Hotel Fiesta Beach

Meer hotelinfo

320 reviews over Hotel Fiesta Beach

• 8Stella08-05-2015

Uitstekend

Met 6 personen geweest in mei 2015 Uitstekend resort, kamers schoon, eten uitstekend, animatie prima, ook voor de kinderen. Voir hergaling vatbaar

• 9C. Wasmus12-05-2014

Heel goed hotel, een aanrader.

Wij hadden gerenoveerde kamers rondom een zwembad en dat was heerlijk rustig. Verder is er nog een centraler gelegen zwembad met allerlei activiteiten, een zwembad voor de allerkleinsten en een aantal grote glijbanen.
    Dit hotel zouden wij zeker aanraden. Het personeel is zeer (kind)vriendelijk en het eten is erg lekker en gevarieerd.

• 8ilze 23-10-2013

ik wil terug

leuk hotel, kwaliteit eten is goed alleen variatie is minder goed. personeel vriendelijk en dan gewoon overal. animatieteam is geweldig en als je hier niet van houdt is er een apart zwembad. kamer was verouderd maar heb gehoord dat het komende winter gerenoveerd wordt.

• 8chris09-01-2013

na 8maal nog altijd fantastisch

Ieder jaar zie je een grote verbetering en dat is het positieve

• 9Patricia06-07-2012

super plek!

Leuk opgezet hotel met meerdere gebouwen in park vorm, prima zwembaden en een eigen strand.

Het eten is prima, ruime keuze, de kamers zijn super schoon en de minibar wordt dagelijks gevuld met flessen drinken

• 4glazenmakers07-12-2011

nooit meer

zeer oud hotel dat dringend aan renovatie toe is , personeel aan receptie en bar heel onvriendelijk nog nooit niet meegemaakt in djerba, hier zien ze mij nooit meer !!!

• 9Wiets26-05-2011

Aanrader!

Hotel Fiesta Beach is een aanrader! Prachtig aangelegd hotel, goed onderhouden en superschoon. Security is zeer alert, dus geeft een veilig gevoel. Kamers fantastisch en ruim, heerlijk afwisselend en vers eten. Vriendelijk personeel, actieve animatie als je er van houdt (ik niet maar ze lieten mij dan ook gewoon met rust). Prachtig mooi buitenzwembad en schoon binnenbad. Strand wordt prachtig schoon gehouden. Kleine sportruimte met goed in staat zijnd apparatuur. Heb zelf geen kinderen, maar het kinderbadje zag er heel leuk uit. Kortom, top hotel!

• 7dichenich16-04-2011

Leuk maar niet bijzonder

Is een leuk hotel. Maar de muziek staat overdag ontzettend hard vooral bij het kinderzwembad. Alleen rond etenstijd gaat het uit. Het eten viel mij ontzettend tegen er was helemaal geen afwisseling.

• 8Raf D18-09-2009

prachtig hotel

Een prachtig hotel, ideaal voor een lekkere strandvakantie. Buiten 't hotel is er slechts weinig te beleven, door warme, zanderige & armmoedige omgeving (buiten een kamelentocht door het prachtige zandlandschap - een aanrader!). Het hotel biedt wel tal van mogelijkheden zoals een cocktailbar, een discotheek, uitstekende animatie (35 animatoren!), voldoende variatie en kwaliteit wat het eten betreft, jetski, quad, parasailing, rondrit op kameel of paard, privestrand, ...

Een aanrader voor wie houdt van een zonnige strandvakantie in een exotische, arabische cultuur/omgeving.

• 10Jessica13-08-2009

Geweldig!

Dit is onze 2e keer in Fiesta Beach en het is weer uitstekend bevallen! Goed eten, mooi park. Een minpunt is wel dat aan het strand geen matrasjes meer op de bedden liggen, dat was vorig jaar nog wel. Maar volgend jaar gaan we zeker weer terug!

12 tips over Hotel Fiesta Beach

• Patrick, 22-06-2014

Voor duikers: 75 meter op het strand zit een duikcentrum, sirene plongee

Met de taxi naar krokodillenpark

• Noor Jacobs, 21-04-2014

Voor het hotel heb ik geen tips, het was gewoon af! Wij hebben op kamelen en paarden gereden bij zonsondergang aan het strand, echt leuk! We zijn ook met buggy's gaan rijden tussen de cactussen en smalle wegjes of op het strand, zeker een aanrader! Het krokodilleneiland is ook wel leuk, maar dit ben je snel beu omdat alle 400 krokodillen toch hetzelfde zijn :D

• credant, 13-03-2012

Aan te raden: Krokodilleneiland,markt in Midoun,....... Maar we raden aan van dit te doen op eigen initiatief(taxi spotgoedkoop) Hebben een slechte ervaring gehad met 1 bepaalde,opdringerige verkoper in de lobby van het hotel.

14 vragen over Hotel Fiesta Beach

• M, 20-09-2018

Zwemmen / schwimmen

Kann man ins Schwimmingpool in der Monat Maart / March ?? Oder zu kalt ??

• ron, 14-01-2015

landgenoten

Wij gaan begin julie 2 weken naar fiesta beach met een zoon van 15 en een dochter van 12, wie komen er nog meer in deze periode en wat is de leeftijd van de kinderen, vorig jaar september waren wij ook in dit hotel maar toen waren er vooral duitsers en fransen......ik hoor het graag !!!

meneer dijkman, 03-06-2015

Inderdaad veel fransen Duitsers en Engelsen. Geen Russen wel enkele gasten uit Tsjechië

• Janny, 08-11-2014

Football field

Do you have a football field? This is very important for us. Hebben jullie een voetbalveld? Dit is erg belangrijk voor ons.

meneer dijkman, 03-06-2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats