Hotel Fiesta Beach

Meer hotelinfo

320 reviews over Hotel Fiesta Beach

• 10jolien28-08-2009

blijft super!

voor de 2de keer in dit hotel... het blijft een super goed hotel, lekker eten, leuk personeel en een zeer goed animatieteam!!

vorig jaar geweest, dit jaar geweest, volgend jaar terug en er zullen er ng vele volgen!

een echte aanrader voor groot en klein!

• 7Sofie, An & Patrick13-09-2008

Ondermaats

Wij hadden ook 4 kakkerlakken op de kamer, maar dit komt omdat wij op het gelijkvloers zaten.De kamers zijn wat verouderd maar verder ok. Het eten is weinig afwisselend. Alles is aanwezig om een lekker buffet te kunnen maken, maar helaas hecht men hier in het hotel niet veel aandacht aan (Vlees wordt vaak geserveerd als filets, maar er zitten wel steeds nog beenderen etc in). Veel vis en pasta. Algemene Hygiëne is ondermaats, zeker in het restaurant.Het personeel is zeer vriendelijk als je een jonge vrouw bent. Verder werken er in het restaurant en aan de bar in de lobby sommige mensen tegen hun zin. Animatie is zeer vriendelijk, de shows s'avonds zijn van mindere kwaliteit, vergeleken met eerdere hotels in Tunesië en Turkije. Heerlijk, proper en mooi zwembad. In het algemeen hebben we een goede vakantie gehad. We zullen zeker nog teruggaan naar Djerba, maar niet naar Fiesta Beach.

• 4Brecht03-07-2008

eten: niet doorbakken, allebei diahree drinken: fruitsap is water met pulp personeel: onvriendelijk, onhygienisch, opdringerig, aanvaarden geen nee animators: irritant, komen je konstant lastig vallen, worden kwaad als je een activiteit weigert, ze gaan zelf over tot beledigingen kamers: mieren, kakkerlakken, spinnen, voor ieder wat wils. We hadden geen lampen in onze lusters, ons badwater liep weg, onze douche was kapot, elektriciteit viel soms uit, soms geen koud water, soms geen warm water, vlooien in bed.We hebben gekaart bij kaarslicht. We zijn gaan klagen na enkele dagen omdat we ons niet konden douchen maar daar deden ze niets aan. Dit is een duur hotel maar volgende keer ga ik wel naar blankenberge.

• 9fam Bosgoed 27-05-2008

net terug van fiesta beach, met een bang hart vertrokken wegens de slechte beoordelingen .We waren met 8 personen de jongste 1jaar de oudste 80 We zijn heel wat hotels gewend maar alle negatieve recensies waren gelukkig ongegrond.Het was geweldig voor ieder wat wils.Mensen die over het eten klagen zijn niet veel gewend alles was vers en veel variatie .Verder had niemand een negatief punt( buiten de luidruchtige duitsers)We hadden 4kamers en niemand heeft 1 kakkarlak gezien.We hebben een fantastische vakantie gehad

• 8Familie van Hees25-05-2008

Wij zijn net terug van een heel leuke vakantie! Het eten was heel erg goed veel vis en heel veel keus. Het zwembad is ook erg schoon en zeker niet te koud. Je hoeft je zeker niet te vervelen er is altijd wel wat te doen voor klein en groot. Bij deze willen wij dan ook onze ouders heel hartelijk bedanken voor deze leuke vakantie!!!

• 10Anja De Rudder13-12-2007

Ik heb samen met mijn ouders en tante een fantastische vakantie gehad.Het eten was heel lekker en gevarieerd en al het hotelpersoneel was heel vriendelijk.De animatie in dit hotel is super.Het hele animatieteam doet de hele dag zijn best om iedereen een leuke tijd te bezorgen.De miniclub is prachtig,het is nieuw van dit jaar met een eigen kinderbad.Het is daar echt een kinderparadijs!s'Avonds brengen ze steeds een prachtige show,zeker Lord of the Dance en Paris Las Vegas waren super!In de vooravond is er ook live muziek en kan je dansen met de animatoren,heel gezellig en ondertussen genieten van een aperitiefje.Ken,onze jetairanimator, is een schat van een kerel,bedankt Ken voor de leuke tijd!Ook bedankt aan al de andere animatoren,Ken zeg jij dit even door;-).De animatoren houden wel van wat Belgische chocolade dus als jullie hen een plezer willen doen kan je altijd wat meenemen.

