Hotel Fiesta Beach

Meer hotelinfo

320 reviews over Hotel Fiesta Beach

• 5Verstrepen04-08-2019

Nooit meer

Schimmels in badkamer airco stuk. Restaurant vuil. Uitwerpselen kamelen op strand. Animatie top. Eten ok

• 2018
    8Trapistia15-04-2018

Toffe gezellihe club

Heel vriendelijke ontvangst. Mooie kamer. Toffe animatie en verschillende zwembaden. Lekker eten en drinken. Vriendelijk personeel. Elke avond een ander thema en show. Een echte aanrader.

• 9Grootouders met 3 kleinkinderen15-04-2018

Wij komen terug

Uitgebreide, afwisselende buffetten. Niet recent maar goed onderhouden. Netheid. Ruime familiekamer. Goede WiFi. Met taxi goedkoop naar nabijgelegen markten (nog geen 3 €). Geen opdringerige animatie.

• Oude reviews

10Noor Jacobs21-04-2014

Geweldige vakantie om nooit te vergeten!

Als meisje van 15 jaar vond ik deze vakantie abnormaal geweldig! De kamers zijn ruim genoeg en worden mooi gepoetst. Ik heb nog nooit zo vriendelijk personeel gezien! Vooral de animatoren waren super vriendelijk, knap, lief, grappig enzo... ! Van prijs heb ik geen besef want dat is voor de ouders :D. Het restaurant beviel me goed, ik heb het meer bij de Italiaanse gerechten gehouden omdat ik dit graag eet, maar er was natuurlijk nog veel meer. De animatoren komen bij je aan tafel zitten als je dit wil, dus gezelliger kan niet meer! Je verveelt je geen minuut! Activiteiten in overvloed zowel binnen als buiten het hotel! Er is elke avond een prachtige show of wel iets anders zoals een karaoke! Het is een echte aanrader! Ik zou nu al terug willen vertrekken.

• 9Laura07-11-2013

Fantastisch!

Fantastische vakantie gehad! Het hotel ligt aan een supermooi strand, schoon zand, helderblauw water. Eten vind ik juist wel gevarieerd, je moet alleen een keer wat anders proberen als alleen maar het eten wat er in Nederland te halen valt. Kamers zijn ook prima, wij hadden nog een "verouderde" kamer, maar wat maakt dit uit? Elke dag schone handdoeken, bed werd netjes opgevouwen, voor de rest sliepen we er tohc alleen maar. Hotel ligt wel een beetje afgelegen, maar voor een strandvakantie is dit hotel super!

• 7Leo Bouwer24-06-2013

perfecte plek, alleen niet in Tunesie!

het park is perfect met prachtige tuinen direct aan het strand. de Animatieploeg (voorzover je er van houd) is perfect. Ze proberen je de hele dag te animeren. Voor de kinderen is het perfect. Drie zwembaden en direct aan het strand met goede bedjes en schoon zand. Nu de nadelen,............ het eten is zeer matig, weinig tot geen variatie. het ontbijt is worst, kaas en jam. daarnaast gebakken en gekookte eieren. de lunch is prima, het diner is vaak opgebouwd uit de resten van de lunches van de vorige dagen. erg eentonig. de kamers zijn meer dan perfect, alleen erg harde bedden waar geen oplossing voor wordt geboden. Het ergste is de absolute onvriendelijkheid van het personeel, je wordt echt met de nek aangekeken. De irritatie druipt er vanaf...........zelfs aan het begin van het seizoen!! met name het barpersoneel aan het zwembad en het eetzaalpersoneel. de Tunesiërs staan er om bekend, maar daar voegen ze de daad bij het woord!

• 10Chris11-04-2013

supervakantie!!!!

Dit was ons 3e verblijf in Fiesta Beach++++ en opnieuw een voltreffer. Het onthaal heel hartelijk,het eten lekker en gevarieerd. Het hotel was voor ons al dik in orde en er word nog constant geinvesteerd in vernieuwing en verbetering. Zo is de Thallaso en Spa compleet vernieuwd en word er de tweede week van het paasverlof 2013 een nieuw aquapark geopend.(5-tal glijbanen). En niet te vergeten de animatie in dit hotel, gewoonweg super!!! Wat deze mensen elke dag met de glimlach doen om iedereen zich te laten thuisvoelen is top. Er is altijd wel iets te doen voor iedereen. Ook de mensen in de restaurants,bars en Moors cafe niet te vergeten. Dit hotel is echt wel elke keer terug thuis komen.

• 7m.de Horn10-09-2012

leuk maar niet nog een keer

Wij hebben genoten van de zon en strand,maar op onze kamer hadden wij een stank overlast door waarschijnlijk de airco.Dat was jammer anders hadden wij ze een hogere score gegeven.

• 10credant13-03-2012

superhotel,echt thuiskomen

Dit is de tweede maal dat we hier op vakantie komen en het was zoals de eerste keer,SUPER!!!!!! De kamers proper en iedere dag verse handdoeken, het eten zeer lekker en gevarieerd. Voor ieders wat wils.En niet te vergeten, de animatie. Wat deze mensen elke dag doen voor de hotelgasten,dat is niet te beschrijven. Dit hotel en zijn personeel, dat is voor ons echt thuiskomen. Een echte aanrader voor gezinnen met kinderen!!! Ook niet te missen, het afsluiten van de dag in de chicha-bar van het hotel, echt een topper.

• 10Veronique27-02-2012

SUPER!!!

Wij zijn met een gezin met 1 kind naar Djerba geweest.Toen we aankwamen was de animatie onmiddelijk tot bij ons gekomen!We waren er nl.vorige vakantie ook!Ze merkten onmiddelijk dat we met 2 kinderen minder waren!!!!De Animatie was TOP,het eten was zeer lekker én varierend!De zwembaden waren zeer mooi en het binnenzwembad was verwarmd.Het hotel is zeer goed gelegen en op wandelafstand van het strand.Niet veel op wandelafstand maar goedkope taxi's staan direct voor je klaar! Dit hotel verdient ZEKER 4 sterren en is een echte aanrader voor gezinnnen met of zonder kinderen.

12 tips over Hotel Fiesta Beach

• Patrick, 22-06-2014

Voor duikers: 75 meter op het strand zit een duikcentrum, sirene plongee

Met de taxi naar krokodillenpark

• Noor Jacobs, 21-04-2014

Voor het hotel heb ik geen tips, het was gewoon af! Wij hebben op kamelen en paarden gereden bij zonsondergang aan het strand, echt leuk! We zijn ook met buggy's gaan rijden tussen de cactussen en smalle wegjes of op het strand, zeker een aanrader! Het krokodilleneiland is ook wel leuk, maar dit ben je snel beu omdat alle 400 krokodillen toch hetzelfde zijn :D

• credant, 13-03-2012

Aan te raden: Krokodilleneiland,markt in Midoun,....... Maar we raden aan van dit te doen op eigen initiatief(taxi spotgoedkoop) Hebben een slechte ervaring gehad met 1 bepaalde,opdringerige verkoper in de lobby van het hotel.

14 vragen over Hotel Fiesta Beach

• M, 20-09-2018

Zwemmen / schwimmen

Kann man ins Schwimmingpool in der Monat Maart / March ?? Oder zu kalt ??

• ron, 14-01-2015

landgenoten

Wij gaan begin julie 2 weken naar fiesta beach met een zoon van 15 en een dochter van 12, wie komen er nog meer in deze periode en wat is de leeftijd van de kinderen, vorig jaar september waren wij ook in dit hotel maar toen waren er vooral duitsers en fransen......ik hoor het graag !!!

meneer dijkman, 03-06-2015

Inderdaad veel fransen Duitsers en Engelsen. Geen Russen wel enkele gasten uit Tsjechië

• Janny, 08-11-2014

Football field

Do you have a football field? This is very important for us. Hebben jullie een voetbalveld? Dit is erg belangrijk voor ons.

meneer dijkman, 03-06-2015

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats