Hotel Fiesta Beach

• Sauna
Meer hotelinfo

320 reviews over Hotel Fiesta Beach

• 9Bert29-06-2012

Prima hotel met goede service

Goed hotel met prima service. Goed en gevarieerd eten. Mooie en goed onderhouden tuinen. Prachtig schoon strand. Kamers werden dagelijks goed schoon gemaakt met ook steeds nieuwe handdoeken. Gala diner bij het zwembad met aansluitend een beach-party was geweldig. Wat een werk moeten ze daar voor verzetten. Klasse!

• 8j en h14-06-2012

Jammer van ligging

Zijn net terug van dit hotel Moet zeggen we schrokken toen we met de bus voor hotel stopten De eerste aanblik was pover vergeleken bij andere hotels Ook de receptie was voor 4 sterren hotel niet lux Maar toen we in de tuin en het zwembad kwamen veranderde de stemming Dit was echt prachtig Wij kregen eerst 1 kamer die een mooi uitzicht op het zwembad had s nachts bleek echter dat we de aico net boven onze kamer hadden Er viel niet te slapen Na klacht bij receptie kregen we direkt nieuwe kamer en die was gerestaureerd Alle 2 de kamer waren netjes en groot Eten viel ons een beedje tegen Maar als je van vis en buitenlands eten houdt zit je hier goed All in drankjes waren goed Ze waren niet scheutig met alcohol en een fooitje doet wonderen Er waren voldoende bedjes bij zwembad en strand Buiten hotel echt niets te doen Als je ergens naar toe moet kun beste de taxi nemen die kost zowat niets Krokodillen echt een aanrader Voor ons was 1 weekje geweldig toch ook voldoende

• 10Ellen12-04-2012

Een geweldige vakantie

Wij hebben 12 dagen met zijn viertjes een fantastische tijd gehad. Onze kamer was supergroot, de kinderen sliepen apart en hadden een eigen tv. Elke dag werd gepoetst en propere handdoeken gelegd. De tuinen waren erg mooi en het strand voor het hotel werd inorde gehouden. Ging je verder dan zag je wel dat het strand vuil was en de verdere omgeving zag er ook zo uit. Maar er is genoeg animatie binnen het hotel om je vakantie gevuld te krijgen. Het hotel is erg kindvriendelijk, het eten is lekker en ruime keuze. Ook de coctails waren heerlijk en de ganse dag te verkrijgen. De kids hebben hun geamuseerd in de zwembaden en de mini club was erg uitgebreid, wel franstalig. Het animatieteam zorgde elke dag voor spektakel, zowel overdag als 's avonds. Wil je toch ergens naar toe, de taxi's zijn zeer goedkoop. Een geslaagde vakantie!

Met jonge kinderen

• 9Dorothé10-04-2012

prima hotel !!

Wij zijn de eerste week van april in dit hotel geweest en het was prima! De kinderen (14, 12, 6 en 3 jr) hebben zich goed geamuseerd, alhoewel het zwembadwater nog zeer fris was. Ook het binnenzwembad, verwarmd, was voor hun dik in orde. Het animatieteam is zeer enthousiast op een leuke manier, dus niet opdringerig. Kinderen zijn er zeer geliefd. Er wordt veel Frans en Duits gesproken en beetje Engels. Eten is prima, kamers zijn dik in orde. Let niet op details en afwerking, want dat kan voor onze normen beter. Maar al bij al was het een zeer geslaagde vakantie.

Met jonge kinderen

• 10credant13-03-2012

superhotel,echt thuiskomen

Dit is de tweede maal dat we hier op vakantie komen en het was zoals de eerste keer,SUPER!!!!!! De kamers proper en iedere dag verse handdoeken, het eten zeer lekker en gevarieerd. Voor ieders wat wils.En niet te vergeten, de animatie. Wat deze mensen elke dag doen voor de hotelgasten,dat is niet te beschrijven. Dit hotel en zijn personeel, dat is voor ons echt thuiskomen. Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen!!! Ook niet te missen, het afsluiten van de dag in de chicha-bar van het hotel, echt een topper.

• 10Veronique27-02-2012

SUPER!!!

Wij zijn met een gezin met 1 kind naar Djerba geweest.Toen we aankwamen was de animatie onmiddelijk tot bij ons gekomen!We waren er nl.vorige vakantie ook!Ze merkten onmiddelijk dat we met 2 kinderen minder waren!!!!De Animatie was TOP,het eten was zeer lekker én varierend!De zwembaden waren zeer mooi en het binnenzwembad was verwarmd.Het hotel is zeer goed gelegen en op wandelafstand van het strand.Niet veel op wandelafstand maar goedkope taxi's staan direct voor je klaar! Dit hotel verdient ZEKER 4 sterren en is een echte aanrader voor gezinnnen met of zonder kinderen.

• 4glazenmakers07-12-2011

nooit meer

zeer oud hotel dat dringend aan renovatie toe is , personeel aan receptie en bar heel onvriendelijk nog nooit niet meegemaakt in djerba, hier zien ze mij nooit meer !!!

Met vrienden

• 8Peter20-11-2011

prima vertoeven

Een week in dit hotel is goed bevallen. De kamers zijn prima en schoon, ook op de begane grond. De locatie is prima, je zit gewoon met veel hotels aan de kust en met een taxi ben je zo op de plek waar je wilt zijn. Personeel werkt hard, bij de bar zijn ze niet zo enthousiast meer maar over het algemeen prima personeel. Wij persoonlijk hadden geen behoefte aan het animatieteam, maar als u dat wel heeft bent u daar goed. Ze zijn er de hele dag van ‘s ochtends tot ‘s avonds laat bij de shows. Niet alle shows zijn even leuk, maar de dansshows zijn zeker de moeite waard. Het eten is niet geweldig, het is niet heel slecht maar kan wel wat beter, zeker het ontbijt en het diner. Lunch was prima. Veel Duitse en Franse bejaarden in het hotel die meteen gaan eten als het tijd is. Is zeker de moeite waard om naar te kijken. Lunch om 12.00 betekend dat de waggelende oudjes er om 11.55 heen gaan, in de rij gaan staan en de bordjes helemaal volscheppen. Erg leuk gezicht. Al met al prima reis gehad.

• 9Tony20-10-2011

Reeds 12 keer geweest... een woord.. fantastisch

Als men 12 maal naar hetzelfde gaat hoeft men niet veel uitleg meer te geven. Ik lees dikwijls kleine problemen maar die worden meestal vriendelijk verholpen.. Men vergeet ook dikwijls de prijs die men heeft betaald zeer weinig is voor wat daar aangeboden wordt.

Tony

• 7lien en ed15-09-2011

Druk, maar te weinig toezicht (hotel)

Fiesta Beach is een goed hotel, alleen het warme eten laat te wensen over. Vaak bijna lege bakken of druipend van de olie.Borden en bestek niet voorbereid op grote toeloop. Strand ideaal, maar zwembad is asociaal(geen bedje te vinden na 07.00 uur)

12 tips over Hotel Fiesta Beach

• Patrick, 22-06-2014

Voor duikers: 75 meter op het strand zit een duikcentrum, sirene plongee

Met de taxi naar krokodillenpark

• Noor Jacobs, 21-04-2014

Voor het hotel heb ik geen tips, het was gewoon af! Wij hebben op kamelen en paarden gereden bij zonsondergang aan het strand, echt leuk! We zijn ook met buggy's gaan rijden tussen de cactussen en smalle wegjes of op het strand, zeker een aanrader! Het krokodilleneiland is ook wel leuk, maar dit ben je snel beu omdat alle 400 krokodillen toch hetzelfde zijn :D

• credant, 13-03-2012

Aan te raden: Krokodilleneiland,markt in Midoun,....... Maar we raden aan van dit te doen op eigen initiatief(taxi spotgoedkoop) Hebben een slechte ervaring gehad met 1 bepaalde,opdringerige verkoper in de lobby van het hotel.

14 vragen over Hotel Fiesta Beach

• M, 20-09-2018

Zwemmen / schwimmen

Kann man ins Schwimmingpool in der Monat Maart / March ?? Oder zu kalt ??

• ron, 14-01-2015

landgenoten

Wij gaan begin julie 2 weken naar fiesta beach met een zoon van 15 en een dochter van 12, wie komen er nog meer in deze periode en wat is de leeftijd van de kinderen, vorig jaar september waren wij ook in dit hotel maar toen waren er vooral duitsers en fransen......ik hoor het graag !!!

meneer dijkman, 03-06-2015

Inderdaad veel fransen Duitsers en Engelsen. Geen Russen wel enkele gasten uit Tsjechië

• Janny, 08-11-2014

Football field

Do you have a football field? This is very important for us. Hebben jullie een voetbalveld? Dit is erg belangrijk voor ons.

meneer dijkman, 03-06-2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats