieten jeu de boules beachvollybal .tafeltennis..alles is aanwezig.

Het animatie team geweldig ...leuke activiteiten voor jong en oud...

Iberostar Mehari Djerba een echte aanrader !!

wij komen zeker nog terug...

volmondig Nooit meer wat een teleurstelling

Koos, 13-3-2017

Dit is schande voor een Ibero Star hotel,kan werkelijk niet een punt opnoemen wat daar goed was.Zeer luidruchtig hotel met hoofdzakelijk volk uit Libië die van de directie een vrijbrief hebben om te doen waar ze zin in hebben ,en binnenkort de russen.animatie Vreselijk en luidruchtig.

Na al zeker 10 Ibero Star hotels te hebben bezocht was dit een afknapper en met stip het slechtste hotel wat we ooit bezocht hebben.

Kan alleen maar adviseren blijf weg als je een rustige vakantie wilt hebben.

Gewéldig hotel

Jacobus, 16-9-2016

Hotel om héérlijk uit te rusten en te genieten van het leven

zeer goed

Eric, 4-6-2015

Mooi drie sterren hotel, Mooi zwembad,maar ook weeral handdoekje 's morgens gaan leggen.De zee is mooi en goed voor te zwemmen,als er geen algen zijn teminste.Vriendelijk personeel,mooie kamers,vernieuwd,zowel de ramen als ook de meubels,nieuwe matrassen,spijtig waren de frigo's nog niet geleverd want deze was er niet,kast was nog leeg.Kamers worden elke dag mooi gekuisd,Spijtig vond ik bij een all inn dat je moet betalen voor een kluisje 25TD vond ik wel veel daar voor.Goed aminatieteam ze doen zeker hun best ook voor de aller kleintjes,met de mini disco.

geen hoogvlieger

libra, 11-4-2015

een redelijk oud hotel. het eten: nogal veel hetzelfde. een gevaarlijke broodrooster 's ochtends. ze mogen dringend investeren in een professioneel toestel. middageten en avondeten: niet altijd warm als het van het buffet genomen wordt; showcooking is wel warm. wijn is niet genietbaar. bier en water is wel goed. veek nadruk op desserts, er is fruit en veel gebak, waarvan driekwart vanillecrème bevat. personeel is super vriendelijk, dat moet gezegd worden. ze zijn ook niet uit op fooien.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Mehari Djerba in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Mehari Djerba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Iberostar Mehari Djerba scoort een 8.59 uit 10 op basis van 207 reviews.