• 10Eva15-08-2007

Ik wil graag even reageren op de reactie van meneer "willy" hiervoor. Ik ben de animatrice die Joyce vooraf ging in Fiesta Beach hotel. Graag wilde ik even vermelden dat het niet zo is dat ik naar huis gepest werd door het animatieteam. De tunesische animatoren vingen ons super goed op in de groep en ik heb er enkele hechte vrienden aan overgehouden. Enkel de chef van de animatiedienst is niet te genieten en dus de reden van ons vertrek. Wat het hotel betreft: een échte aanrader voor wie met kinderen komt!

• 9ronald van der zwart06-07-2007

wij zijn 2 weken in het hotel geweest het was goed alleen van die franstalige werden wij helemaal gek ,wat een tuig,ze gaan maar voor bij het eten en de drank en denken dat Tunesie nog steeds een Franse kolonie is ,wat een onbeschofte lui ,ook de franstalige belgen maken zich hier aan schuldig.Animatie ook heel goed maar ze spreken net als bij de receptie bijna geen vreemde talen.

• 7Kim , Bart & kristel05-07-2007

Wij zijn vorig jaar voor 2 weken naar Fiesta Beach geweest. Voor onze dochter van 14 was ons bed veel te klein. Het eten ziet er lekker uit maar je moet bij 1 van de eerste zijn om keuze te hebben en warm te hebben. Indien je iets later bent zijn de bakken leeg en moet je lang wachten. Ook is het eten dan niet meer warm maar lauw en dit viel ons een beetje tegen telkens lauw eten en lang moetten wachten. De animatie is niet goed georganiseert. Je kan wel uitgebreid kiezen welke activiteit je wilt doen maar die activiteit duurt dan wel minstens 2 uur aan een stuk dus het nadeel ervan is dat je dan maar 2 activiteiten op 1 dag kan doen . Ook het jetair-team zagen we nauwelijks en daar hadden we meer van verwacht. Voor ons was dit hotel een beetje tegengevallen. We gaan zeker nog eens terug naar Djerba door het mooie weer en strand maar dan naar een ander hotel.

• 10brenda , christel en danny01-07-2007

hallo iedereen net een dag terug van fiesta beach djerba . het was fantastisch : mooi zwembad + binnenzwembad , mooie kamers , lekker eten , prachtige shows en een hele toffe animatie . zeker voor heraling vatbaar . geniet maar van je vakantie in djerba brenda , christel en danny.

12 tips over Hotel Fiesta Beach

• Patrick, 22-06-2014

Voor duikers: 75 meter op het strand zit een duikcentrum, sirene plongee

Met de taxi naar krokodillenpark

• Noor Jacobs, 21-04-2014

Voor het hotel heb ik geen tips, het was gewoon af! Wij hebben op kamelen en paarden gereden bij zonsondergang aan het strand, echt leuk! We zijn ook met buggy's gaan rijden tussen de cactussen en smalle wegjes of op het strand, zeker een aanrader! Het krokodilleneiland is ook wel leuk, maar dit ben je snel beu omdat alle 400 krokodillen toch hetzelfde zijn :D

• credant, 13-03-2012

Aan te raden: Krokodilleneiland,markt in Midoun,....... Maar we raden aan van dit te doen op eigen initiatief(taxi spotgoedkoop) Hebben een slechte ervaring gehad met 1 bepaalde,opdringerige verkoper in de lobby van het hotel.

14 vragen over Hotel Fiesta Beach

• M, 20-09-2018

Zwemmen / schwimmen

Kann man ins Schwimmingpool in der Monat Maart / March ?? Oder zu kalt ??

• ron, 14-01-2015

landgenoten

Wij gaan begin julie 2 weken naar fiesta beach met een zoon van 15 en een dochter van 12, wie komen er nog meer in deze periode en wat is de leeftijd van de kinderen, vorig jaar september waren wij ook in dit hotel maar toen waren er vooral duitsers en fransen......ik hoor het graag !!!

meneer dijkman, 03-06-2015

Inderdaad veel fransen Duitsers en Engelsen. Geen Russen wel enkele gasten uit Tsjechië

• Janny, 08-11-2014

Football field

Do you have a football field? This is very important for us. Hebben jullie een voetbalveld? Dit is erg belangrijk voor ons.

meneer dijkman, 03-06-2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats