Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°20°
7,2

29 reviews over Hotel Fiesta Beach in het Nederlands

Zeer uitgebreid en goed verzorgd Hotel

onbekend
10-9-2017

Wij hebben een fantastische vakantie gehad voor ieder wel iets mooie zwembaden voor groot en klein. mooie glijbanen. eten erg lekker vooral de verse Vis en Vlees maar ook heerlijke Tunesiese gerechten. Kamers schoon elke dag water en frisdrank wordt er bij gevuld. Ook cocktails sterke dranken zijn allemaal incl. prachtig strand met veel ruimte. al met al echt een aanrader.

Dean

Deanan
21-6-2015

Bij aankomst al een slecht indruk. We hebben een zoontje van net 2 jaar. De kamer is op de eerste etage dus de trap op, handig met buggy en geen baby bedje. Kamer 225 pal tegenover terras met live muziek en balkonszijde bij zwembad we zaten dus veel in de herrie, terwijl ze zien dat je incheckt met een kleine, maar goed. Personeel chagarijnig. Er wordt niet gevraagd of je wat wilt drinken in restaurant. Geen cola of fanta aanwezig alleen hele zoete prikloze spul. Met ontbijt als je een gekookt ei wilt moet je een rauwe ei pakken met stift je naam erop en dan een grote pan in doen daarna wachten tot het klaar is en tussen alle eieren de jouwe zoeken! Succes! Kindervriendelijk is het wel maar als Nederlander val je toch buiten het bootje ze spreken alleen frans en duits. Animatie team doen hun best zijn we tevreden mee. Resort is groot en mooi. Maar het is wel oud en niet te verglijken met bv Turkije. Voor ons de laatste keer en geen aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Triestig

bossut
2-9-2014

We waren met acht twee kamers het was echt triestige elke dag kakerlakken schimel op airco rooster schimmel op de muren enz

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Tjingo

Heerlijk park voor eerlijke prijs!

ankawo
21-8-2014

Wij zijn net terug uit Djerba Fiesta Beach en hebben het daar heerlijk gehad. Een mooi hotel aangelegd als een klein park met laagbouw appartementen. De kamer was netjes en schoon, iedere dag kregen wij schone lakens en handdoeken. Mooi zwembad en poolbar. Verschillende glijbanen voor de kinderen voor groot én klein! Het eten is prima, regelmatig verse vis, vlees, groenten, koud buffet, warm buffet, en show cooking en afwisselende buffetten (alle P's zijn er ook; pannenkoekjes, pizza, patat). Een animatietieam echt fantastisch, ik heb nog nooit zoiets meegemaakt; iedere avond gaven ze ZELF een andere show, dus niet dat je zelf uit het publiek werd getrokken en een kunstje moest doen. Heel professioneel! Op het mooie witte strand kamelen rijden, watersport voor de kinderen gratis. Tunesië is een derde wereld land, dus er is veel armoe en er ligt veel zwerfafval buiten het hotel . De bevolking is lief voor de kinderen. Een heerlijk hotel als je voor zon zee en even niks doen kiest.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Mooi en kindvriendelijkheid hotel

Patrick
22-6-2014

Dit hotel is een echte aanrader. Tot nu toe het beste hotel welke we op djerba gehad hebben. Eten is er altijd voldoende en warm. Kamers en omgeving elke dag netjes en opgeruimd. Zwembad is schoon en wordt iedere dag gecontroleerd. De medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Met name met kinderen zijn ze heel leuk. Er zijn twee al la carte restaurant waar je met reservering gratis kunt eten. Strand is netjes en heeft een bar waar geen alcohol word geschonken. Er is een grote groep animatie die graag met de mensen wat willen doen maar niet opdringerig zijn. Ook is er een kidsclub en speciaal zwembad voor de kleintjes. Er zijn in dit hotel maar weinig Nederlanders, voornamelijk Duitsers en Fransen. De enige nadelen aan dit hotel zijn pinapparaat werkt alleen met Visa en dat er voornamelijk Frans - Duits wordt gesproken en gebrekkig Engels.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jun 10 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel!!

Melanie
13-5-2014

We zijn in mei 2014 8 dagen in dit hotel geweest met onze twee kinderen (7 en 5 jaar). Dit hotel is een echte aanrader: mooie kamers (familiekamer), schoon en netjes. heel vriendelijk personeel, geweldig animatieteam en lekker eten.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

Leuk kindvriendelijk hotel met veel faciliteiten

Cindy Prijs-Wesseling
21-8-2013

Kamers niet allemaal gerenoveerd. Wij hadden de familiesuite die verouderd was, veel kalk in badkamer, kozijnen en gordijnen stuk. Maar omdat we er zo weinig waren, was dit niet eens zo erg. Hotel ligt in prima buurt, direct aan het schoonste en mooiste dstrand van Djerba.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Super goed hotel !!!

Christy
18-8-2013

Dit hotel is zeker een aanrader. Veel animatie zowel voor groot als voor klein. Goede keuken, ruime keuze. Proper onderhouden. Mooie grote familiekamer. Elke dag vers water op de kamer als ook nieuwe handdoeken. Je kan er ook handdoeken gebruiken voor aan het zwembad. De glijbanen zijn top. Heel vriendelijk personeel. Volgend jaar gaan we zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig hotel

nathalia.vos
29-7-2012

kindvriendelijk en goed hotel. direct aan het strand met veel accommondatie

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2012

Een geweldige vakantie

Ellen
12-4-2012

Wij hebben 12 dagen met zijn viertjes een fantastische tijd gehad. Onze kamer was supergroot, de kinderen sliepen apart en hadden een eigen tv. Elke dag werd gepoetst en propere handdoeken gelegd. De tuinen waren erg mooi en het strand voor het hotel werd inorde gehouden. Ging je verder dan zag je wel dat het strand vuil was en de verdere omgeving zag er ook zo uit. Maar er is genoeg animatie binnen het hotel om je vakantie gevuld te krijgen. Het hotel is erg kindvriendelijk, het eten is lekker en ruime keuze. Ook de coctails waren heerlijk en de ganse dag te verkrijgen. De kids hebben hun geamuseerd in de zwembaden en de mini club was erg uitgebreid, wel franstalig. Het animatieteam zorgde elke dag voor spektakel, zowel overdag als 's avonds. Wil je toch ergens naar toe, de taxi's zijn zeer goedkoop. Een geslaagde vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2012

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fiesta Beach in Djerba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fiesta Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.