Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°22°

3 reviews over Hotel Fiesta Beach in het Nederlands

Goed hotel

Ms2006
9-5-2017

Helaas was de directie door het negatieve reisadvies genoodzaakt een contract met een Russische touroperator te sluiten, anders had het hotel gesloten moeten worden. De service bleef even goed, animatie ok, eten goed. Bij aankomst keuzemogelijkheid uit verschillende kamers. Heel gezellig strand met alcoholvrije bar, dus daar geen Russen.

Gereisd Alleenreizend in september 2016

Prima hotel om lekker bij te tanken

johan
20-11-2009

Het hotel is prima, de all-inclusive-formule is heel compleet, eten en drinken in overvloed, handoekenservice, gratis flessen water en fris in je eigen koelkast. Ideaal hotel om even heerlijk bij te tanken.

Gereisd Alleenreizend in Wed Apr 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Prima accommodatie om als single heen te gaan!

Dineke Eilander
6-11-2008

Fiesta Beach was op en top een feestje! Het entertainmentteam was van goed niveau. Er was genoeg te doen overdag aan sport & spel en ook 's avonds een live show. Iedere dag was er iets anders te eten en de keus was groot. Ik ben alleen op vakantie gegaan dit jaar en ben niet heel goed in Frans en Duits (de voertaal). Maar met handen, voeten en wat woorden kon ik me ook prima verstaanbaar maken. De bediening is vriendelijk en de security gards op het strand zorgen ervoor dat je niet lastig gevallen wordt. Heb een georganiseerde dagtrip gedaan naar de Sahara; bijzondere belevenis! Conclusie: prima te doen in je eentje naar Djerba!

Gereisd Alleenreizend in oktober 2008

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Beach in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.