Hotel Fiesta Beach

Meer hotelinfo

320 reviews over Hotel Fiesta Beach

• 8Stella08-05-2015

Uitstekend

Met 6 personen geweest in mei 2015 Uitstekend resort, kamers schoon, eten uitstekend, animatie prima, ook voor de kinderen. Voir hergaling vatbaar

Met vrienden

• 9Fabienne25-09-2014

Mooi verzorgd en groot resort!

Mooi, groot en zeker verzorgd resort. Voor Tunesische begrippen een schoon verblijf en kamers. Mooi strand, mooi zwembad, genoeg ligplaatsen met gratis parasols en handdoek service bij zwembad en strand. Poolbar in zwembad, beachbar op strand. Eten is prima voor Nederlandse begrippen, soms niet warm genoeg. Personeel is vriendelijk en niet uit op fooi of geld. Kamers iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken. Bedden waren iets te hard maar wel mooi groot. Badkamer/wc meer dan prima. Enige minpuntje was de airco die soms niet goed werkte waardoor je het bij 40 graden erg benauwd en vochtig op de kamer kreeg. Zee was erg mooi en schoon water. Animatie e sport genoeg voor de liefhebbers. Met duitse en franse taal kun je je heel goed verstaanbaar maken. Voor kinderen een uitstekende plek met mooi kinderzwembad afgelegen van het grote zwembad. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een prima en schoon resort!

• 6bossut02-09-2014

Triestig

We waren met acht twee kamers het was echt triestige elke dag kakerlakken schimel op airco rooster schimmel op de muren enz

• 8ankawo21-08-2014

Heerlijk park voor eerlijke prijs!

Wij zijn net terug uit Djerba Fiesta Beach en hebben het daar heerlijk gehad. Een mooi hotel aangelegd als een klein park met laagbouw appartementen. De kamer was netjes en schoon, iedere dag kregen wij schone lakens en handdoeken. Mooi zwembad en poolbar. Verschillende glijbanen voor de kinderen voor groot én klein! Het eten is prima, regelmatig verse vis, vlees, groenten, koud buffet, warm buffet, en show cooking en afwisselende buffetten (alle P's zijn er ook; pannenkoekjes, pizza, patat). Een animatietieam echt fantastisch, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt; iedere avond gaven ze ZELF een andere show, dus niet dat je zelf uit het publiek werd getrokken en een kunstje moest doen. Heel professioneel! Op het mooie witte strand kamelen rijden, watersport voor de kinderen gratis. Tunesië is een derde wereld land, dus er is veel armoe en er ligt veel zwerfafval buiten het hotel . De bevolking is lief voor de kinderen. Een heerlijk hotel als je voor zon zee en even niks doen kiest.

• 8Patrick22-06-2014

Mooi en kindvriendelijkheid hotel

Dit hotel is een echte aanrader. Tot nu toe het beste hotel welke we op djerba gehad hebben. Eten is er altijd voldoende en warm. Kamers en omgeving elke dag netjes en opgeruimd. Zwembad is schoon en wordt iedere dag gecontroleerd. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Met name met kinderen zijn ze heel leuk. Er zijn twee al la carte restaurant waar je met reservering gratis kunt eten. Strand is netjes en heeft een bar waar geen alcohol word geschonken. Er is een grote groep animatie die graag met de mensen wat willen doen maar niet opdringerig zijn. Ook is er een kidsclub en speciaal zwembad voor de kleintjes. Er zijn in dit hotel maar weinig Nederlanders, voornamelijk Duitsers en Fransen. De enige nadelen aan dit hotel zijn pinapparaat werkt alleen met Visa en dat er voornamelijk Frans - Duits wordt gesproken en gebrekkig Engels.

• 9Marij07-06-2014

Super hotel voor een aardige prijs

Heel gezellig en fijn hotel. Alles keurig verzorgd, alleen het eten mocht iets meer variatie hebben. Maar er ontbrak niets aan de buffetten. Van gebakken garnalen tot hele mooie en lekker toetjes.

• 9Melanie13-05-2014

Geweldig hotel!!

We zijn in mei 2014 8 dagen in dit hotel geweest met onze twee kinderen (7 en 5 jaar). Dit hotel is een echte aanrader: mooie kamers (familiekamer), schoon en netjes. heel vriendelijk personeel, geweldig animatieteam en lekker eten.

• 9C. Wasmus12-05-2014

Heel goed hotel, een aanrader.

Wij hadden gerenoveerde kamers rondom een zwembad en dat was heerlijk rustig. Verder is er nog een centraler gelegen zwembad met allerlei activiteiten, een zwembad voor de allerkleinsten en een aantal grote glijbanen.
    Dit hotel zouden wij zeker aanraden. Het personeel is zeer (kind)vriendelijk en het eten is erg lekker en gevarieerd.

Met vrienden

• 10Noor Jacobs21-04-2014

Geweldige vakantie om nooit te vergeten!

Als meisje van 15 jaar vond ik deze vakantie abnormaal geweldig! De kamers zijn ruim genoeg en worden mooi gepoetst. Ik heb nog nooit zo vriendelijk personeel gezien! Vooral de animatoren waren super vriendelijk, knap, lief, grappig enzo... ! Van prijs heb ik geen besef want dat is voor de ouders :D. Het restaurant beviel me goed, ik heb het meer bij de Italiaanse gerechten gehouden omdat ik dit graag eet, maar er was natuurlijk nog veel meer. De animatoren komen bij je aan tafel zitten als je dit wil, dus gezelliger kan niet meer! Je verveelt je geen minuut! Activiteiten in overvloed zowel binnen als buiten het hotel! Er is elke avond een prachtige show of wel iets anders zoals een karaoke! Het is een echte aanrader! Ik zou nu al terug willen vertrekken.

Met oudere kinderen

• 9Laura07-11-2013

Fantastisch!

Fantastische vakantie gehad! Het hotel ligt aan een supermooi strand, schoon zand, helderblauw water. Eten vind ik juist wel gevarieerd, je moet alleen een keer wat anders proberen als alleen maar het eten wat er in Nederland te halen valt. Kamers zijn ook prima, wij hadden nog een "verouderde" kamer, maar wat maakt dit uit? Elke dag schone handdoeken, bed werd netjes opgevouwen, voor de rest sliepen we er tohc alleen maar. Hotel ligt wel een beetje afgelegen, maar voor een strandvakantie is dit hotel super!

Met oudere kinderen

12 tips over Hotel Fiesta Beach

• Patrick, 22-06-2014

Voor duikers: 75 meter op het strand zit een duikcentrum, sirene plongee

Met de taxi naar krokodillenpark

• Noor Jacobs, 21-04-2014

Voor het hotel heb ik geen tips, het was gewoon af! Wij hebben op kamelen en paarden gereden bij zonsondergang aan het strand, echt leuk! We zijn ook met buggy's gaan rijden tussen de cactussen en smalle wegjes of op het strand, zeker een aanrader! Het krokodilleneiland is ook wel leuk, maar dit ben je snel beu omdat alle 400 krokodillen toch hetzelfde zijn :D

• credant, 13-03-2012

Aan te raden: Krokodilleneiland,markt in Midoun,....... Maar we raden aan van dit te doen op eigen initiatief(taxi spotgoedkoop) Hebben een slechte ervaring gehad met 1 bepaalde,opdringerige verkoper in de lobby van het hotel.

14 vragen over Hotel Fiesta Beach

• M, 20-09-2018

Zwemmen / schwimmen

Kann man ins Schwimmingpool in der Monat Maart / March ?? Oder zu kalt ??

• ron, 14-01-2015

landgenoten

Wij gaan begin julie 2 weken naar fiesta beach met een zoon van 15 en een dochter van 12, wie komen er nog meer in deze periode en wat is de leeftijd van de kinderen, vorig jaar september waren wij ook in dit hotel maar toen waren er vooral duitsers en fransen......ik hoor het graag !!!

meneer dijkman, 03-06-2015

Inderdaad veel fransen Duitsers en Engelsen. Geen Russen wel enkele gasten uit Tsjechië

• Janny, 08-11-2014

Football field

Do you have a football field? This is very important for us. Hebben jullie een voetbalveld? Dit is erg belangrijk voor ons.

meneer dijkman, 03-06-2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats